• File

Діна

Заступник генерального директора

Considering positions:
Заступник генерального директора, Керівник напрямку, Менеджер з документообігу, Категорійний менеджер, Заступник директора з якості, Інженер з якості, Директор представництва, Адміністратор
Age:
44 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Шарко Діна Петрівна
Контактна інформація:
моб. тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail [open contact info](look above in the "contact info" section)
Громадянство: Україна
Освіта: вища

Посада: Керівник напрямку, Project Manager Досвід роботи:
Директор департаменту 10.2023 - на даний час начальник відділу управління
Зайнятість: повна, дистанційна, можливі якістю ДП «УКРВОДШЛЯХ»
відрядження 06.2023 - 09.2023 Директор Департаменту з питань
Освіта: підготовки та дипломування моряків Державної служби
2024 сертифікат PROMETHEUS Project Manager морського і внутрішнього водного транспорту та
2024 сертифікат EU4Cuiture Successful Grant судноплавства України
Proposal Writing 12.2018 - 06.2023 Радник Члена Рахункової палати
2024 сертифікат ВИЩОЇ ШКОЛИ ПУБЛІЧНОГО Рахункова палата України
УПРАВЛІННЯ «Організація роботи на 03.2016 - 07.2018 Начальник Управління державного
деокупованих територіях» нагляду за безпекою мореплавства флоту рибної
2024 сертифікат «Громадська участь в процесах промисловості Держрибагентство
відновлення» 07.2014 - 03.2016 Начальник Управління розвитку
2024 сертифікат Google Цифровий маркетинг і рибного господарства, державної власності та соціально-
електронна комерція трудових відносин Держрибагентство
2023 сертифікат міжнародного зразка BUREAU Стаж роботи: понад 28 років
VERITAS Аудитор Стандарт на керівних посадах понад 17 років
ISO 9001:2015 та ISO 19011:2018 Функціональні обов’язки:
2023 Kyiv School of Public Administration - аналіз законодавчої бази, підготовка проєктів
JAMES COMEY'S «ETHICAL LEADERSHIP» нормативно-правових актів, розробка методичних
COURSE рекомендацій, інструкцій тощо;
- налагодження та управління операційними процесами
2021 Державний сертифікат про рівень володіння та ресурсами;
державною мовою - участь та розробка стратегічних та інвестиційних
2018 Національний університет «Одеська морська планів;
Академія» Центр післядипломної освіти спеціалістів - узагальнення та аналіз статистичних показників,
транспортної інфраструктури прогноз соціально-економічних показників;
«Аудит визнаних організацій» - організаційне забезпечення підготовки,
2002 Українська Академія державного управління перепідготовки і підвищення кваліфікації фахівців;
при Президентові України - побудова та удосконалення бізнес-процесів окремих
Магістр з державного управління підрозділів та компанії;
- взаємодія з клієнтами, партнерами та контрагентами;
1998 Київський національний економічний - управління ризиками та впровадження заходів
університет контролю для забезпечення безпеки продукції;
Магістр з маркетингового менеджменту - аналіз скарг та розробка коригувальних заходів;
- проведення реорганізації підприємств, оптимізація
Нагороди: Грамота Верховної Ради України,
структури та штату, знання та застосування трудового
Почесна грамота Міністерства аграрної політики та
законодавства України;
продовольства, Почесна грамота Президії Федерації
- розробка та впровадження нормативно-правових актів,
профспілок України
інструкцій та методик бізнес процесі;
Особисті якості: - розробка та впровадження Системи управління якістю
Лідерські та управлінські навички, системне ISO 9001:2015 та ISO 19011:2018, знання HACCP,
мислення, аналітичні та організаторські здібності, проведення внутрішнього аудиту. Проходження
креативний підхід, комунікабельність, зовнішнього аудиту та сертифікація підприємства за
пунктуальність, старанність, наполегливість, напрямками;
активність, відповідальність, націлена на результат - контроль загального дотримання принципів та
процедур системи якості;
- досвід безпосереднього керування штатом від 25 до 200
працівників; постійний контроль та супровід діяльності
територіальних структурних підрозділів.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: