- File
Ольга
Офіс-менеджер
- Considering positions:
- Офіс-менеджер, Проектный менеджер
- Age:
- 46 years
- City of residence:
- Kharkiv
- Ready to work:
- Kharkiv, Ternopil, Vinnytsia
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, Facebook, Instagram and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11269343/?puid=2267
Uploaded file
The file contains 2 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
[
[
Харків
.
.
Ключові знання та навички
• Повна вища освіта;
• досвід роботи на керівних посадах у сфері транспортної логістики понад 15 років, з них більша частина на Укрзалізниці; Розмуміюся на всіх етапах роботи залізничного транспорту, забезпеченні безпеки руху поїздів, кращіх цікавих маршрутах залізничних Україною та передовому досвіді роботи залізниць країн Європи.
• вміння систематизувати та оптимізувати роботу підлеглих
• досвід створення системи управління транспортом на підприємстві, оптимізація та розвиток диспетчерського управління
• Вільне володіння ПК, офісна техніка та офісні програми, Internet, Email, ведення сторінок соцмереж
• Написання статей на задану тематику
• Створення відділу діловедення та володію його веденням, ділова переписка, у т.ч. зі структурними підрозділами нагляду.
• Керування структурним підрозділом (більше 100 робітників) в сфері обслуговування населення 5 років
• Вмію організовувати та оптимізовувати виробничі процеси
• Розуміюся на плануванні короткострокового, довгострокового
• Ведення сторінок в соцмережах, формування PR компанії
• Формування ефективної команди, «омолодження кадрів», забезпечення підрозділу підприємства працівниками потрібних професій;
• Здійснення аналізу нормативно-правових актів на підприємстві з метою виявлення недоліків в роботі та х усунення;
• Стратегічне планування, підготовка пропозицій та інноваційних ідей до керівництва з метою поліпшення безпеки та стабільної роботи підрозділу, розвитку галузі.
• Написання статей щодо стану безпеки руху на залізниці;
• Налаштування коллективу на участь у соціальних проектах, що відбувалися в місті чи за умов організації на підприємстві для підтримання соціальної активності населення.
• Предметная фотосьемка, фотосьемка архитектурі, пейзажи
• Складання посадових інструкції, інструкцій з охорони праці для різниї категорій робітників, що задіяні в
робочому процесі підрозділу, контроль дотримання цих обовязків посадовими особами, а також трудової
та виробничої дисципліни, що діють на підприємстві, а також інших нормативних документів.
• Ведення табельного обліку;
• Правила та норми охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та пожежної безпеки, трудове законодавство т.ї.
• Володіння англійською мовою середній, але є бажання покращити знання.
2024
Головний спеціаліст відділу з питань кадрової, організаційної роботи та діловодства Липецької сільської військової адміністрації Харківського району Харківської області.
Обов’язки:
• Ведення кадрових питань військової адміністрації
• Ведення питань діловодства військової адміністрації
• Пройшла навчання USAID U-lead «Я – проектний менеджер»
• Навчання USAID -DOBRE – «Основи впровадження проектів у сфері послуг місцевого самоврядування»
Досягнення:
• Створено сторінку громади на сайті cites-4-cites https://cities4cities.eu/community/lyptsi-territorial-community/
• Створено паспорт громади
• Написано 2 проекти на донорську допомогу:
Придбання мобільної фільтраційної станції для забезпечення мешканців громади чистою питною водою та відновлення водопостачання шляхом відбудови скважини с артезіанською водою с. Веселе.
2022 - 2024
Медичний реєстратор КНП ХОР МСМГЦ - ЦР(О)З
(особистий помічник проф.Гречаніної О.Я.)
Обов'язки:
• Ведення особистих прийомів професора
• організація діловедення в закладі
• розробка інструкцій з діловедення
• контроль виконання завдань керівництва закладу
• написання наукових робіт
• переклад матеріалів з російської на українську мову
• організація відряджень керівного складу
• формування архіву центру
• організація картотеки
• складання google docs, ведення аналітики та графіка надання звітності різним органам влади
Досягнення:
- створено номенклатуру на підприємстві
- розроблено інструкції та доведено вимоги законодавчої бази України стосовно оформлення та ведення ділового листування в системі МОЗУ
- створено систему контролю та моніторингу за термінами виконання доручень керівництва
- створено архівну справу та впроваджено її ведення
- ведення прийому та особистих зустрічей керівника
- організація корпоративного стилю
- формування та ведення сторінок підприємства в соцмережах
- апгрейд сайту підприємства
- створення електронної картотеки пацієнтів керівника
2007 – до 2022рр
Помічник керівника текстильного підприємства Nicola – boutique textile
• Обов'язки:
• Забезпечення ефективної роботи виробництва;
• проведення тендерів та залучення нових клієнтів;
• пошук нових поставок тканин у заданному сегменті ціновому та з якості;
• к та реалізація збуту товарних запасів.
• Розробка нових видів продукції
• Підвищення кількості клієнтів
• робота з PR
07.08.2018 – 16.01.2019
• АТ «Укрпошта» філія «Дирекція оброблення та перевезення пошти» (ДОПП) м.Київ
Начальник диспетчерської служби ДОПП
Обов'язки:
• Забезпечення ефективної роботи диспетчерської служби;
• Проведення щоденних нарад з керівниками підрозділів ДОПП для планування роботи підприємства;
• Організація своєчасного оброблення пошти та відправлення автотранспорту за маршрутами;
• Розробка нової схеми роботи диспетчерської служби.
Досягнення:
• Проведено розробку нового підходу в роботі диспетчерської служби, проведено презентацію;
• Налагоджено роботу між підрозділами та завчасне планування необхідної кількості додаткових автомашин;
Підвищена ефективність використання службового транспорту.
6.06. 2016 — 04.09.2017
Регіональна філія «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця»
м.Харків
провідний інженер служби перевезень РФ «ПЗ»
Обовязки:
- виконання тягових розрахунків поїздів на всії напрямках руху потягів відповідно до універсальної, критичної маси потяга за певних обставин щодо профілю колії, допустимих швидкостей, технічних особливостей;
- ведення відповідної секретної інформації;
- складання звітів керівництву УЗ щодо отриманих результатів
- приймання участі в розробці графіку руху поїздів, т.ї.
Досягнення:
• Підвищення технічної та участкової швидкості на залізниці
• Зменшення наявної потреби локомотивів для забезпечення необхідного перевезення вантажів
01.09.2010-06.06.2016
Державне підприємство «Південна залізниця»
м.Харків
інженер-технолог 1 категорії оперативно-розпорядчого відділу служби перевезень
Обов'язки:
• Ведення аналітичних звітів щодо ефективності роботи служби перевезень ( 23 показника)
• Складання необхідної документації по колу обов'язків;
• Ведення ділової переписки з іншими службами залізниці та підприємствами-клієнтами щодо покращення роботи дороги;
• Складання доповіді начальнику служби на наради з начальником дороги, та т.ї.
• Ознайомлення робітників служби з телеграмними вказівками та наказами, розпорядженнями, що надходили від керівництва дороги, УЗ, МТУ;
• Розробка планів технічного навчання, ведення технічного навчання та складання відповідної звітності;
• Приймання екзаменів щодо знань працівників ДЦУ нормативно-правової бази згідно з їх обов'язками;
Досягненняя:
• Поліпшення ефективності роботи на даній посаді за рахунок введення новітніх технологій ( переведення ручних операції математичних в електронні (складання таблиць в Exel)
• Удосконалення ведення технічних занять за рахунок ведення звітності в електронному вигляді та залучення інноваційних методів через співпрацю з ВУЗами
• Введення в роботі нових звітів щодо особих потягів, які мають негативний вплив на роботу залізниці
10.07.2009 – 01.01.2011
Позаштатний корреспондент галузевої газети «Південна магістраль» та робітник пресс-центру ПЗ
Обов'язки:
• Ведення рубрики «безпека руху» в газеті
• Щодня знаходити новини для розміщення на сайті дороги
• Виконання доручень керівництва щодо написання тематичних текстів для виступів
• Допомога в зьомках матеріалів для відео про діяльність залізниці, висвітлення роботи залізниці для масс, налагодження PR/
Досягнення:
• За час роботи було написано близько 100 статей з безпеки руху
• Знято декілька матеріалів щодо діяльності залізниці, переймання передового досвіду і т.і.
16.01.2009 — 01.09.2010
Південна залізниця
м.Харків
поїзний диспетчер диспетчерського центру управління перевезеннями вантажів та пасажирів служби перевезень ПЗ
Обов'язки:
• Забезпечення безпеки руху поїздів на ввіреній дільниці, 100% виконання руху поїздів, у т.ч. і в нестандартних умовах,
• Контроль за дотриманням виконання посадових обовязків підлеглих за час роботи (зміни)
• Забезпечення своєчасного розвозу рухомого складу до місць навантаження-розвантаження
• Своєчасне формування потягів та контроль за виходом локомотивів
• Виконання норм роботи локомотивних бригад
• Виконання норм щодо руху поїздів на дільниці та т.і.
Досягнення:
• За час роботи нарікань з боку керівництва не було, вимоги щодо роботи, охорони праці та безпеки руху поїздів виконувалися.
20.01.2004-15.01.2009
Південна залізниця
м.Харків
начальник залізничної станції Харків-Левада Харківської дирекції жд перевезень
Обов'язки:
• Забезпечення безперебійної роботи станції при безумовному забезпеченнї безпеки руху поїздів, пасажирів, робітників станції;
• Виконання підлеглими посадових обовязків, охорони праці, пожежної безпеки;
• Робота з перевіряючими органами;
• Розробка посадових інструкцій, інструкцій з охорони праці, пожежної безпеки та нормативно-технічних документів щодо роботи станції, погодження документів у відповідних службах;
• Ведення табелів робочого часу,
• Проведення кадрової роботи щодо приймання-звільнення робітників, формування ефективної команди, розробка штатного розкладу для забезпечення роботи нового обьєкта;
• Проведення іспитів серед робітників для виявлення відповідності знання щодо вимог посади та культури обслуговування;
• Надання відповідних звітів керівництву підприємства;
• Приймання участі у щомісячних нарадах та комісійних обстежень станції щодо відповідності її технічним нормам експлуатації;
• Приймання комісій ПЗ, УЗ на станції з приводу контролю роботи підприємства, делегацій з інших підприємтсв та країн з приводу обміну досвідом тощо
• .
Досягнення:
• За час роботи класність станції підвисилася з 4 до 2 (вище не могло бути, бо станція приміська, хоча ми вже почали розробляти і кроки до подальшого підвищення);
• Щопівроку станція отримувала перше чи друге місця у галузевому змаганні (дипломи на станції)
• Нас давали як приклад в роботі іншим керівникам станцій.
05.09.2003-19.01.2004
Південна залізниця
м.Харків
черговий по станції Харків-Сортувальний ПЗ
Обов'язки:
• Забезпечення виконання вимог щодо графіку руху поїздів при безумовному забезпеченні безпеки руху поїздів та пасажирів, схоронності вантажів, виконанні вимог охорони праці і т.і.
• Своєчасний виход локомотивів із депо;
• Своєчасне обробленння поїздів перед відправленням, видача відповідних документів
• Дотримання підлеглими вимог охорони праці, трудової дисципліни та посадових обов'язків.
Досягнення:
• Безпека руху поїздів, вимоги охорони праці та техніки безпеки забезпечувалися
19.02.2002 – 05.09.2003
Південна залізниця
м.Харків
черговий по залізничній станції Козача Лопань Харківської дирекції залізничних перевезень
Обов'язки:
• Серед тих же обовязків, що і на станції Харків-Сортувальний були обовязки повязані з взаємодією служб прикордонних, таможених, СЕС, бо станція Козача Лопань є прикордонною, то ж крім дотримання графіку руху поїздів тут був режим дотримання вимог проходження контролю відповідними службами всіх поїздів..
Досягнення:
• Закінчення навчання в магістратурі після чого виконувала обовязки начальника станції на час її відпустки.
01.07.2001- 15.02.2002
Південна залізниця
м.Харків
черговий по парку станції Харків – Сортувальний ПЗ
Обов'язки:
• Забезпечення безперебійної роботи станції при безумовному забезпеченнї безпеки руху поїздів, пасажирів, робітників станції;
• Виконання посадових обовязків, охорони праці, пожежної безпеки;
• Видання відповідних документів на поїзди тощо
Досягнення:
• Розробка та технічне оформлення схем руху поїздів з нанесенням сітки км (що допомогло більш ефективно видавати технічні документи на поїзди)
Освіта
Вища
2003
УкрДАЗТ
Організація перевезень та управління на залізничному транспорті, МАГІСТР
2001
ХарДАЗТ
Організація перевезень та управління на залізничному транспорті, спеціаліст
Підвищення кваліфікації, курси
2017
Додаткове навчання
PR manadger –навчання в школі PRacademy Olga Amrai
Декоратор свят в JennyArt
«Школа авторов» Л. Семенюта – Я-бренд
Відвідання багато курсів щодо робот из приводу популярізації діяльності, ведення бізнесу, просування бренду через соц.сеті і т.ї., а також курс из декору, оформлення свят, дизайну інтерьєра
2008-2020рр
Підвищення кваліфікації, тренинги, курси
• PR academy by Olga Amrai
- Adoble illustrator академия “Шаг”
- школа моделей “Roze Models”
- продвижение, таргетинг для предпринимателей
- школа бизнеса Н.Холоденко
- бизнес-продвижение от Е. Бойцова
- “Инстапродвигатор” от В.Ясько
- PR academy by Olga Amrai
- тренинг для тренеров
- школа флористики Е.Бутко
- школа флористики Shantie
- бизнес-тренинг Е. Черняк
- бизнес-тренинг “Двойная порция”
- курсы декоратор свадьбы и торжественных мероприятий
- курсы психология фотографии
- курсы фотографии, флористики от Ешко
- школа авторов Л. Семенюта
- ораторское мастерство от З. Калина, сторитейлинг.
НЕодноразове підвищення кваліфікації в галузевих ВУЗах, свідотства додаються
Додаткова інформація
Стресостійкість, аналітичні здібності, вербальне мислення, налаштованість на досягнення результату, вміння працювати у команді та брати відповідальність за свою роботу, вміння планувати роботу і досягати результату в оптимальні строки, вільне володіння українською та російською мовами.
More resumes of this candidate
Similar candidates
-
Офіс-менеджер
Kharkiv, Remote -
Рецепціоніст
Vinnytsia -
Асистент керівника
Kharkiv, Remote -
Хостес
Kharkiv -
Адміністратор на ресепшн
Kharkiv -
Секретар
10000 UAH, Kharkiv