- PRO
Наталія
Менеджер з персоналу
- Considering positions:
- Менеджер з персоналу, Адміністратор, Адміністратор офісу, Адміністратор з клінінгу, Адміністратор рецепції, Трейдер, Модератор, Заступник начальника відділу, Фахівець телефонного обслуговування, Інспектор з якості
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 38 years
- City of residence:
- Lutsk
- Ready to work:
- Lutsk, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and Facebook.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11231285/?puid=5795
Work experience
Адміністратор
from 10.2017 to now
(7 years 10 months)
КлінПлюс, Луцьк (Послуги для населення та бізнесу)
Вирішення адміністративно-господарських питань; Робота з договорами, актами виконаних робіт; Підтримка об'єктів в чистоті, контроль та поліпшення якості; Участь в пошуку, підборі, адаптації та навчанні персоналу; Контроль виходу і роботи сервісних працівників на об'єкт; Складання графіків роботи, ведення табелів обліку робочого часу, підготовка звітів; Облік витрат та замовлення побутової хімії, інвентаря; Слідкування за роботою технічного приладдя, визначення його несправностей.
Майстер дільниці з експлуатації та ремонту житлового фонду
from 02.2017 to 04.2019
(2 years 2 months)
Асоціація управління житловими будинками «Волинь», Луцьк (Послуги для населення та бізнесу)
Контроль за виконанням робіт з технічного обслуговування та ремонту конструктивних елементів будинків, внутрішньобудинкових інженерних мереж та обладнання; безперебійну роботу сантехнічного, електротехнічного та іншого обладнання будинків. Огляд покрівлі, прилеглої території будинків, перевірка справності вхідних дверей під'їздів, горищних приміщень. Забезпечення належного санітарного стану домоволодінь та прилеглої території, їх прибирання від сміття і снігу; своєчасне прибирання сходових кліток та інших місць загального користування; очищання підвалів і горищ від сміття; посипання піском тротуарів і проходів у зимовий період. Контроль за своєчасним виконання робітниками виробничих завдань, заявок мешканців, забезпечення робітників передбаченими необхідними матеріалами та інструментом. Оформлення первинної документації. Ведення прийому громадян.
Менеджер з адміністративної діяльності
from 03.2013 to 09.2017
(4 years 6 months)
ТОВ "Шен-Сервіс", Луцьк (Послуги для населення та бізнесу)
Вирішення адміністративно-господарських питань; Робота з договорами, актами виконаних робіт; Підтримка об'єктів в чистоті, контроль та поліпшення якості; Участь в пошуку, підборі, адаптації та навчанні персоналу; Контроль виходу і роботи сервісних працівників на об'єкт; Складання графіків роботи, ведення табелів обліку робочого часу, підготовка звітів; Облік витрат та замовлення побутової хімії, інвентаря; Слідкування за роботою підлого мийних машин, ремонт їх незначних несправностей або пошкоджень.
Адміністратор ресторану
from 07.2011 to 09.2012
(1 year 2 months)
ресторан "Паганіні", Луцьк (Готельно-ресторанний бізнес)
Слідкування за чистотою та порядком закладу; контроль роботи персоналу; здійснення керівництва за діяльністю ресторану; забезпечення роботи з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів ресторану, створення для них комфортних умов; консультування відвідувачів з питань надання послуг, забезпечення їх ознайомленням в асортименті наявних блюд і напоїв; здійснення контролю за раціональним оформленням залу, барних стійок, і т.д.; вживання заходів до запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій; розглядання претензій, зв’язаних з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, і проведення відповідних організаційно-технічних заходів; контроль дотримання працівниками організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії та гігієни; інформування керівництва організації про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів, вживання заходів щодо їх ліквідації
Адміністратор готелю
from 03.2009 to 08.2011
(2 years 5 months)
Готель "Кедем", Луцьк (Готельно-ресторанний бізнес)
Бронювання номерів та поселення відвідувачів у готель; нагляд за своєчасною оплатою за проживання у готелі; нагляд за своєчасною підготовкою номерів для заселення та узгодження терміну проживання; виписка документів на проживання; робота із оргтехнікою; слідкування за порядком в готелі; залагодження конфліктних ситуацій та непорозумінь під час їхнього виникнення.
Вихователь, викладач географії
from 09.2007 to 04.2009
(1 year 7 months)
Волинський обласний центр реабілітації УТОС, Луцьк (Освіта, наука)
Викладання географії та безпеки життєдіяльності в центрі реабілітації для малозрячих та незрячих дітей; проведення заходів відпочинку; допомога у підготовці домашнього завдання; виховання дітей, супровід до навчальних та культурно-розважальних закладів.
Education
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Географія, Луцьк
Higher, from 2003 to 2008 (5 years)
Knowledge and skills
- Старанність
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Управління командою
- Ведення документації
- Пунктуальність
- Дисциплінованість
- Порядність
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- French — beginner
- English — beginner
Additional information
Люблю порядок у всьому, вмію налагоджувати процес роботи. Маю хороший досвід роботи з людьми, як у підборі персоналу, так і роботі із замовниками. Знаю основи діловодства. Маю досконале знання ПК: (MS Office Word, Excel, Exploer, PowerPoint, MS Access), графічні редактори (Adobl Photoshop, Adobl Illustrator, CorelDraw), Internet
У вільний від роботи час проводжу аналіз та вивчення міжнародного валютного ринку.
Similar candidates
-
HR-менеджер
40000 UAH, Kyiv, Remote -
HR-менеджер, журналіст, політолог
10000 UAH, Dnipro, Remote -
HR-менеджер
Zhytomyr, Remote -
Фахівець з внутрішніх комунікацій
Remote -
Маркетинг-менеджер
Kyiv, Remote -
Рекрутер
30000 UAH, Kyiv, Remote