Наталія

Керівник відділу кадрів, заступник керівника, менеджер з управління персоналом, 50 000 UAH

Considering positions:
Керівник відділу кадрів, заступник керівника, менеджер з управління персоналом, Інспектор з військового обліку, Інспектор відділу кадрів, Кадровик
Employment type:
full-time, part-time
Age:
46 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

НАУ

Автоматика та обчислювальна техніка, Київ
Higher, from 1995 to 2001 (6 years)

Knowledge and skills

  • Ведення військового обліку

Additional information

Наталія
м. Київ

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: робота за посадою керівника/заступника відділу кадрів, фахівця з кадрового адміністрування (можливо generalist). Цікаво також відкриття відділу кадрів/ налагодження ведення військового обліку «з нуля».

Бажаний рівень заробітної плати: від 50 тис. грн. ( залежить від обсягів роботи і кількості штатних працівників).


Освіта 1995 - 2001 р.р. Міжнародний авіаційний університет, м. Київ
- Спеціалізація: системне програмування

Додаткова освіта:

Травень-липень 2023 - курси підвищення кваліфікації за освітньою програмою
«МОБІЛІЗАЦІЙНА ПІДГОТОВКА ПІДПРИЄМСТВ, ОРГАНІЗАЦІЙ ТА УСТАНОВ. Сертифікат державного зразка, ВНЗ «Крок».

Грудень 2012 – лютий 3013 – курси підвищення кваліфікації «Директор з персоналу», Університет економіки та права «Крок»

2011 р. – Семінар-тренінг «Проведення внутрішніх аудитів із системи менеджменту якості ISO 9001», сертифікат внутрішнього аудитора

2010 р. – Курси підвищення кваліфікації Інституту післядипломної освіти НАРККДМ
"Правове регулювання кадрових відносин", свідоцтво про підвищення кваліфікації

11.2007 – 03.2008 Міжнародні бізнес-курси «GOLDEN STAFF» для менеджерів з персоналу, HR-керівників, сертифікат «Майстер HR управління»


Досвід роботи:

Січень 2014 - по сьогоднішній день - державне підприємство, штат - понад 800 чол., 22 філії по Україні

Головний фахівець відділу управління персоналом.

Обов'язки: кадрове адміністрування підприємства (знання всіх ділянок роботи відділу), безпосередня взаємодія з філіями підприємства, ведення військового обліку.

Вересень 2013 – січень 2014 – ПП "Диванмаркет", участь у новому проекті , консультації з питань роботи з персоналом.

Серпень 2010 – жовтень 2012 р. – ТОВ «Спекл», штат 310 чол.

Начальник відділу кадрів.

Обов'язки: кадрове адміністрування (4 юр. особи), підбір персоналу, взаємодія з фінансовим управлінням щодо нарахування заробітної плати.

Закінчені проекти:
- Повний кадровий аудит
- Розробка шаблонів посадових інструкцій та положень про відділи з урахуванням особливостей компанії
- Повна переробка документованої процедури відділу кадрів відповідно до ISO 9001
- розробка нових форм кадрових документів (накази, заяви тощо)
- Заведення всіх даних по Компанії та співробітникам в 1с 8.0 та робота в цій програмі (до вересня 2010 р. Компанія працювала в 1 з 7.7)
- Проведення психологічного тестування співробітників Департаменту роботи з клієнтами


Жовтень 2009 – березень 2010 – гіпермаркет «Ашан», штат 630 чол.

Начальник відділу персоналу:
• Відкриття відділу персоналу «з нуля»
• Приведення відділу до готовності до зовнішніх аудитів
• Виконання обов'язків керівника HR-департаменту.
• Координування та контроль роботи відділу
• взаємодія з рекрутером та менеджером з навчання
• Ведення кадрової роботи по керівному складу гіпермаркету (прийом, звільнення, переклади, відпустка, відрядження, лікарняні)
• Контроль нарахування авансу та зарплати
• Контроль обліку робочого часу
• Щомісячні та щотижневі звіти керівництву про ефективність роботи персоналу, відсутності, просування співробітників тощо.
• Звіти до статистики
• Коригування штатного розкладу

Жовтень 2007 – жовтень 2009 - ТОВ «Електрокомплект» - компанія - представництво в Україні іноземного холдингу (штат 260 чол., 7 філій по Україні).

Керівник відділу персоналу

Основні обов'язки:
1. підбір та навчання персоналу
2. повне кадрове адміністрування підприємства
3. взаємодія з філіями підприємства

2006 - 2007 ТОВ "Джерман Моторз"

•менеджер з кадрів
• секретар-референт генерального директора

Основні обов'язки:
1. пошук та підбір персоналу
2. повне кадрове адміністрування підприємства

2001 – 2006 р.н. Міжнародний Авіаційний Університет, м. Київ
викладач кафедри системного програмування


Знання мов •українська – вільно
• англійська – А2-В1

Знання ПК: Впевнений користувач: MS office, 1С ЗУП, Ліга-Закон,
Спец.програми: HR-access, І-tempo.

Особисті якості: відповідальність, швидке навчання, доброзичливість, комунікабельність і добре почуття гумору.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: