- File
Анастасія
Керівник відділу маркетингу
- Considering positions:
- Керівник відділу маркетингу, Бренд-менеджер
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11214545/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
ЛІПАЧОВА
Керівник відділу
маркетингу
Контакти Професійний досвід
Email 2024 - Керівник відділу маркетингу
[
Атмосферна Школа
Розробка комплексної маркетингової стратегії для залучення
Telegram нових учнів та партнерів.
https://t.me/lipanastesia Створення позиціонування школи як інноваційного освітнього
простору, що поєднує академічні знання та розвиток
Вища освіта особистості.
Просування через digital-канали (Google Ads, Meta Ads, email-
маркетинг, SEO) з акцентом на залучення лідів та підвищення
Бакалавр “Маркетинг”
конверсії в зарахування.
КНТЕУ Побудова партнерств зі спортивними організаціями та клубами,
2008 - 2011 що допомогло розширити охоплення та залучити нові аудиторії.
Організація рекламних кампаній і спецпроєктів для зміцнення
Бакалавр “Маркетинг” репутації школи та збільшення впізнаваності бренду.
КНТЕУ Аналіз ефективності рекламних активностей та оптимізація
2011-2013 бюджету на просування, що дозволило знизити вартість
залучення клієнта (CAC).
Створення контент-стратегії для соцмереж, блогу та email-
skills розсилок, що сприяло формуванню активного ком'юніті навколо
школи.
Маркетингова стратегія: розробка та
впровадження для залучення та
2020
утримання клієнтів, брендинг.
Керівник відділу маркетингу
-
Запуск продуктів: вихід на нові ринки, Smartass (Група компаній)
2022
адаптація маркетингових стратегій Розробка та реалізація маркетингової стратегії для залучення
SMM & Digital: координація команд, та утримання клієнтів, позиціонування бренду та контроль
результатів.
оптимізація digital-комунікацій.
Управління SMM і digital командами. Аналіз та оптимізація
Аналіз ефективності: моніторинг ефективності просування (ROI, CPC, CPA). Організація та
маркетингових кампаній, KPI, контроль PR-кампаній, виконання плану продажів.
підвищення конверсії та продажів. Дослідження ринку, трендів і конкурентів.
Розробка плану розвитку франшизи та робота з партнерами й
PR & партнерство: запуск PR-кампаній,
корпоративними клієнтами.
співпраця з B2B-клієнтами, розвиток
стратегічних партнерств.
Дослідження ринку: аналіз трендів, 2016 Керівник відділу маркетингу
конкурентного середовища, поведінки -
Peak Sport Ukraine
2017
споживачів. Стратегічне планування розвитку компанії та управління
Лояльність клієнтів: створення програм товарною, ціновою і комунікаційною політикою;
утримання та повторних продажів. Організація рекламної діяльності та маркетинговий супровід
20 магазинів роздрібної мережі;
Участь у виставках та робота з партнерами;
Language Управління SMM та digital
Заключення партнерств та здійснення PR активностей
English — B2 Контроль фінансових операцій
Українська
Професійний досвід
Professional Nail Boutique Бренд-маркетолог
2017 Розробка та впровадження стратегії просування бренду і зміцнення
його позицій на ринку
-
Дослідження міжнародних ринків і споживчого попиту
2019
Запуск нових продуктів на ринок
Організація рекламних виставок, кампаній та презентацій
Розробка програм лояльності та акцій для стимулювання збуту
Створення упаковки та трейд-маркетинг
Копірайтинг
Реалізація плану розвитку бренду
Досягнення: розробка брендбука, запуск нових сайтів, створення
онлайн-курсів, впровадження програми лояльності, вихід на ринки
9 країн.
Кондитерська компанія Лукас Розробка та впровадження стратегії просування категорій продукту
бренду та його позиціонування на ринку.
2016 Проведення маркетингових досліджень та аналіз ринку для
визначення потреб споживачів і конкурентів.
Розробка нових продуктів у співпраці з командою та організація їх
запуску.
Співпраця з роздрібними мережами та партнерами для підвищення
продажів.
Бюджетування та оцінка ефективності маркетингових активностей.
Торгово-розважальний центр та Маркетолог
кінотеатр «Конкорд» (Полтава) Створення, організація та управління відділом маркетингу і реклами.
Моніторинг рекламної активності конкурентів.
2016 Розробка та проведення спільних рекламних кампаній і заходів з
орендарями
Організація подій та PR-кампаній.
Проведення маркетингових досліджень ринку.
Контроль виконання плану продажів.
Рекламна Агенція Lovemark Креативний проджект-менеджер
2024 Підготовка та аналіз маркетингових звітів.
Розробка стратегії просування для проектів.
Співпраця з креативною командою для створення візуальних
матеріалів.
Рекламна агенція “Рекламіст” Пошук ідей та розробка пропозицій для цільових аудиторій.
Створення брифів для дизайнерів, контроль якості візуалу та його
2014
ефективності в рекламі.
Контроль фінансових операцій
2019 Консультування та стратегічний менеджмент
-
2024 Маркетингові та бренд-стратегії – аналіз ринку, позиціонування,
tone of voice, масштабування.
Контент та комунікації – розробка контент- та комунікаційних
стратегій, PR, робота зі ЗМІ та партнерствами.
Performance-маркетинг – запуск та оптимізація рекламних
кампаній, аналітика, KPI.
Побудова команд – рекрутинг маркетингових і креативних фахівців,
управління процесами.
Аудит та розвиток бізнесу – стратегічні сесії, оптимізація ресурсів,
data-driven підхід.
Similar candidates
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Керівник відділу
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Керівник відділу
Kyiv -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 UAH, Kyiv, Kharkiv -
Керівник відділу
Kyiv -
Директор департамента
100000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 3 cities