- PRO
Teтянич
Керівник адміністративно-господарського відділу
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 39 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1119808/
Work experience
Проєктний менеджер
from 01.2022 to now
(3 years 7 months)
БРСМ-Нафта, Київ (Автобізнес та автосервіс)
Ведення проектів з будівництва будівель і споруд.
Ведення проектів з благоустрою території.
Ведення благодійних проектів (Директор Благодійного Фонду)
Співпраця з структурними підрозділами різних напрямків
Керівник адміністративно-господарського відділу
from 08.2019 to 12.2021
(2 years 4 months)
БРСМ-Нафта, Київ (Автобізнес та автосервіс)
• Забезпечення безперебійної працездатності офісів (4 офіси + 1 БЦ) у межах адміністративно-господарської частини. Укладання договорів та контроль оплат комунальних послуг, повне життєзабезпечення офісу всім необхідним, благоустрій та ін.
• Планування та ведення бюджету: оптимізація видатків, контроль витрачання коштів та відповідна звітність.
• Адміністративне та оперативне керівництво співробітниками відділу: секретарі, офіс-менеджери, адміністратори, водії, прибиральниці, технічна служба (теплотехнік, електрик, двірник) 22 особи.
• Підбір персоналу та проведення співбесід на відкриті вакансії. Адаптація персоналу.
• Логістика, обслуговування та контроль використання службового транспорту.
• Організація та контроль ремонтно-будівельних робіт.
• Виконання особистих доручень керівника. Пошук, аналіз та систематизація необхідної інформації, та своєчасна її передача.
• Робота з нерухомістю (оренда офісів, приміщень).
Помічник технічного директора
from 07.2015 to 08.2019
(4 years 1 month)
БРСМ-Нафта, Київ (Автобізнес та автосервіс)
• Ведення офісного документообігу.
• Укладання договорів з підрядниками та оплат послуг.
• Формування бюджету департаменту, підготовка звітності щодо витрачання коштів.
• Замовлення канцтоварів.
• Навчання нових співробітників департаменту та інших структурних підрозділів роботі у програмах Документообіг та Узгодження платежів.
• Організація зустрічей гостей та партнерів компанії.
• Узгодження питань із працівниками структурних підрозділів компанії, доведення до них вказівок та розпоряджень керівника, контроль виконання.
• Підготовка інформаційних та інших матеріалів та надання їх керівнику.
Офіс-менеджер
from 09.2014 to 06.2015
(9 months)
БРСМ-Нафта, Київ (Автобізнес та автосервіс)
Менеджер з адміністративної діяльності
from 02.2013 to 05.2014
(1 year 3 months)
ДП "Мілкіленд Україна", Київ (Харчова промисловість)
Регiональний адмiнiстратор пректу "Вибори 2012"
from 09.2012 to 02.2013
(5 months)
СIТРОНIКС iнформацiйнi технологii, Київ (IT)
Секретар
from 11.2011 to 06.2012
(7 months)
ТОВ "СМТ", Київ (інформаційні системи)
Education
Східноєвропейський університет економіки і менеджменту
Управління, Спеціальність: менеджер-економіст, Черкаси
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)
Вище художнє професійно-технічне училище №20
Оператор комп’юторного набору, секретар керівника, Черкаси
Specialized secondary, from 2003 to 2004 (1 year)
Additional information
шкідливих звичок не маю.
Similar candidates
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Керівник відділу
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Керівник відділу
Kyiv -
Керівник відділу
Kyiv -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 UAH, Kyiv, Kharkiv -
Директор департамента
100000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 3 cities