• PRO

Андрій

Digital-маркетолог, маркетинг, SMM-стратег, 20 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
23 years
City of residence:
Lutsk
Ready to work:
Dnipro, Kyiv, Lutsk, Lviv, Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Інтернет-маркетолог

from 09.2021 to now (3 years 11 months)
KIMNATA 316, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

4 роки взаємодію з компанією в різних форматах саме в процесі маркетингу. Основним завданням, покладеним на мене є побудова та підтримання системи генерації запитів від потенційних клієнтів на послуги дизайну інтер'єру, ремонту квартир, будівництва за допомогою інструментів онлайн-маркетингу, зокрема через рекламні канали Facebook, Instagram та Google.

Але, просто запуск реклами у цій ніші та по такій геолокації як Львів - неефективно, нерентабельно. Конкуренція надто висока.

Саме тому я на системній основі взаємодію з керівниками компанії, спілкуюсь з аудиторією, будую окремі процеси для покращення брендингу, контент-маркетингу, рекламної комунікації. Все для того, щоб якісно диферинціюватися (відбудуватися) від конкурентів та зробити кращий кінцевий результат для компанії, в плані кількості ліквідних запитів та ціни за запит.

Готовий розповісти у особистій комунікації більше конкретики та деталей, продемонструвати напрацювання та цифри цього та інших проектів, в яких був залучений, як спеціаліст з комплексного маркетингу 🤝

Інтернет-маркетолог

from 09.2021 to now (3 years 11 months)
KIMNATA 316, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Наша задача: покращити результативність реклами, так як попередньо клієнт запускав рекламу самостійно

1. Попереднє тестування товарів для визначення КРІ напряму та локомотиву

Ми проаналізували моделі продажу послуг дизайну та ремонту польських компаній, переклали ключові слова й здійснили пошук у Google. Відібрали 6 компаній із різними підходами, дослідили їхній маркетинг, зосередившись на рекламі у Facebook та Instagram.

Аналіз через бібліотеку Facebook показав: більшість використовує прості статичні банери з базовими текстами, що підкреслюють вигоди. Це стало для нас основою.

Найцікавішою була тенденція до пакетованих послуг – на відміну від індивідуальних рішень, звичних для України та KIMNATA 316.

Ми вирішили адаптуватися до нових умов ринку – клієнт сформував готові пакети послуг.

✅ Посадкова сторінка

Після визначення формату пропозиції, нам потрібно було зрозуміти куди оптимально вести людей з реклами. Польські компанії використовували здебільшого форми генерації лідів (базовий інструмент від Facebook, який не вирізняється особливою ефективність).

Ми звісно могли зробити так само, як наші польські конкуренти, але вирішити більш ефеткивним шляхом і створити Quiz-сайт.

В нашому варіанті, люди надавали базові дані про ремонт та залишали контактні дані. Ми отримували заявку та розраховували приблизну вартість всіх робіт + матеріалів.

Посилання на Quiz-сайт компанії KIMNATA 316 - https://kimnata316.site/naprawa

✅ Оформлення сторінок у соціальних мережах

Технічно, у Facebook ми не можемо запустити саме рекламне оголошення просто так. Воно повинна показуватися від сторінок рекламодавця, на які часто переходять люди, щоб побачити бліьше контенту, прикладів робіт та відгуків про компанію, щоб пересвідчитися та перевірити компанію.

Тому ми вирішили базово оформити сторінки у соціальних мережах Facebook та Instagram польською мовою.

- Польський Instagram - [[open contact info](look above in the "contact info" section)]([open contact info](look above in the "contact info" section)
- Польський Facebook - [[open contact info](look above in the "contact info" section)]([open contact info](look above in the "contact info" section)[/]([open contact info](look above in the "contact info" section)

✅ Формування рекламних посилів та оголошень
Після того, як ми підготували основні ресурси для запуску, потрібно розробити головне - рекламні оголошення. Вони складають з: основих текстів, медіафайлу (фото чи відео) та заголовків. Всі ці складові розробляються з посилу, який ми хочемо донести до аудиторії
Ми розробили декілька рекламних посилів з різними акцентами:
- Гарантія 3 роки на роботи
- Ремонт “під ключ”
- Економія нервів та енерії
Рекламний текст, який в подальшому показав найкращу ефективніть з усіх:

> ✅ Nowoczesny remont z 3 letnią gwarancją na terenie Warszawy i Wrocławia od firmy KIMNATA 316.
Średni staż pracy naszych projektantów to 8 lat, a majstrów 12 lat, dlatego wiemy jak stworzyć wnętrze, które będzie dla Ciebie wygodne i przytulne.
W ciągu ostatnich 5 lat pracy wybrało nas 150 klientów.
✅ Wszystko dlatego, że:
— zrealizowaliśmy ponad 70 obiektów (czyli ponad

Education

Волинський національний університет імені Лесі Українки

Спеціальний курс, вибіркова дисципліна "Маркетинг-менеджмент", Луцьк
Higher, from 2023 to 2024 (1 year)

Волинський національний університет імені Лесі Українки

Спеціальність "Політологія" - магістр, Луцьк
Higher, from 2023 to 2025 (2 years)

