• File

Ірина

Бухгалтер, менеджер

City:
Bila Tserkva

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сулима Ірина Миколаївна
Дата народження: 17.09.1987 р
Адреса проживання:
Київська обл., м. Біла Церква
Пр Незалежності 55, кв 161
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Е-маіІ:irina [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета пошуку роботи: бухгалтер ЗЕД, фахівець з логістики і складського обліку.
Освіта: вища.
Додатково маю посвідчення водія категорії «В»
Досвід роботи:
01.08.2007-04.12.2007 Тимоновицька сільська рада
Посада: головний бухгалтер.
23.01. 2008- 31.05. 2013 ПАТ «Київський ювелірний завод»
Посада : комірник.
15.07.2019-30.05.2022 ТОВ «Епіцентр К»
Посада: бухгалтер.
Обов’язки:
Оприбуткування товарів від вітчизняних і закордонних постачальників. Клієн-банк, рознесення банківської виписки. Створення РНК та актів наданих послуг. Створення та вчасна рестрація податкових накладних та розрахунків коригувань до них. Успішне проходження податкової перевірки. Звірка з контрагентами.
13.10.2022- 01.12.2023
ТОВ,,Гранд Пліт’’
Посада: менеджер ЗЕД.
Обов’язки:
Моніторинг ринку, пошук нових виробників, заключення договорів з закордонними постачальниками, розміщення замовлень і їх оплата(підготовка пакету документів для валютних платежів і подання їх в банк, придбання валюти і розсилка swifts), організація відвантажень від постачальників до складу, пошук і заключення договорів з перевізниками, перевірка документів по відвантаженню, робота з брокерами підчас розмитнення товару. Повний супровід поставок товару з ЄС від заключення договорів до відображення в бухгалтерському, управлінському і податковому обліку.
04.12.2023-дотепер
ТОВ,, БЦЗ,,ТРІБО’’
Посада: завідувач складу.
Обов’язки:
Достатньо, головне правильно організована робота і вчасно розставлені пріоритети.
Додаткова інформація:
Маю навички системно мислити, розставляти пріоритети, організовувати процеси. Працюю з великими обсягами інформації, швидко навчаюсь, вмію знаходити, аналізувати , систематизувати, працювати в команді.
Володіння ПК:Word, Excel, 1С 8, М.Е.Doc, Potamus.
Особисті якості: дисциплінована, відповідальна, комунікабельна, пунктуальна.
Рекомендації з попереднього місця роботи: ПАТ «КЮЗ», ТОВ «Епіцентр К».
Очікуваний рівень заробітної плати: в залежності від об’єму роботи, розглядаю всі варіанти від 35 000 грн

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: