• File

Наталія

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера

Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Стеценко Наталія

Проживаю: м. Київ, Україна
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
LinkedIn: [open contact info](look above in the "contact info" section)

МЕТА
Претендую на посаду головний бухгалтер / заступник головного бухгалтера

КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ
Я кваліфікований фахівець з 27 річним досвідом роботи в бухгалтерській сфері, з них понад 24 роки на керівних посадах головного бухгалтера/ бухгалтера. Маю успішний досвід в створенні планування та контролю над виконанням бюджетів, складання та подання фінансової, податкової, управлінської та статистичної звітності на підприємствах різних форм власності, облік в іноземних представництвах та консолідація звітності. Складання звітності про результати фінансової діяльності відповідно до стандартів фінансового обліку та звітності, достовірності фінансової інформації, контроль за правильністю складання та оформлення звітної документації. Вміння реалізовувати поставлені завдання та знаходити нестандартні рішення. Здатна швидко зорієнтуватись та знаходити вихід в складних ситуаціях, здатність налагодити роботу відділу, швидке та чітке формування стратегій залежно від цілей та завдань. В трудовій діяльності відрізняюсь своїми досягненнями у виконанні поставлених завдань. Ініціативна, працюю на результат і не відступаю перед труднощами. Постійно вдосконалюю свої знання, прохожу вебінари та курси.
НАВИЧКИ
• Системний підхід до роботи
• Управління бюджетом / фінансами
• Технічна грамотність (усна і письмова)
• Хороші організаторські якості,відповідальність
• Уважність до деталей, скрупульозність
• Планування і самоорганізація
• Висока виконавча дисципліна, етика ділового спілкування

ДОСВІД РОБОТИ
08.2018 - по сьогоднішній день

ТОВ «Поллі-Сервіс» (була переведена в рамках холдингу у зв'язку із ліквідацію попереднього місця роботи, загалом працюю вже понад 18 років в холдингу)
(до 500 чоловік, виготовлення та реалізація платіжних карт VISA, MasterCard, супроводження міжнародного проекту з виробництва продукції із давальницької сировини нерезидента, послуги персоналізації, оренди, імпортні та експортні операції, підзвітні особи, звітність ТЦО)
Посада: старший бухгалтер
Обов’язки:
• Супроводження бухгалтерського обліку в сфері ЗЕД, виробництво;
• Контроль виконання та аналіз фінансових показників;
• Складання та контроль виконання та оптимізація бюджету;
• Оптимізація, аналіз та контроль витрат компанії;
• Контроль роботи фінансового відділу;
• Організація та участь в інвентаризації запасів та оформлення результатів;
• Проходження щорічного аудиту та податкових перевірок
Досягнення:
• Ведення бюджетів та контроль за їх дотриманням;
• Створення загальної бази даних на підприємстві;
• Складання консолідованих звітів та звіту про контрольовані операції;

Робота за сумісництвом:
ТОВ «Зв’язокспецсервіс»
Діяльність: Виробництво електронних компонентів, обладнання зв’язку.
Обов’язки:
• Ведення обліку на виробництві, розподіл загальновиробничих витрат, облік ПДВ ;
• Подання фінансової та податкової звітності
Адвокатська компанія «Котул, Вершигора, Павловський та партнери»
Діяльність: Надання адвокатських та юридичних послуг
• Ведення обліку в компанії та подання фінансової та податкової звітності

07.2006 – 08.2018

Консорціум «ЄДАПС» (холдинг)
(до1000 співробітників, виробництво та реалізація ідентифікаційних документів, надання послуг, ЗЕД, облік у іноземних представництвах, консолідація звітності, управлінський облік та звітність для власника та Наглядової ради)
Посада: головний бухгалтер
Обов’язки:
• Організація та контроль роботи відділу із 5 чоловік;
• Організація обліку та контроль достовірності відображення операцій в бухгалтерському та податковому обліку Підприємства та двох міжнародних Представництв;
• Взаємодія з податковими та іншими контролюючими органами (фіскальні органи, фінансова служба (КРУ), Мінфін, НБУ);
• Експортно-імпортні операції;
• Контроль оформлення первинної документації;
• Робота з банками – оформлення документів на отримання кредитів та гарантій, отримання ліцензій НБУ, звітність в НБУ;
• Податкова, фінансова, статистична звітність, консолідація звітності, подання звітності в НБУ, оформлення та отримання ліцензій;
• Управлінський облік та звітність на запит керівництва;
• Участь у складанні договорів, економічне обґрунтування при підписанні контрактів, перевірка на відповідність фінансовому плану підприємства;
• Постановка завдань персоналу, аналіз ситуацій та участь в процесі автоматизації облікового процесу при запровадженні облікової системи 1С Підприємство;
• Оскарження рішень податкових органів, підготовка документації та участь у розглядах на рівні податкової та судових засідань з позитивним результатом.
Досягнення:
• Налаштування процесу роботи фінансового відділу;
• Здобула успішний досвід проходження податкових перевірок, перевірки фінансової служби (КРУ), аудиторські перевірки;
• Складання позивів до фіскальних органів та участь у судових засіданнях з позитивним результатом.
10.2013 – 07.2015
БФ «Майбутнє в доброті» (сумісництво), посада: головний бухгалтер
02.2005 – 06.2006
ТОВ «МетаПак», посада: головний бухгалтер
01.2004 – 12.2004
ТОВ «Мармурове місто», посада: головний бухгалтер
05.2002 – 12.2003
ЧП «Мімол», посада: головний бухгалтер
04.2000 – 04.2002
ТОВ «Редакція журналу «Дивосвіт», посада: головний бухгалтер
09.1998 – 04.2000
ТОВ «ЕСКО», посада: головний бухгалтер
03.1994 – 08.1998
ТОВ «ASK», посада: головний бухгалтер
06.1993 – 03.1994
НПП «Мезон», посада: бухгалтер
ОСВІТА (магістр)
Київський Національний Економічний Університет
Спеціальність: бухгалтерський облік та аудит
ТРЕНІНГИ
Пройшла ряд тренінгів для підвищення на теми:
Інститут Професійних Фінансових Менеджерів (IPFM) – диплом фінансового менеджменту;
Сертифікат САР (Certified Accounting Practitioner) Сертифікований бухгалтер-практик;
Сертифікат брокер-аналітик фондового ринку;
Неодноразова участь в тематичних вебінарах, курсах.
ДОДАТКОВО:

Робота з комп'ютером: MS Office (Word, Excel), 1С Бухгалтерія 8.1, 8.2, 8.3 «Управління виробничим підприємством» та «Управління торгівлею», Клієнт-Банк, M.E.Doc.
Мови: Англійська – початковий, Українська - рідна, Російська – вільно.
Водійське посвідчення: категорія «В».
Особисті якості:
• Володіння навичками надання консультаційно-інформаційних послуг;
• Навички в галузі управління;
• Здатність аргументовано довести свою точку зору щодо спірних питань;
• Стратегічне мислення;
• Націленість на результат, як власний, так і командний;
• Уміння брати відповідальність на себе і свою команду.
Хобі: активний відпочинок, туризм, саморозвиток.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: