• File

Віталій Veteran

Адміністратор магазину, оператор ПК, товарознавець, ревізор

Considering positions:
Адміністратор магазину, оператор ПК, товарознавець, ревізор, Керуючий мережею магазинів
Age:
49 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мельник Віталій Володимирович
Адміністратор, керівник, товарознавець, повна зайнятість.
Дата народження: 29 березня 1976
Місто: Київ
Адреса проживання: вул. Архітектора Ніколаєва, 5, кв. 101
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета
Пошук посади – управляючий, адміністратор, товарознавець, оператор ПК. Цікавить творча й перспективна робота, доброзичливий колектив.

Заробітна плата від 30000 грн/міс

Досвід роботи:

04.2024 по теперішній час
Компанія СП Оптіма-Фарм, ЛТД»
Оператор транспортного відділу
Основні обов’язки:
• заповнення та звірка подорожніх листів в програмі транспортної логістики;
• формування та оформлення списання палива;
• робота в програмі Directum, а саме заповнення рахунків на запчастини, узгодження документів, контроль та виконання поставлених завдань керівництва;
• здійснення контролю роботи працівників в частині своєчасної подачі рахунків на запчастини
• здійснення звірки правильності внесення даних щодо кілометражу у відомостях.
25.10.2023 – 02.02.2024
ТОВ «МДСТ Продукт» магазин М’ясорубка
Адміністратор магазину
Основні обов’язки:
• організація безперебійної роботи магазину
• дотримання стандартів обслуговування клієнтів всіма працівниками магазину
• робота з клієнтами — опрацювання позитивних/негативних відгуків
• здійснення документального та технічного супроводу процесу продажу (приходи товару, повернення товару, касові операції);
• введення первинних документів в базу даних і проведення їх обробку;
• здійснення контролю та координації розрахунково-касових операцій;
• здійснення контролю правильності оформлення документів;
• підготовка необхідної оперативної звітності.

21.03.2023 - 11.10.2023
СУУ ТОВ «Гулівер Інтернешнл»
Завідувач складу
Основні обов’язки:
• здійснення контролю ведення обліку наявних на складі матеріальних цінностей і звітну документацію про їх рух, участь у проведенні інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей.
• планування діяльності складу згідно графіків постачання товарно-матеріальних цінностей.
• керування роботами комірників, які здійснюють приймання товарно-матеріальних цінностей, що надходять від постачальників, їх зберігання на складі і відпуск, розміщення з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, полегшення і прискорення пошуку необхідних матеріалів, інвентарю тощо.
• забезпечував додержання правил оформлення і здавання прибутково-видаткових документів, складав встановлену звітність.
• Здійснення забезпечення зберігання складованих товарно-матеріальних цінностей, додержання режимів зберігання, контроль ведення обліку складських операцій.

25.06.2021 - 02.02.2022
ТОВ «Цифротех» АЛЛО
Фахівець з обліку
Основні обов’язки:
• переміщення товарів, робота з списанням, повернення товарів;
• робота з Outlook, 1С;
• вирішення суперечливих питань й ситуацій;
• робота з сервісними центрами постачальників;
• облік і контроль техніки

16.10.2020 - 05.22.2021
ТОВ «Балатон» Cooker
Комірник
Основні обов’язки:
• облік і контроль товарних запасів;
• формування оптимального переліку товарів для замовлення постачальникам;
• оформлення товаро- супровідної документації;
• прийом та облік товару, що поставляється від постачальників, його маркування;
• здійснення повернень, списання, переоцінка товарів;
• викладка товарів згідно корпоративних стандартів;
• участь в інвентаризаціях;
• робота з 1С
• підготовка звітності.

29.04.2020 - 03.08.2020

ТОВ ТК «Економ Плюс»
Заступник директора
Основні обов’язки:
• облік і контроль товарних запасів;
• ведення касової дисципліни, інкасація коштів, робота за касою;
• формування оптимального переліку товарів для замовлення постачальникам;
• оформлення товаро- супровідної документації;
• прийом та облік товару, що поставляється від постачальників, його маркування;
• здійснення повернень, списання, переоцінка товарів;
• викладка товарів згідно корпоративних стандартів;
• участь в інвентаризаціях;
• робота з 1С;
• підготовка звітності;
• управління персоналом.

2.04.2018 - 15.04.2020
ТОВ Аквамаркет
Товарознавець
Основні обов’язки:
• роздрібна, оптова інтернет торгівля;
• контроль якості та термінів товарів;
• робота з 1С
• фотодокументація нових товарів;
• здійснення повернень, списання товарів;
• участь в інвентаризаціях.

02.2017 - 01.02.2018
ТОВ Гулівер Інтернешнл
Керуючий магазином
Основні обов’язки:
• продаж у роздрібному та оптовому відділі;
• прийом товару та його облік;
• оформлення торгового залу;
• викладка товару відповідно до корпоративних стандартів;
• консультування клієнтів;
• оформлення замовленого товару;
• визначення перспективного товару на ринку;
• дослідження споживчих переваг;
• управління персоналом;
• робота з 1С.

12.2014 – 10.2015
Учасник бойових дій у зоні АТО

06.2010 - 10.2014
ООО "Євроювеліртрейд"
Продавець-консультант
Основні обов’язки:
• продаж побутової та цифрової техніки, електроінструментів у роздрібному відділі;
• прийом товару та його облік;
• оформлення торгового залу, розстановка товару;
• консультування клієнтів;
• оформлення замовлення.

05.2007 - 09.2009
ООО" ЕЛЬДОРАДО"
Технік-експерт
Основні обов’язки:
• експертиза техніки, виявлення пошкоджень;
• вирішення суперечливих питань;
• направлення техніки в сервісний центр;
• консультування клієнтів;
• робота з запереченнями.

Освіта середнє спеціальне
З 09.2000 по 08.2001
Школа барменів, спеціальність бармен-адміністратор, Київ.
Професійні навички
Досвідчений користувач ПК (Office, Internet, Outlook, Word, Excel, Trade Service, УкрСклад), робота з 1С, Directum.
Додаткова інформація
• орієнтація на результат та клієнта;
• відкритість до нових знань та ідей;
• командний гравець;
• стиль управління – координатор;
• аналітичні здібності;
• системний підхід.

Висока працездатність, відповідальність, пунктуальність, зібраність, вміння організувати роботу команди задля досягнення результату, комунікабельність, відкритість, готовність навчатись новому, швидко сприймаю інформацію.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: