• PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/11149848/

Операційний директор

Considering positions:
Операційний директор, Комерційний директор, Керівник відділу продажу, Керівник відділу
Employment type:
full-time, part-time
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Операційний директор (СОО)

from 09.2022 to 01.2025 (2 years 4 months)
MIASPHERA, Київ (Юриспруденція)

Юридичний супровід бізнесу, сертифікація медичних виробів, косметичної продукції та дієтичних добавок в Україні та за кордоном.

- Розробка проєктних ідей, стратегічне та тактичне планування
- Управління операційною діяльністю, впровадження бізнес-процесів
- Підбір, навчання та керівництво персоналом (до 20 осіб)
- Розробка маркетингової стратегії та стратегії продажів
- Переговори з іноземними та вітчизняними партнерами, представництво на заходах
- Проведення навчальних семінарів, консультування клієнтів
- Юридичний супровід бізнесу: реєстрація, договірна робота, перевірки, претензійна діяльність
- Регуляторна експертиза: знання процедур та вимог щодо реєстрації медичних виробів, косметичної продукції та дієтичних добавок; практичний досвід підготовки та подання документів, проходження експертиз і отримання дозвільної документації у взаємодії з державними органами

Директор підприємства (СЕО)

from 08.2021 to 01.2024 (2 years 5 months)
EximLab, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Виробництво, дистрибуція та продаж товарів медичного призначення.

- розроблено та впроваджено стратегію розвитку бізнесу виходячи з нових реалій
- оптимізовано процеси продажів та закупівель
- відновлено звʼязки з закордонними постачальниками

Стратегічне та тактичне планування, управління операційною діяльністю
Підбір і розвиток персоналу (від 100 осіб)
Бюджетне планування, забезпечення досягнення фінансових цілей
Юридичний супровід бізнесу: реєстрація, договори, перевірки, претензійна робота
Підготовка звітності для акціонерів
Кризовий менеджмент

Операційний директор (СОО)

from 07.2016 to 07.2021 (5 years)
EximLab, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Виробництво, дистрибуція та продаж товарів медичного призначення.

- Автоматизація бізнес-процесів: залучення клієнтів, закупівлі, бюджетування, документообіг, маркетинг, складська логістика
- Впровадження CRM та побудова IT-інфраструктури
- Створення та управління відділами e-commerce і тендерних продажів
- Розробка та впровадження систем мотивації та внутрішнього навчання персоналу
- Стратегічне планування, бюджетування та управління підрозділами (продажі, маркетинг, закупівлі, склад)
- Підбір і навчання персоналу (від 100 осіб)
- Розробка стратегії закупівель, впровадження тендерних процедур
- Створення та розвиток маркетингових проєктів: сайти, інтернет-магазини, соцмережі
- Аудит, оптимізація та впровадження бізнес-процесів
- Представництво компанії на виставках, участь у перемовинах з клієнтами та партнерами
- Юридичний супровід бізнесу: реєстрація, договори, перевірки, претензійна робота

Юрисконсульт

from 03.2012 to 07.2016 (4 years 4 months)
EximLab, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Виробництво, дистрибуція та продаж товарів медичного призначення.

- Впровадження процесів юридичного супроводу та контроль за їх виконанням
- Надання юридичних консультацій і підтримка компанії
- Підготовка та аналіз договорів і юридичних документів
- Представлення інтересів компанії у відносинах з третіми сторонами
- Забезпечення дотримання законодавства та моніторинг його змін
- Участь у вирішенні правових спорів та конфліктів
- Розробка внутрішніх нормативних документів
- Координація роботи з зовнішніми юридичними радниками
- Реєстрація торгових марок в Україні та за кордоном
- Підбір офісних і складських приміщень, укладання договорів оренди
- Реєстрація товарів згідно з державними вимогами (МОЗ, Укрметртестстандарт, ТПП, митна служба)

Директор з постачання

from 09.2011 to 09.2012 (1 year)
EximLab, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Виробництво, дистрибуція та продаж товарів медичного призначення.

Створення системи закупівель (у тому числі ЗЕД) та логістики (внутрішня та зовнішня).
Розробка планів розвитку та бюджетування підрозділу.
Пошук та проведення перемовин з міжнародними та вітчизняними постачальниками товарів та послуг.
Побудова логістичних каналів.
Комунікація з митними органами та брокерами.
Оформлення необхідних документів на товар в Торгово-промисловій палаті, Укрметртестстандарті, МОЗ та інш.
Кількість працівників в підпорядкуванні - 8

Education

Київський університет права Національної академії наук України

Правознавство, Київ
Higher, from 2009 to 2012 (3 years)

Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут"

Літаки та вертольоти, Харків
Higher, from 1995 to 2001 (6 years)

Additional education and certificates

Києво-Могилянська бізнес-школа. CEO development program

2021, 7 місяців

НЛП практик

2021, 6 місяців

Knowledge and skills

  • Ведення CRM
  • MS Office
  • Уважність
  • Відповідальність
  • Управління персоналом
  • Неконфліктність
  • Ведення документації
  • Ведення технічної документації
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати
  • Ведення переговорів
  • Стратегічне планування
  • Впровадження системи KPI
  • Управління командою
  • Користувач 1С

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Ключові компетенції:
- Операційний менеджмент: стратегічне та тактичне планування, управління бізнес-процесами, бюджетування
- Управління персоналом: підбір, навчання, мотивація персоналу, формування команд
- Автоматизація процесів: впровадження CRM, оптимізація логістики, документообігу, маркетингу
- Юридична експертиза: договірна робота, юридичний супровід бізнесу, реєстрація ТМ і товарів, вирішення правових спорів
- Маркетинг та продажі: розробка маркетингових стратегій, управління e-commerce, тендерні продажі
- Переговори та партнерство: ведення переговорів з клієнтами та партнерами, представництво компанії на виставках
- Проєктний менеджмент: створення нових підрозділів, управління складними проєктами
- Аналітика та звітність: аудит процесів, підготовка звітності для акціонерів
- Регуляторна експертиза: знання процедур та вимог щодо реєстрації медичних виробів, косметичної продукції та дієтичних добавок; практичний досвід підготовки та подання документів, проходження експертиз і отримання дозвільної документації у взаємодії з державними органами

Особисті якості:
- Лідерство та управління командами
- Комунікабельність і навички ведення переговорів
- Стратегічне мислення та прийняття рішень
- Адаптивність і кризовий менеджмент
- Орієнтація на результат і відповідальність
- Аналітичні здібності та увага до деталей
- Тайм-менеджмент і пріоритизація задач
- Стресостійкість та вміння працювати в умовах невизначеності

Комп'ютерні навички
- основні офісні програми: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneDrive тощо
- інструмент для графічного дизайну Canva
- CRM

Водійське посвідчення
Категорія В.
Досвід безаварійного керування з 2009 року

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: