Наталія
Керівник відділу кадрів, заступник керівника, менеджер з управління персоналом, 50 000 UAH
- Considering positions:
- Керівник відділу кадрів, заступник керівника, менеджер з управління персоналом, Інспектор з військового обліку, Інспектор відділу кадрів, Кадровик
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 46 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1131660/
Education
НАУ
Автоматика та обчислювальна техніка, Київ
Higher, from 1995 to 2001 (6 years)
Knowledge and skills
- Ведення військового обліку
Additional information
Наталія
м. Київ
Телефон: [
Ел. пошта [
Мета: робота за посадою керівника/заступника відділу кадрів, фахівця з кадрового адміністрування (можливо generalist). Цікаво також відкриття відділу кадрів/ налагодження ведення військового обліку «з нуля».
Бажаний рівень заробітної плати: від 50 тис. грн. ( залежить від обсягів роботи і кількості штатних працівників).
Освіта 1995 - 2001 р.р. Міжнародний авіаційний університет, м. Київ
- Спеціалізація: системне програмування
Додаткова освіта:
Травень-липень 2023 - курси підвищення кваліфікації за освітньою програмою
«МОБІЛІЗАЦІЙНА ПІДГОТОВКА ПІДПРИЄМСТВ, ОРГАНІЗАЦІЙ ТА УСТАНОВ. Сертифікат державного зразка, ВНЗ «Крок».
Грудень 2012 – лютий 3013 – курси підвищення кваліфікації «Директор з персоналу», Університет економіки та права «Крок»
2011 р. – Семінар-тренінг «Проведення внутрішніх аудитів із системи менеджменту якості ISO 9001», сертифікат внутрішнього аудитора
2010 р. – Курси підвищення кваліфікації Інституту післядипломної освіти НАРККДМ
"Правове регулювання кадрових відносин", свідоцтво про підвищення кваліфікації
11.2007 – 03.2008 Міжнародні бізнес-курси «GOLDEN STAFF» для менеджерів з персоналу, HR-керівників, сертифікат «Майстер HR управління»
Досвід роботи:
Січень 2014 - по сьогоднішній день - державне підприємство, штат - понад 800 чол., 22 філії по Україні
Головний фахівець відділу управління персоналом.
Обов'язки: кадрове адміністрування підприємства (знання всіх ділянок роботи відділу), безпосередня взаємодія з філіями підприємства, ведення військового обліку.
Вересень 2013 – січень 2014 – ПП "Диванмаркет", участь у новому проекті , консультації з питань роботи з персоналом.
Серпень 2010 – жовтень 2012 р. – ТОВ «Спекл», штат 310 чол.
Начальник відділу кадрів.
Обов'язки: кадрове адміністрування (4 юр. особи), підбір персоналу, взаємодія з фінансовим управлінням щодо нарахування заробітної плати.
Закінчені проекти:
- Повний кадровий аудит
- Розробка шаблонів посадових інструкцій та положень про відділи з урахуванням особливостей компанії
- Повна переробка документованої процедури відділу кадрів відповідно до ISO 9001
- розробка нових форм кадрових документів (накази, заяви тощо)
- Заведення всіх даних по Компанії та співробітникам в 1с 8.0 та робота в цій програмі (до вересня 2010 р. Компанія працювала в 1 з 7.7)
- Проведення психологічного тестування співробітників Департаменту роботи з клієнтами
Жовтень 2009 – березень 2010 – гіпермаркет «Ашан», штат 630 чол.
Начальник відділу персоналу:
• Відкриття відділу персоналу «з нуля»
• Приведення відділу до готовності до зовнішніх аудитів
• Виконання обов'язків керівника HR-департаменту.
• Координування та контроль роботи відділу
• взаємодія з рекрутером та менеджером з навчання
• Ведення кадрової роботи по керівному складу гіпермаркету (прийом, звільнення, переклади, відпустка, відрядження, лікарняні)
• Контроль нарахування авансу та зарплати
• Контроль обліку робочого часу
• Щомісячні та щотижневі звіти керівництву про ефективність роботи персоналу, відсутності, просування співробітників тощо.
• Звіти до статистики
• Коригування штатного розкладу
Жовтень 2007 – жовтень 2009 - ТОВ «Електрокомплект» - компанія - представництво в Україні іноземного холдингу (штат 260 чол., 7 філій по Україні).
Керівник відділу персоналу
Основні обов'язки:
1. підбір та навчання персоналу
2. повне кадрове адміністрування підприємства
3. взаємодія з філіями підприємства
2006 - 2007 ТОВ "Джерман Моторз"
•менеджер з кадрів
• секретар-референт генерального директора
Основні обов'язки:
1. пошук та підбір персоналу
2. повне кадрове адміністрування підприємства
2001 – 2006 р.н. Міжнародний Авіаційний Університет, м. Київ
викладач кафедри системного програмування
Знання мов •українська – вільно
• англійська – А2-В1
Знання ПК: Впевнений користувач: MS office, 1С ЗУП, Ліга-Закон,
Спец.програми: HR-access, І-tempo.
Особисті якості: відповідальність, швидке навчання, доброзичливість, комунікабельність і добре почуття гумору.
More resumes of this candidate
Kyiv
Резюме від 01 серпня 2025 Соляна Наталія Експерт з кадрового адміністрування та військового обліку Київ, Україна | | Про мене HR-фахівець з 19-річним досвідом у кадровому адмініструванні, відкритті...
Kyiv, Remote
Резюме від 08 травня 2025 Соляна Наталія Експерт з військового обліку Київ, Україна | | Про мене HR-фахівець з 10-річним досвідом у налагодженні та веденні військового облікую Люблю та вмію працювати...
Similar candidates
-
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 UAH, Kyiv, Kharkiv -
Заступник керівника
80000 UAH, Kyiv, Kropyvnytskyi -
Заступник керівника департаменту персоналу
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Заступник директора
Kyiv, Remote -
HR-директор
Kyiv, Odesa -
Заступник керівника департаменту персоналу
Kyiv