Knowledge and skills

  • Meta ads
  • Google Ads
  • Facebook Ads Manager
  • TikTok Ads
  • Просування в Instagram
  • Facebook Business Manager
  • Facebook Analytics
  • Digital-маркетинг
  • SMM
  • SEO
  • Target audience analysis
  • Setting up targeted advertising
  • PPC
  • Налаштування таргетованої реклами
  • Налаштування контекстної реклами
  • Реклама в контекстно-медійній мережі
  • Запуск автоворонки в Instagram
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Розробка контент-стратегії
  • Стратегічне планування
  • Стратегічний маркетинг
  • Розробка стратегії продажу
  • Стратегічне мислення
  • Побудова воронки продажу
  • SalesWorks
  • Sales Expert
  • Sales
  • Ефективна комунікація
  • Запуск нових брендів
  • Бренд-менеджмент
  • Brand management
  • Launch of new brands
  • Building an HR brand
  • Notion
  • Ведення CRM
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Уміння аналізувати
  • Самостійне прийняття рішень
  • Проведення рекламних кампаній
  • Креативність
  • Google Analytics
  • Маркетинг у рітейлі
  • Тактичний маркетинг
  • Маркетинг у ресторанному бізнесі
  • Маркетинговий аналіз
  • Контент-маркетинг
  • Продуктовий маркетинг

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

References

  • Олег Лисик

    Олег Лисик

    Засновник та керівник компанії, OSLO (бренд чоловічого одягу)

    Contact details are hidden
  • Давид Радзивилюк

    Давид Радзивилюк

    Засновник та генеральний директор, KIMNATA 316

    Contact details are hidden
  • Іванна Ройко

    Іванна Ройко

    Маркетолог, IDEALIST COFFEE CO.

    Contact details are hidden

Additional information

ШО ВИ, БРЕНДИ?!✌️

Це моє фірмове вітання, один з "якорів" мого особистого бренду, за яким мене знають колеги та підприємці на ринку.
А також, вони знають мене, як Маркетинг / SMM-стратега, спеціаліста з фундаментального та стратегічного онлайн-маркетингу, який постійно копає в глибину та йде до кінцевого результату у прибутку, у грошах в касі.
Мій принцип: Маркетинг з орієнтиром на прибуток. Для цього і будують бізнес.

За 5 років роботи в онлайн-маркетингу на різних позиціях, від таргетолога на початку, до digital-маркетолога, роль якого я наразі здебільшого виконую у проектах моїх клієнтів, я сформував дуже потужну базу знань, надивленості та власного прикладного досвіду, яким зараз ділюсь з тими компаніями, хочуть отримувати більше від свого маркетингу.

За весь час свого розвитку в маркетингу, я взаємодіяв з більш ніж 90-ма компаніями різного масштабу та в різних нішах.
- Інтернет / Іnstagram-магазини
- Логістичні та юридичні компанії
- Cтоматологічні, косметологічні клініки
- Салони краси та Beauty-майстри
- Архітектура, будівництво, дизайн інтерʼєру, ремонтні роботи різних сегментів
- Виробники вікон, дверей та меблів різних сегментів
- Та навіть ритейл-бренди
Сумарно, курую рек На постійній основі курую сумарний бюджет інвестицій у проектах клієнтів, у розмірі від $50 000 на місяць.

Серед моїх клієнтів, ви можете знати наступних: Клінінгова компанія Чистота, Вікна Perfect, Вікна VEKA, Sorokina Design, Silky Dreams, Dansastroy, Забіяка & Забіяка, Керама Маркет.

І я НЕ працюю виключно з маркетингом, тому що часто, ключова проблема, яка блокує зростання продажів або інших результатів - не у цій площині, а у аудиторії, продукті, бізнес-моделі. Саме тому я регулярно працюю та допомагаю клієнтам і у цих аспектах.

Найчастіше, я співпрацюю з компаніями у таких форматах:
- Формування та імплементація маркетингових стратегій (digital, SMM)
- Проведення стратегічних сесій та розборів
- Консультування по окремих аспектах фундаментального (брендинг) та стратегічного (планування) маркетингу

Попрацювавши виключно таргетологом 2 роки, я почав вникати у бізнес клієнтів глибше та давати рекомендації для покращення фундаментальних аспектів маркетингу та продажів. І вони були дієвими, а мені подобався сам процес. Тому я перейшов на наступну сходинку – став СТРАТЕГОМ.

А для якісної реалізації процесів рекламування для клієнтів, я створив свою агенцію uDoma, яка працює виключно з платними каналами трафіку (Meta, Google, TikTok, LinkedIn, SnapChat, Pinterest, Bing) і вона НЕ робить "маркетинг під ключ", як це зараз модно на ринку, щоб брати більше грошей з клієнтів. Ні, команда uDoma – це про глибину у конкретних процесах, фокус на результатів у вигляді прибутку.

Не буду тут розповідати про свої кейси з великими і не дуже великими брендами, хвалитися цифрами, тому що це все можна намалювати.
Звісно я можу вам повідати вам деталі та специфіку, продемонструвати цифри у реалізованих мною проектах, при особистій комунікації.

Але натомість, я пропоную вам інший, більш цінний для вас формат.
Думаю ви хочете відчувати реальну глибину мого підходу та побачити конкретні рішення саме для масштабування результатів саме у вашому бізнесі, у вашій точці А.

Готовий заглибитися у ваш запит та сформувати своє бачення запуску вашого проекту з нуля, або ж його оптимізації. Сформувати план генерації клієнтів / масштабування з конкретикою, яку вам мало хто дасть просто так, безкоштовно 🤝.

Загляньте у мій [open contact info](look above in the "contact info" section)
Або ж відразу пишіть у Telegram @domaratskiy_work 😉

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: