Resume from April 11, 2023 PRO

Ірина

Фахівець ЗЕД, фінансист, 23 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
36 years
City of residence:
Cherkasy
Ready to work:
Cherkasy, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Економіст з планування інженерного відділу (Capital financial controller))

from 06.2021 to 02.2023 (1 year 8 months)
APTIV, Черкаси (Машинобудування)

Вся робота здійснюється виключно англійською мовою.
Пройшла тривале навчання і практику в ЄС.

Обов'язки:
-Відповідальна за інвестиції для заводу в м. Черкаси;
- відповідальність за точне річне та місячне планування інвестиційного бюджету та прогноз для заводу за клієнтом та проектом;
- визначення інвестиційного бюджету для нових проектів та інженерних змін відповідно до потреб кожного проекту в обладнанні та термінів, включаючи пріоритетність інвестицій;
- інвестиційні запити та підготовка асигнувань, не пов'язаних із продуктами, включаючи бізнес-кейси, якщо це необхідно;
- моніторинг проекту: відстеження закупівель, періодична звітність щодо витрат, пов'язаних з інвестиціями, CAPEX і OPEX, закриття проекту, дотримання вимог законодавства та внутрішніх процедур;
- управління інвестиційним бюджетом по проекту, замовнику, в т.ч. координаційна діяльність між внутрішніми відділами (менеджери проектів, закупівлі, обслуговування, фінанси, внутрішній контроль, аутсорсингові компанії);
- надання необхідних показників проекту та щомісячний, квартальний і річний аналіз фактичних інвестиційних показників, передбачених у бюджеті, щодо вартості, якості, термінів і відповідності прогнозу;
- діяльність з передачі бізнесу;
- підтримка внутрішніх фінансових звітів – результати та пропозиції щодо покращення, які будуть представлені місцевому та європейському керівництву;
- управління активами – оптимізація купівлі та використання активів;
- визначення зон ризику та надання рішень, в т.ч. резервні плани та прорахунок потенційних проблем;
- виявлення можливостей зниження витрат, презентація, відбір і реалізація найбільш цінних ідей.

Менеджер адміністративної діяльності відділу збуту РСП

from 04.2020 to 06.2021 (1 year 2 months)
Тедіс Україна, ТОВ, Черкассы (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з договорами та ліцезіями. Документообіг.
Укладала договори постачання з метою підвищення прибутковості підприємства.
Систематизувала дані по договорах та додаткових угодах.
Підвищила ефективність документообігу на регіональному структурному підрозділі.
Досягла підвищення КРІ договірної роботи на 100%
Адаптувала розширення напрямів продажів для підвищення доходів компанії .
Відстежувала терміни дії договорів та забезпечувала передачу їх до архіву.
Работа з архівом.
Реалізувала систематизацію обліку архіву.
Забезпечувала офіс компанії необхідними витратними матеріалами.

Касир-оператор відділення

from 08.2017 to 04.2020 (2 years 8 months)
Нова Пошта, Черкаси (Транспорт, логістика)

Забезпечувала належне обслуговування клієнтів на касі, відповідно до стандартів компанії.
Ведення головної каси. Здійснення інкасацій, ведення звітності. Облік грошових коштів .
Консультування клієнтів, вирішення проблем з вантажем на первинному етапі.
Виконання касової дисципліни .
Робота КОРО, РРО, 1С.

Начальник відділу логістики

from 01.2017 to 08.2017 (7 months)
Агрохімтрейд Україна, Черкаси (Транспорт, логістика)

Підбір персоналу, укріплення партнерських відносин з клієнтами, ведення звітності, забезпечення безперебійної роботи відділу.
За цей час я запустила і стабілізувала роботу відділу логістики "з нуля". Компанія успішно продовжує діяльність .

Начальник відділу логістики

from 09.2016 to 01.2017 (4 months)
Докер Плюс, Черкаси (Транспорт, логістика)

Підбір персоналу та адаптація.
Оцінка ефективності та аналіз поточної логістичної діяльності.
Розрахунок логістичних витрат. Оптимізація процесів.
Розробка та впровадження мотиваційних схем для співробітників компанії.
Досягнення:
Запустила відділ логістики експедиційну діяльність компанії "з нуля".
Забеспечила продуктивну взаємодію всіх підрозділів компанії, що дало можливість підвищити ефективність роботи підприємства, знизити видатки та збільшити дохід.

Логіст

from 09.2012 to 09.2016 (4 years)
Фрі-ланс, Дистанційно (Транспорт, логістика)

Віддалена робота логістом дистанційно.
Міжнародні перевезення, внутрішні перевезення, морські перевезення.
Вела тісну співпрацю з кількома транспортними організаціями.
Забезпечила їх транспорт безперебійною роботою в сфері перевезень зернових та олійних культур, продуктів металургії та товарів народного вжитку.
За цей час, істотно розширила власну базу вантажовідправників та перевізників.
Розробила власну методику навчання логістиці для початківців.

Перкладач

from 02.2011 to 08.2012 (1 year 6 months)
Фрі-ланс, Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)

Переклад текстів різної тематики з української на англійську, з російської на англійську та навпаки.
Написання курсових робіт та рефератів англійською мовою.
Редагування текстів.

Вчитель англійської мови на період відсутності основного працівника

from 08.2009 to 02.2011 (1 year 6 months)
Тишківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, Тишківка (Освіта, наука)

Викладання англійської мови в 2-11 класах
Впровадження нових методик викладання для підвищення рівня знань учнів.
Ведення гуртка позакласного вивчення англійської мови"Easy English"
Складання планів і звітів, впровадження інтерактивних засобів для покращення вивчення мови.

Education

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Філологічний факультет, Умань
Unfinished higher, from 2005 to 2010 (5 years)

Освітня спеціальність: українська мова і література та англійська мова і зарубіжна література.
Також пройшла курси із психології та особливостей вікового розвитку, політології, риторики.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word 1C MS PowerPoint MS Office Користувач Internet MS Outlook 1С:Підприємство CAD САПР 1С:Бухгалтерія BAS AWIS Ubuntu

Language proficiencies

  • English — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Відповідальна, вимоглива, організована. Легко адаптуюсь до нових умов, готова нести відповідальність за прийняті мною рішення. Вмію бути переконливою. В своїй діяльності завжди керуюсь чинним законодавством та нормами етики і субординації.
Вмію працювати з великим об'ємом інформації в умовах багатозадачності. Маю навички планування часу.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: