- PRO
Олена
Менеджер з персоналу
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 45 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11146452/
Work experience
Менеджер з персоналу
from 01.2025 to 03.2025
(2 months)
Dental Clinic, Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
• Рекрутинг, проведення співбесід
• Розробка стратегії закриття вакансій
• Проведення 1:1 інтерв'ю
• Проведення індивідуальних бесід
• Робота з картою посади
• Складання алгоритму роботи посади
• Робота з посадовими та робочими інструкціями
• Робота з профілем компетенцій посади
• Робота з загальнокорпоративним профілем компетенцій
• Написання тренінгів
• Робота зі скриптами
• Розробка організаційної структури
• Робота з презентацією «Цінності та принципи»
• Робота з системою фінансової мотивації згідно з посадою
• Робота з чек-листом контролю медичного закладу
• Робота з HR-стратегією
• Робота з чек-листом ефективної HR-функції: система управління персоналом та організаційною структурою, система підбору та адаптації персоналу, мотивація співробітників та корпоративна культура
• Створення плану адаптації нових співробітників
• Робота з бізнес-процесами оформлення та прийому пацієнтів
• Робота з принципами наставництва
Заступник директора з персоналу
from 09.2016 to 01.2022
(5 years 4 months)
Hilton worldwide, Інші країни (Готельно-ресторанний бізнес)
Управління повним циклом кадрового обліку відповідно до Трудового кодексу, включаючи формування особистих справ працівників, облік трудових книжок, ведення табелів обліку робочого часу та видачу довідок.
• Робота в HR-системах, включаючи 1С, для ведення кадрового обліку, підготовки звітів і оптимізації процесів.
• Рекрутинг, масовий набір персоналу та організація адаптації нових співробітників.
• Найм та реєстрація іноземних громадян.
• Організація і проведення необхідних тренінгів Hilton відповідно стандартам (включаючи конфіденційну інформацію та тренінги з безпеки).
• Розробка посадових інструкцій та визначення кадрових потреб.
• Співпраця з навчальними закладами, студентами та аутсорсинговими компаніями для забезпечення кадрових потреб.
• Робота з медичним страхуванням співробітників та укладенням відповідних договорів.
• Аналіз великих обсягів даних в Excel та оперативне бюджетування.
• Організація культурно-масових заходів для покращення командної атмосфери та взаємодії в колективі.
• Розробка HR-політики для підтримки стратегічних цілей компанії.
• Забезпечення дотримання законів та внутрішніх регламентів компанії.
Досягнення:
• Успішно оптимізувала кадрові процеси, що дозволило зменшити адміністративні помилки.
• Сформувала та впровадила програму адаптації нових співробітників, яка знизила плинність персоналу.
• Організувала масовий набір понад 60 працівників у короткі терміни для забезпечення операційних потреб.
• Підвищила рівень задоволеності персоналу завдяки реалізації програм мотивації та командних заходів.
• Створила ефективний процес співпраці з аутсорсинговими компаніями, що дозволило знизити витрати на залучення персоналу.
Заступник директора з персоналу
from 08.2008 to 08.2016
(8 years)
Швейне виробництво, штат від 350 співробітників, Мінськ (Легка промисловість)
Керівництво суспільно-соціальною діяльністю організації.
• Організація підбору та розміщення персоналу відповідно до професійних і кваліфікаційних вимог.
• Розробка прогнозів і планів потреби в кадрах на основі аналізу ринку праці та взаємодії з навчальними закладами та службами зайнятості, контактів з підприємствами аналогічного профілю.
• Контроль за оформленням прийому, переведення, звільнення працівників, ведення кадрової документації.
• Підготовка та реалізація заходів зі зменшення плинності кадрів і зміцнення трудової дисципліни.
• Організація табельного обліку, складання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни та дотриманням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.
• Планомірна робота зі створення резерву, підготовка кандидатів на висунення за індивідуальними планами, ротаційне переміщення керівників і фахівців, навчання на спеціальних курсах, стажування на відповідні посади
• Організація обліку особового складу підприємства та підготовка документів для пенсійного страхування.
• Ведення табельного обліку, контроль за трудовою дисципліною, складання графіків відпусток.
• Бронювання військовозобов'язаних, підготовка звітності для військових комісаріатів.
• Співпраця з органами місцевого самоврядування, державними установами та іншими організаціями.
• Подання всіх видів статистичної звітності по роботі з кадрами, довідки, відгуки, інформаційні матеріали, характеристики для працівників підприємства за запитами відповідних організацій.
Досягнення:
• Впровадження нових методів підбору персоналу, що дозволило скоротити час на закриття вакансій.
• Розробка системи ротації кадрів, яка підвищила ефективність використання персоналу.
• Організація навчальних заходів для співробітників, що призвело до підвищення кваліфікації понад 50 працівників.
• Стабілізація плинності кадрів шляхом впровадження програм мотивації та підтримки працівників.
Education
Академія управління при Президенті Республіки Білорусь
Державне управління, Мінськ
Higher, from 2011 to 2013 (2 years)
Білоруський державний технічний університет
Машинобудівний, Економіка та управління на підприємстві, Мінськ
Higher, from 2001 to 2007 (6 years)
Additional education and certificates
Курс "Практична психологія та психотерапія"
2024
Тренінг “Strategic Human Resources”
2024
Тренінг “Human Resources. Payroll”
2024
Тренінг “Project Management with Microsoft Copilot”
2024
Тренінг "Project Management Foundations"
2024
Менеджер з персоналу-HR+ трудове законодавство
2025
Knowledge and skills
- Onboarding for staff
- 1С ЗУП
- Проведення тренінгів
- Підбір персоналу
- Управління персоналом
Language proficiencies
- English — average
- Ukrainian — above average
- Belorusian — fluent
- Russian — fluent
Similar candidates
-
Менеджер з персоналу
Odesa -
Менеджер по персоналу
Odesa -
Менеджер з персоналу
Odesa -
Керівник, адміністратор, менеджер з персоналу
30000 UAH, Odesa -
HR-спеціаліст
Odesa -
Інспектор відділу кадрів
Odesa