• File

Ернест

Генеральний директор

Considering positions:
Генеральний директор, Комерційний директор, Директор із закупівель, Директор виробництва, Директор філії, Директор з персоналу, Регіональний директор
Age:
47 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Dnipro, Kyiv, Lviv, Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 5 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Баумер Ернест Володимирович
Генеральний Директор, Директор, Директор філіалу, Комерційний Директор.
Повна зайнятість.
Вік:46 років
Місто проживання:Павлоград, готовий до релокації
Готовий працювати:Київ, Львів, Одеса, Дніпро.
Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
Директор
з 05.2024 по 09.2024 (4 місяці)
Корпорація LIS-Industies, ТОВ «Фабрика дверей Верто», ТМ «VERTO», ТМ «EcoDoors» (промислове підприємство)
Спеціалізація підприємства: Виробництво міжкімнатних дверей.
Основні обов’язки:
• Організація роботи і ефективної взаємодії виробничих одиниць, цехів та інших структурних підрозділів підприємства, направлення їх діяльності на досягнення високих темпів розвитку і удосконалення виробництва та продукції.
• Сфери економічної діяльності: виробництво, оптово-роздрібна торгівля, сервісне обслуговування.
• Направлення діяльності персоналу на досягнення високих економічних та фінансових результатів.
• Забезпечення виконання підприємством програми оновлення продукції.
• Організація виробничо-господарської діяльності підприємства на основі застосування методів обґрунтованого планування (створення виробничого потоку, перепланування виробництва, 5s, Kaidzen, тощо), нормативних матеріалів, фінансових і трудових витрат, розповсюдження передового досвіду, а також максимальної мобілізації резервів виробництва шляхом досягнення високих техніко-економічних показників, підвищення технічного рівня і якості продукції, раціонального і економного витрачання всіх видів ресурсів.
• Забезпечення сполучення економічних і адміністративних методів керівництва, матеріальних і моральних стимулів підвищення ефективності виробництва.
• Стратегічне планування, прогнозування, управління ресурсами.
• Досвід проходження різних видів перевірок контролюючими органами (ДПІ, Державного комітету зі статистики, фондів соціального страхування, тощо).
Структура підпорядкування: Підпорядковувався Власнику.
Загальний штат підприємства: 65 осіб.
Особисті досягнення: підписання за час роботи контрактів з національними мережами (Епіцентр, Leroy Merlin, АРС Кераміка, Олді).
Генеральний директор
з 03.2021 по 05.2024 (3 роки 2 місяці)
Корпорація LIS-Industies, ТОВ «Завод Павлоградспецмаш», ТМ «FSForm» (промислове підприємство)
Спеціалізація підприємства: Виробництво будівельного обладнання.
Основні обов’язки:
• Визначення напрямків розвитку підприємства у формуванні цінової, кредитно-банківської, податкової та страхової політики, соціальної діяльності.
• Організація роботи і ефективної взаємодії виробничих одиниць, цехів та інших структурних підрозділів підприємства, направлення їх діяльності на досягнення високих темпів розвитку і удосконалення виробництва та продукції.
• Сфери економічної діяльності: виробництво, оптово-роздрібна торгівля, сервісне обслуговування.
• Направлення діяльності персоналу на досягнення високих економічних та фінансових результатів.
• Забезпечення виконання підприємством програми оновлення продукції.
• Організація виробничо-господарської діяльності підприємства на основі застосування методів обґрунтованого планування (Створення виробничого потоку, перепланування виробництва, 5s, Kaidzen, тощо), нормативних матеріалів, фінансових і трудових витрат, розповсюдження передового досвіду, а також максимальної мобілізації резервів виробництва шляхом досягнення високих техніко-економічних показників, підвищення технічного рівня і якості продукції, раціонального і економного витрачання всіх видів ресурсів.
• Забезпечення сполучення економічних і адміністративних методів керівництва, матеріальних і моральних стимулів підвищення ефективності виробництва.
• Стратегічне планування, прогнозування, управління ресурсами.
• Досвід проходження різних видів перевірок контролюючими органами (ДПА, Державного комітету зі статистики, фондів соціального страхування, тощо).
Структура підпорядкування: Підпорядковувався Власнику.
Загальний штат підприємства: 80 осіб.
Особисті досягнення: повернення продукції підприємства на ринок України та рейтингових показників України з восьмого місця на третє. Збільшення продажів перший рік роботи на 105%, скорочення ДЗ на 80%, другий рік роботи збільшення продажів на 15%, третій рік роботи збільшення продажів на 25%.
Комерційний директор
з 08.2020 по 03.2021 (7 місяців)
Корпорація LIS-Industies, ТОВ «Завод Павлоградспецмаш», ТМ «FSForm» (промислове підприємство)
Спеціалізація підприємства: Виробництво будівельного обладнання.
Основні обов’язки:
• Запуск та розвиток ключових проектів комерційного департамента.
• Участь у побудові ефективних внутрішніх бізнес-процесів та процесах по розвитку продуктів.
• Оцінка ефективності роботи менеджерів.
• Підготовка пропозицій по покращенню якості роботи підрозділу та кожного окремого співробітника.
• Участь в розробці і реалізації планів по досягненню комерційних показників.
• Формування здорового клімату усередині команди, підвищення продуктивності роботи співробітників, аналіз і зворотні зв'язки.
• Участь у відборі персоналу, процесах адаптації і навчанні.
• Проведення переговорів з постачальниками.
• Проведення переговорів з ключовими клієнтами.
• Розробка і впровадження трейд-маркетингових активностей.
• Моніторинг ринку.
• Визначення цінових параметрів на продукти.
• Розробка і впровадження індивідуальної системи ціноутворення.
• Аналіз роботи свого департаменту.
• Ведення звітності.
Структура підпорядкування: Підпорядковувався Генеральному директору.
Штат підприємства: 80 осіб. У прямому підпорядкуванні: 19 осіб.
Особисті досягнення: повернення продукції підприємства на ринок України. Збільшення продажів за час займання посади - на 70%, скорочення ДЗ - на 50%.
Керівник філії
з 02.2017 по 07.2020 (3 роки 5 місяців)
Корпорація Snack Production (торгово-промислова група, виробник FMCG)
Спеціалізація фірми: Виробництво та дистриб’юція продуктів харчування (бакалійна та снекова групи товарів, FMCG)
Основні обов'язки:
• Планування і контроль продажів, постановка завдань менеджерам.
• Переговори з торговими мережами, узгодження умов співпраці, робота з ДЗ і асортиментом.
• Трейд-маркетингові активності для торгівельних мереж, додаткова мотивація, акції для.
• Розширення асортименту, залучення нових ТМ.
• Асортиментна і цінова політика, контроль маржинальності по товарним групам, бюджет, управлінська звітність.
Структура підпорядкування: Підпорядковувався регіональному директору. Керівництво відділом продажів, відділом логістики, складом: загальний штат - 45 осіб.
Особисті досягнення: збільшення продажів щорічно - на 25%, скорочення ДЗ - на 30%.
Керівник філії
з 08.2014 по 12.2016 (2 роки 4 місяці)
Корпорація S.Group (торгово-промислова група, виробник FMCG)
Спеціалізація фірми: Виробництво та дистриб’юція продуктів харчування (бакалійна та снекова групи товарів, FMCG)
Основні обов'язки:
• Відкриття «з нуля» торгової філії (реєстрація, оренда приміщень, відкриття р/р, обладнання дрібнооптового магазину, оформлення документів в державних органах).
• Забезпечення матеріально-технічної бази філії (закупівля оргтехніки, меблів, проведення ремонтно-будівельних робіт).
• Підбір та навчання персоналу, організація роботи структурних підрозділів.
• Розрахунок і контроль виконання бюджету філії, нарахування з/п персоналу, звітність перед головним підприємством.
• Безпосереднє управління торговим відділом, постійний контроль ситуації в торгових точках, переговори з ключовими клієнтами.
Структура підпорядкування: Підпорядковувався регіональному директору.
Керував філією: штат - 35 осіб.
Особисті досягнення: організація роботи філії «з нуля», досягнення кращих показників в регіоні за прибутковістю і оборотності грошових коштів.
Заступник керівника філії
з 11.2011 по 07.2014 (2 роки 8 місяців)
Корпорація S.I.Group (торгово-промислова група, виробник FMCG)
Спеціалізація фірми: Виробництво та дистриб’юція продуктів харчування (бакалійна та снекова групи товарів, FMCG)
Основні обов'язки:
• Забезпечення виконання планів продажів та оптимізація витрат філії.
• Забезпечення адміністративно-господарської діяльності філії.
• Формування організаційної структури філії. Планування чисельності персоналу, розвиток та управління ефективністю команди.
• Контроль роботи складу та транспортної логістики філії.
• Керівництво постачанням філії, контроль замовлень та залишків.
• Контроль документообігу.
Структура підпорядкування: Підпорядковувався регіональному директору.
Керував філією: штат - 40 осіб. У прямому підпорядкуванні: 20 осіб.
Особисті досягнення: організація безперебійної роботи філії, зменшення логістичних витрат - на 30%.
Директор
з 09.2010 по 10.2011 (1 рік 2 місяць)
ТОВ Галлоп (Нерухомість)
Спеціалізація фірми: Комерційна нерухомість (оренда офісних та складських приміщень).
Основні обов'язки:
• Контроль та координація роботи всіх підрозділів підприємства (розвиток, оренда, відділ експлуатації).
• Проведення переговорів із орендодавцями про умови оренди.
• Погодження обсягів, термінів та кошторисів на виконання ремонтних робіт.
• Контроль за дотриманням термінів та якості ремонтних робіт.
• Контроль та координація робіт щодо повернення об'єктів оренди при розірванні договорів оренди/суборенди.
• Узгодження умов розміщення реклами, макетів та кошторисів на монтаж та виготовлення.
• Контроль над виконанням умов договорів оренди/суборенди.
• Складання планів розвитку підприємства.
Структура підпорядкування: Підпорядковувався Власнику.
Загальний штат підприємства: 16 осіб.
Юрист
з 12.2008 по 11.2009 (11 місяців)
ТОВ «Павлограджилстрой» (торгово-виробниче підприємство).
Спеціалізація підприємства: Виробництво будівельної продукції.
Основні обов'язки:
• Договірна робота: проведення переговорів, листування з контрагентами, складання договорів (купівлі-продажу, надання послуг, виконання робіт, оренди майна, нежитлових приміщень, позички нежитлових приміщень та інші), правовий аналіз договорів.
• Претензійно-правова робота, що включає підготовку претензій до контрагентів, підготовка позовних заяв, відзивів, заперечень та іншої процесуальної документації, судове представництво на всіх стадіях, взаємодія з відповідними правоохоронними органами у вирішенні спірних ситуацій.
• Аналітична робота: аналіз господарсько-правової діяльності, вивчення причин та умов виникнення нераціональних витрат, порушень договірних зобов’язання, моніторинг законодавства.
• Участь в розробці внутрішніх нормативних документів.
Структура підпорядкування: Підпорядковувався Генеральному директору.
Особисті досягнення:
• 100% судових рішень за результатами розгляду прийнято на користь юридичної особи, представництво якої здійснювалося;
• за час роботи зменшилася кількість претензій з боку контрагентів за результатами укладених договорів;
• за результатами перевірок контролюючих органів зменшилася кількість порушень під час роботи підприємства.
Юрист
з 10.2007 по 11.2009 (2 роки 1 місяць)
ТОВ «Фабрика дверей Будмайстер» (торгово-виробниче підприємство).
Спеціалізація підприємства: Виробництво міжкімнатних дверей.
Основні обов'язки:
• Договірна робота: проведення переговорів, листування з контрагентами, складання договорів (купівлі-продажу, надання послуг, виконання робіт, оренди майна, нежитлових приміщень, позички нежитлових приміщень та інші), правовий аналіз договорів.
• Претензійно-правова робота, що включає підготовку претензій до контрагентів, підготовка позовних заяв, відзивів, заперечень та іншої процесуальної документації, судове представництво на всіх стадіях, взаємодія з відповідними правоохоронними органами у вирішенні спірних ситуацій.
• Аналітична робота: аналіз господарсько-правової діяльності, вивчення причин та умов виникнення нераціональних витрат, порушень договірних зобов’язання, моніторинг законодавства.
• Участь в розробці внутрішніх нормативних документів.
Структура підпорядкування: Підпорядковувався Генеральному директору.
Особисті досягнення:
• більша частина (85%) судових рішень за результатами розгляду прийнята на користь юридичної особи, представництво якої здійснювалося;
• за час роботи зменшилася кількість претензій з боку контрагентів за результатами укладених договорів;
• за результатами перевірок контролюючих органів зменшилася кількість порушень підчас роботи підприємства.
Юрисконсульт
з 04.2005 по 09.2007 (2 роки 5 місяців)
ОАО «Укртелеком» (Телекомунікації, зв'язок)
Спеціалізація підприємства: Надання телекомунікаційних послуг.
Основні обов'язки:
• Договірна робота: проведення переговорів, листування з контрагентами, складання договорів (купівлі-продажу, надання послуг, виконання робіт, оренди майна, нежитлових приміщень, позички нежитлових приміщень та інші), правовий аналіз договорів.
• Претензійно-правова робота, що включає підготовку претензій до контрагентів, підготовка позовних заяв, відзивів, заперечень та іншої процесуальної документації, судове представництво на всіх стадіях, взаємодія з відповідними правоохоронними органами у вирішенні спірних ситуацій.
• Аналітична робота: аналіз господарсько-правової діяльності, вивчення причин та умов виникнення нераціональних витрат, порушень договірних зобов’язання, моніторинг законодавства.
• Участь в розробці внутрішніх нормативних документів.
Структура підпорядкування: Підпорядковувався Генеральному директору.
Особисті досягнення:
• більша частина (80%) судових рішень за результатами розгляду прийнята на користь юридичної особи, представництво якої здійснювалося;
• за час роботи зменшилася кількість претензій з боку контрагентів за результатами укладених договорів;
• за результатами перевірок контролюючих органів зменшилася кількість порушень підчас роботи підприємства.
Освіта
Міжрегіональна академія управління персоналом
Факультет – право, Кваліфікація – економічне трудове право, Київ
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)
Програмне забезпечення
MS Office, 1С, BAS ERP, BAS Corp, Акцент.
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
Знання та навички
• Чесний, відкритий, працелюбний, порядний і урівноважений.
• Цілеспрямованість - не боюся приймати рішення і нести відповідальність за результати цих рішень.
• Активний у своїй життєвій позиції, швидко навчаюсь, відкритий новому і готовий до складних завдань.
• Аналітичний склад розуму і навички стратегічного планування.
• Хороші комунікаційні навички.
• Адміністративне управління підприємством та департаментами у зрізі підприємства.
• Оперативне та стратегічне управління.
• Генерування та прийняття управлінських рішень.
• Уміння формувати ефективні команди.
• Уміння вести переговори, розуміти потреби і давати зворотний зв'язок.
• Успішний досвід побудови і розвитку стосунків з клієнтами і партнерами.
• Досвід роботи керівником більше 14 років (продуктові і непродуктові групи товарів).
• Великий досвід в керівництві комерційного департаменту і створенні команди у FMCG та B2B.
• Досвід участі в створенні і реалізації трейд-маркетингової стратегії.
• Досвід в пошуку, підборі, підписані умов та запуску дистрибуторів с нуля.
• Запуск філій прямого управління з нуля.
• Орієнтація на цифри в прийняті рішень.
• Здатність самостійно планувати и організовувати роботу якісно та ефективно.
Водійське посвідчення:
• категорія В, С, стаж водіння - 25 років, особисте авто.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: