• File

Наталія

Директор з розвитку (готельно-ресторанний бізнес)

Considering positions:
Директор з розвитку (готельно-ресторанний бізнес), Рекрутер, Операційний менеджер, Регіональний керуючий, Керівник відділу продажу, Менеджер роботи з клієнтами, Direct менеджер, Менеджер з продажу
Age:
31 years
City of residence:
Rivne
Ready to work:
Bukovel, Ivano-Frankivsk, Lviv, Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

КОЛОДУБ
НАТАЛІЯ
Директор, керівник

ПРО МЕНЕ
Комунікабельна, пунктуальна, володію професіональною термінологією,
вимоглива до себе та людей, віддана справі, маю вміння зацікавити та
показати на власному прикладі, знаходити індивідуальний підхід до
кожного, слухати та доводити свою думку.

КОНТАКТИ ДОСВІД
Phone: +380968972460 2013-2015 Артист балету висшої категорії в театрі їм. П. К.
E-Mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Саксаганського
Address: Україна , обл. Дніпровська ,смт. 2015-2016
Васильківка Аніматор в First Klass Hotel 5* Turkish
2016-2022 Адміністратор , асистент менеджера, хостес
Енергійний працівник ресторану, який вміє приймати гостей і
наглядати за ефективним харчуванням. Вміє балансувати
навантаження на сервіс ліміти кухонного персоналу та бажання
клієнтів. Спокійний і врівноважений у стрімкому середовищі.
Впевнений оратор, який вміє задовольняти потреби різних
аудиторій. Здатність імпровізувати, запам'ятовувати репліки та
зберігати спокій у різних ситуаціях. Спілкується чітко, лаконічно
НАВЧАННЯ для покращення розуміння та взаємодії.
Контроль ресторану
Повна середня освіта • Обробка бронювання
• Заохочення лояльності клієнтів, надаючи неперевершене
Спеціальність - артист балету , обслуговування в ресторанах.
хореограф , керівник • Допомога у швидкому вирішенні термінових питань, що
аматорського кружка. загрожують наданню послуг.
Дніпропетровський театрально • Створення позитивних стосунків з гостями, керуючи
-художній коледж інформацією про бронювання та організовуючи швидке
2009-2013 розміщення місць.
• Обслуговування весіль та корпоративів великої кількості.
• Скоординоване бронювання для великих заходів Кількість]+.
• Контроль переднього входу для нових гостей
• Підготовка для спеціальних заходів.
• Збалансовування потреб гостей та бізнесу
• Задокументовані бронювання та вподобання гостей,
повідомлення про зміни персоналу ресторану за допомогою
UpMenu.
•Координація персоналу і планування ресторану для ефективного
розміщення та обслуговування клієнтів.
• Вирішування скарг гостей і працівників, підтримуючи
задоволеність клієнтів і ефективність робочої сили.
SKILLS 2022- 2024 Керівник напрямку Еко-Релакс
Директор готелю
Рівень знання англійської Професійні обов’язки
мови B2 • Оперативне управління готелем, включаючи адміністративні,
Креативність технічні та торгівельні питання;
Логічне мислення • Здійснення політики продажу та просування готелю на ринку
готельних послуг;
Управління фінансами
• Управління колективом працівників, планування рівня професійної
Стресостійкійсть
підготовки та структури зайнятості співробітників;
Вміння ефективно вийти з
будь якої ситуації
Sales Representative
• Підбір персоналу з урахуванням розробленої стратегії розвитку
готелю та необхідної кваліфікаційної підготовки працівників;
Творчі навички • Навчання та контроль за професійним розвитком підлеглих
Медіаграмотність працівників готелю;
• Постійне вдосконалення власних знань у питаннях ефективного
Управлінські здібності
керівництва готелем та нових методів просування готельних послуг
Компитентність у будь на ринку;
яких видах діяльності • Розробка та впровадження високих стандартів роботи та
Комунікабельність принципів обслуговування клієнтів;
Здатність швидко • Впровадження процесів оптимізації готелю, включаючи
оптимізацію матеріальних та фінансових витрат;
засвоювати інформацію
• Участь у розробці пропозицій для клієнтів VIP-статусу;
• Проведення переговорів з постійними та корпоративними
клієнтами, наприклад, туристичними агенціями, організаторами
конференцій та тренінгів;
• Створення позитивного іміджу готелю;
• Розробка, затвердження та підписання всіх положень, постанов та
розпоряджень щодо функціонування готелю;
• Забезпечення дотримання правил безпеки як гостей, так і
AWARDS співробітників готелю;
• Забезпечення безпечного робочого середовища для підлеглого
Грудень 2021| 7 MANAGEMENT колективу з дотриманням правил охорони праці, техніки безпеки,
Подяка за роботу протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища.
Додаткові професійні завдання
• Представлення інтересів готелю у зовнішніх контактах,
перемовинах;
• Участь у ярмарках, нарадах та галузевих конференціях.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: