Resume from April 17, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/1131796

Бухгалтер, 12 000 UAH

Employment:
Part-time.
City of residence:
Mykolaiv
Ready to work:
Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер з обліку ПДВ та ін.податків

from 08.2022 to now (1 year 8 months)
Консалтинг, бухгалтерія, аудит

Ведення ФОП, юридичних осіб, реєстрація, закриття, ліквідаційна звітність, ведення ділянок ПДВ, єдиного податку, розблокування податкових, подання таблиці даних, виведення з ризикових, подання звітності з ПДВ, єдиного податку, ЄСВ

Бухгалтер

from 10.2020 to now (3 years 6 months)
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт

Облік ПДВ: реєстрація податкових накладних, подача декларацій з ПДВ
Віддалена робота

Економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності

from 01.2018 to 07.2022 (4 years 6 months)
ПП "Мульті-Снаб", Николаев (Николаевская обл.) (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення бухгалтерії кількох ФОП та юридичної особи (магазин жіночого брендового одягу, магазин італійського взуття, магазин електротехнічної групи товарів, оренда приміщень)
Виконуються обов'язки єдиного бухгалтера.
Складання та подання статистичної та податкової звітності (продаж послуг, продаж товарів - ФОП 2,3 група, юридична особа - загальна система, ПДВ).
Ведення кадрового обліку компанії (до 20 співробітників): прийом, звільнення, відпускні, лікарняні; відкриття та супровід в банках зарплатних проектів, оформлення зарплатних карток для співробітників; складання та подання до відповідних органів необхідних повідомлень про прийом і звільнення співробітників.
Облік основних засобів компанії, матеріальних, нематеріальних активів, собівартості.
Облік товарів.
Облік розрахунків і виплат по заробітній платі.
Облік банківських і касових операцій.
Облік розрахунків з постачальниками і покупцями.
Облік ПДВ, єдиного податку, податку на прибуток, ПДФО, ВЗ, єдиний соціальний внесок.
Реєстрація податкових накладних.
Регулярний моніторинг змін в законодавстві та впровадження необхідних змін.
Підготовка та отримання всіх необхідних первинних документів компанії.
Проведення інвентаризації.
Нарахування амортизації.
Автоматизація обліку товарів для невеликого магазину одягу (програма МиниСофт Коммерция)

Головний бухгалтер філії

from 11.2016 to 12.2017 (1 year 1 month)
Філія "Південний регіон" ТОВ "Петрус-Алко", Николаев (Николаевская обл.) (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення бухгалтерського, податкового обліку філії, формування та реєстрація податкових накладних, підготовка і здача звітів в ДФС і статистику, ефективна співпраця з головним бухгалтером групи компаній. Успішне проходження податкової перевірки.

Головний бухгалтер

from 11.2011 to 10.2016 (4 years 11 months)
ПП "Мульті-Снаб", Николаев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку (юр.особа на загальній системі з ПДВ, ФОП загальна система без ПДВ, ФОП ІІ група єдиний податок) ;
- ведення податкового обліку (податок на прибуток, ПДВ, місцеві податки);
- нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних, розрахунку при звільненні;
- контроль відображення розрахункових і касових операцій в національній валюті в бухгалтерському обліку.
- контроль обліку руху товарно-матеріальних цінностей, розрахунків, амортизації основних засобів та нематеріальних активів.
- складання і подача бухгалтерської, податкової, статистичної звітності до контролюючих органів;
- оптимізація оподаткування підприємства, податкове планування, своєчасна сплата податків ;
- автоматизація бухгалтерського обліку;
- забезпечення своєчасного перерахування податків і зборів;
- оформлення договорів;
- ведення кадрів;
- взаємодія з контролюючими органами.
Впровадження на підприємстві програми 1с Бухгалтерія 8 (перехід з 7 версії, перенесення залишків)

Головний спеціаліст відділу взаємодії з роботодавцями

from 01.2011 to 10.2011 (9 months)
Ленинский районный центр занятости, Николаев (Державні організації)

ведення дотації (дотація - відшкодування витрат на заробітну плату роботодавцям, які створюють нові робочі місця для працевлаштування безробітних), реєстрація трудових договорів між приватними підприємцями та фізичними особами, перевірки за Фондом, акти звірки з роботодавцями, які користуються дотацією, проведення семінарів.

Бухгалтер

from 06.2005 to 12.2010 (5 years 6 months)
ООО "Авто-Спортек", АО "Спорттовары" (Авторынок), Николаев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Оформлення касових операцій по руху готівкових грошових коштів, ведення касової книги, авансові звіти, оформлення довіреностей на одержання ТМЦ, розрахунок заробітної плати, розрахунок всіх податкових виплат і відрахувань до державних фондів, підготовка звітних документів в державні фонди за даними розрахунками, складання податкових декларацій по вищевказаним податків і здача звітності, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.

Education

Миколаївський аграрний університет

Економічний факультет, бухгалтерський облік і аудит, Миколаїв
Higher, from 2005 to 2009 (3 years 9 months)

Магістр

Миколаївський державний комерційний технікум

Економічний факультет, бухгалтерський облік і аудит, Николаев
Unfinished higher, from 2002 to 2005 (2 years 9 months)

Диплом молодшого спеціаліста

Knowledge and skills

M.E.Doc Користувач ПК 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Банківська справа Продаж Квінт МініСофт BAS Бухгалтерія Клієнт-Банк Bitrix24 MS Excel СОТА 1С УТП Користувач 1С Знання ПКУ

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Цілеспрямована, відповідальна, самоорганізована. Швидко навчаюся. Знаю і люблю свою справу. Шукаю цікаву роботу з гідною оплатою праці.
Готова працювати з великим об'ємом інформації, маю високий рівень відповідальності, уважність, скрупульозність, ініціативність, гнучкість, позитивність, комунікабельність.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: