- File
Ольга
Заступник керівника, менеджер, управитель з адміністративної діяльності
- Age:
- 47 years
- City:
- Kharkiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11231852/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
E-mail: [
Телефон: [
Дата народження: 27.08.1977
Освіта: вища (молодший спеціаліст), Харківський машинобудівний коледж, спеціальність: Механічні вимірювання (сертифікація, стандартизація, контроль якості – метролог)
Досвід роботи:
2024 туристична фірма «E-Line Tour»
Посада: супроводжуюча (стюардеса-гід) у міжнародних туристичних автобусних перевезеннях
Функціональні обов'язки:
- облік та розсадка пасажирів згідно з заявленими списками
-забезпечення безпеки та комфорту в автобусі (опис поїздки, міста, проходження кордонів, спілкування з митниками та паспортистами, вирішення спірних ситуацій)
- консультація туристів
- заповнення та ведення документації
- допомога водіям
2023–2024 готельно-ресторанний комплекс «Геліос»
Посада: заступник керівника (адміністратор)
Функціональні обов'язки:
- організація роботи персоналу (підбір та стажування співробітників, графіки виходу на роботу, контроль за дотриманням якості обслуговування гостей)
- Контроль за дотриманням касової дисципліни
- Проведення інвентаризацій, контроль складу
- робота з гостями (замовлення банкетів, весіль, при необхідності допомога в обслуговуванні, виявлення та вирішення спірних ситуацій)
- Складання звітів, обробка первинної документації
- робота з постачальниками
2015–2023 ПТ “Ломбард “Кіт гпуп плюс” ТОВ “Кіт груп” та компанія”
Посада: заступник керівника (менеджер управитель з адміністративної діяльності . Штат компанії 45 осіб.
Функціональні обов'язки:
- ведення діловодства
- робота з первинними касовими документами
- оформлення договорів, а також їх пролонгація
- Оформлення звітів
- підбір персоналу
- навчання (стажування) персоналу
-формування та ведення особових справ співробітників
-складання та контроль графіків роботи та відпусток
-розробка інструкцій для роботи працівників
-складання планів роботи (місяць, квартал, рік)
-нарахування заробітної плати (преміювання)
-аналітична робота в ПЗ
- Проведення щомісячної інвентаризації (аудит)
-робота з клієнтами (виявлення та вирішення спірних ситуацій)
- відкриття нових відділень з «нуля»
-Рішення всіх поставлених завдань для безперервної роботи відділень (господарські потреби, орг.техніка, метрологія і т.д)
Додаткова інформація: Досвідчений користувач ПК, працюю із програмами EXCEL, WORD, 1С та іншими офісними програмами.
2014 - Січень 2015 ПТ "Ломбард Кредит Фінанс" касир-експерт
2008 - 2014 ТОВ “Харківська ювелірна фабрика” контролер напівфабрикатів та готової продукції
2005 -2008 ТОВ Кінотеатр ім. О. Довженка” адміністратор
More resumes of this candidate
Kharkiv
Варнакова Ольга Александровна E-mail: Телефон: Дата рождения: 27.08.1977 Education: высшее (младший специалист), Харьковский машиностроительный колледж Опыт работы: 2024 (май – сентябрь...
Similar candidates
-
Керівник відділу продажу
Kharkiv -
Заместитель управляющего, администратор, менеджер по продажам
Kharkiv -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 UAH, Kharkiv, Kyiv -
Адміністратор
Kharkiv -
Директор підприємства
Kharkiv -
Керівник відділу
Kharkiv, Vinnytsia , more 7 cities