• File

Олена

Помічниця по дому

Considering positions: Помічниця по дому, Housekeeper, Няня-гувернантка, Помічник керівника, Кондитер, Прибиральниця
Age: 39 years
City of residence: Odesa
Ready to work: Other countries
Considering positions:
Помічниця по дому, Housekeeper, Няня-гувернантка, Помічник керівника, Кондитер, Прибиральниця
Age:
39 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Other countries

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ємеляненко Олена

Дата народження: 18. 10. 1986

Номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section) (Viber, Telegram, WhatsApp)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Заробітна плата – від 2500 євро

Резюме
Відповідальна, турботлива та багатофункціональна фахівчиня з багаторічним досвідом організаційної, комунікаційної та викладацької діяльності. Вмію швидко знаходити спільну мову з дітьми різного віку, створювати позитивну атмосферу вдома та забезпечувати порядок і комфорт у побуті. Маю досвід водіння, ведення домашніх справ, педагогічну освіту, дуже охайна, а також допомоги по особистих питаннях.
Досвід роботи:
Помічник |Одеська міська рада | Одеса, Україна
Листопад 2024 - Теперішній час
Функціональні обов'язки:
•Обробка та внесення депутатських звернень на депутатський портал м. Одеси
•Ведення соціальних мереж (Facebook, Instagram та TikTok)
•Написання постів для соціальних мереж
•Ведення таблиці та розробка контент плану кожного тижня
•Присутність на зустрічах, збір інформації для публікацій, фотозйомка
• Написання грантових проектів
•Допомога по особистим питанням: регулярне спілкування зі шкільними вчителями за потреби, організація збору та відвезення дітей до школи, супровід дітей на позакласні заходи та зустрічі, планування та періодичне приготування їжі для дітей та прибирання.
•Водійські обов’язки
Асистент співтовариства фахівців із захисту на рівні співтовариств | UNHCR, Кишинів, Молдова
Травень 2023 – Травень 2024
Функціональні обов'язки:
•Аналіз поточної структури спільноти практиків CBP, план оновлення/модифікації сайту
•Розробка та/або оновлення плану комунікації та взаємодії для CoP для підвищення його інтерактивності та полегшення обміну між практиками CBP
• Збір ресурсів CBP та регулярне оновлення бібліотеки ресурсів спільноти практиків
• Публікація оновлень, створення контенту (Sharepoint, Intranet and Yammer)
• Помірна повсякденна активність на сайті онлайн-спільноти, управління публікаціями, відповіді на питання щодо узгодження з технічними координаторами та вирішення технічних проблем
• Будь-які інші супутні завдання в міру потреби
•Створення щоквартальних звітів для СBP та їх публікація на сайті
Спеціаліст зі зв'язків із громадськістю |UNDP, Кишинів, Молдова
Травень 2022 – Липень 2022
Функціональні обов'язки:
• Розробка та проведення презентації на тему «Проблеми інновацій у Молдові», з акцентом на стратегії підтримки потреб біженців під час української кризи
• Розробка та реалізація опитування SenseMarket для збору докладних даних, що відображають досвід, потреби та проблеми українських біженців
• Забезпечення консультативної підтримки під час проведення опитування як онлайн, так і особисто у центрах перерозподілу біженців, покращуючи збір даних та інформаційно-просвітницьку роботу
Викладач англійської мови|Приватні уроки вдома| Україна
Липень 2016 – Лютий 2022
Функціональні обов'язки:
• Розробка та впровадження комплексної навчальної програми з англійської мови, адаптованої для учнів 1-9 класів, враховуючи різноманітні стилі навчання та освітні потреби
• Керування освітнім прогресом учнів шляхом розробки індивідуальних планів уроків, оцінок та використання навчальних матеріалів для покращення засвоєння та розуміння мови
• Регулярні зустрічі з батьками для обговорення успішності учнів, вирішення проблем та розробки стратегії індивідуального навчання, сприяючи створенню спільного освітнього середовища
• Використовування різних каналів зв'язку для полегшення чіткого та ефективного діалогу з учнями та батьками, зміцнення освітніх цілей та максимального залучення учнів
Офіс-менеджер|Dealex Transport| Україна
Квітень 2016 – Липень 2016
Функціональні обов'язки:
• Управління реєстрацією вхідних та вихідних документів, перерозподіл телефонних дзвінків для забезпечення операційної ефективності
• Контроль за реєстрацією контрактів
• Проведення аналізу новин для виявлення потенційних клієнтів
• Координація відкриття віз (Латвія, Данія, Бельгія, Греція, Великобританія) для співробітників, включаючи збирання документів та реєстрацію у візових центрах
• Організація поїздок співробітників, включаючи бронювання авіа- та залізничних квитків, розміщення в готелях, а також онлайн-реєстрація на рейси
• Керування рекламою, включаючи керування веб-сайтом, оновлення контенту, а також розробку та виробництво маркетингових матеріалів, таких як буклети, плакати, листівки, каталоги та візитні картки
• Керівництво організацією та підготовкою міжнародних виставок, включаючи оплату та логістику
• Управління закупівлями канцелярських товарів та обладнання, забезпечуючи безперебійну роботу офісу
Помічник регіонального офісу| Takeda, Одеса, Україна
Червень 2015 – Березень 2016
Функціональні обов'язки:
• Координація роботи із зовнішніми постачальниками послуг для організації навчальних занять, конференцій та круглих столів у регіоні
•Оформлення відряджень по Україні для торгового персоналу, включаючи бронювання готелів та транспорту, ведення реєстру замовлень на відрядження
• Підготовка та подання квартальних планів регіональної діяльності, включаючи оновлену інформацію про незаплановані заходи, керівника відділу продажу рецептурних препаратів
• Робота з кур'єрськими службами
• Перевірка щотижневих звітів відділу продажу у системі MY touch, підготовка електронних таблиць та складання звітів для керівника відділу продажів
• Щомісячні звіти про витрати на автомобілі для торгового персоналу, включаючи технічне обслуговування та пробіг
• Допомога у підготовці фінансової звітності для директора, включаючи розрахунок витрат та реєстрацію документів, пов'язаних із зустрічами, витратами на пальне тощо
• Складання заявок на заходи та супутню документацію для погодження менеджерами з продукту, внесення планових заходів та звіти до системи бази даних 1С
Імпорт-менеджер| Swiss and Bosh, Одеса, Україна
Листопад 2013- Лютий 2015
Функціональні обов'язки:
• Робота з постачальниками з Китаю
• Управління процесом подачі замовлень постачальникам у Китаї, забезпечуючи своєчасну та точну закупівлю посуду та супутніх товарів
• Координація та контроль виробничих графіків, дизайну упаковки та характеристик посуду для відповідності стандартам та термінам компанії
• Здійснення контролю за відвантаженням, перевіряючи правильність і якість отриманого товару
• Ведення ділового листування та телефонних переговорів з постачальниками, підтримка міцних професійних відносин та забезпечення безперебійної роботи
• Введення даних про продажі до бази даних 1С, що забезпечувало точний облік продажу та управління запасами.
Помічник експорт менеджера | CapAgroProdukt, Одеса, Україна
Квітень2012 – Листопад 2013
Функціональні обов'язки:
• Обробка отриманих експортних замовлень на поставку волоського горіха до Європи, забезпечення своєчасного та точного виконання
• Виконання логістичних запитів директора, включаючи бронювання авіаквитків та готелів
• Перевірка документів на експорт
• Контроль руху маршрутів водіїв до кінцевої адреси доставки, щоб гарантувати безпечну та своєчасну доставку
• Ведення листування з іноземними партнерами та представниками компанії англійською мовою, що сприяло чіткому та ефективному міжнародному спілкуванню
• Підготовка пакувальних листів та розробка етикеток для експортних поставок
• Управління щотижневими розрахунками заробітної плати та виплатами членам команди, забезпечуючи своєчасну та точну компенсацію
Сео-контент менеджер| Bestsofservice, Одеса, Україна
Січень 2011 – Березень 2012
Функціональні обов'язки:
• Управління контентом веб-сайтів, від створення та перекладу до регулярних оновлень, забезпечуючи динамічну та цікаву англомовну версію сайтів
• Написання та переклад статей, оптимізованих за ключовими словами, що забезпечують високий рівень унікальності (90%) для підвищення рейтингу веб-сайту
• Аналіз даних про трафік веб-сайту для обґрунтування стратегій та коригування контенту, що сприяє підвищенню залученості сайтів
• Співпраця з командою веб-розробників, щоб забезпечити плавну інтеграцію стратегій SEO та оновлення контенту
Офіс-менеджер, помічник бухгалтера | Unifol, Одеса, Україна
Жовтень 2007 – Лютий 2008
Функціональні обов'язки:
• Управління вхідними та вихідними комунікаціями, включаючи телефонні дзвінки та пошту, забезпечуючи ефективну роботу офісу
• Підготовка та організація первинної облікової бухгалтерської документації, такої як видаткові та податкові накладні, рахунки, сертифікати якості та накладні, пов'язані з відвантаженням товарів.
• Реєстрація даних про виробничі процеси, надходження та відвантаження товарів, інвентаризаціях, банківських операціях та взаєморозрахунках у програму 1С, ведучи точний та актуальний фінансовий облік
• Видача довіреностей, які полегшують авторизацію представників виконання конкретних завдань від імені компанії
Освіта
Вища, спеціаліст, ЮДПУ ім. К. Д. Ушинського
Спеціальність - філолог української мови та літератури та англійської мови та літератури
2003–2008
Курси: кондитера, SMM менеджера, англійської мови «English for everybody» та «Cambridge English»
Навички: створення контенту, пошукова оптимізація, взаємодія, співпраця
Знання мов: Російська, Українська – рідні, англійська – B2+ (Upper Intermediate)
Знання комп'ютера: MS Word, PowerPoint, Excel | SharePoint | Viva Engage (Yammer), Outlook, 1 C, Front Page.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: