Ольга
Керівник call-центру, 60 000 UAH
- Considering positions:
- Керівник call-центру, Керівник відділу продажу, Коуч
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 37 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kyiv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11333144/
Work experience
Керівник відділу продажу
from 01.2025 to now
(7 months)
IMI, Черкаси (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Результативний керівник із понад 6 місяцями досвіду трансформації контакт-центру в системний, ефективний відділ продажу. Успішно вирішила кризу плинності кадрів, вибудувала бізнес-процеси з нуля, підвищила якість клієнтського сервісу та впровадила контроль ключових показників. Володію навичками стратегічного управління, навчання персоналу, аналітики KPI та побудови комунікацій між відділами.
КЛЮЧОВІ ДОСЯГНЕННЯ
* Провела 40+ співбесід, сформувала нову команду з 16 операторів
* Ініціювала та реалізувала 3 етапи внутрішнього навчання
* Впровадила систему контролю KPI: конверсія, швидкість обробки, середній чек
* Зменшила кількість пропущених дзвінків на 85%
* Налагодила крос-функціональну комунікацію з іншими відділами
* Побудувала систему звітності для керівництва (щотижневий аналіз роботи відділу)
КОМПЕТЕНЦІЇ ТА НАВИЧКИ
* Управління командою продажів та контакт-центром
* Створення та впровадження бізнес-процесів
* Рекрутинг та адаптація персоналу
* Проведення навчань, наставництво
* Аналітика продажів, контроль KPI
* CRM-системи, звітність, оптимізація операцій
* Комунікація з суміжними відділами
* Антикризове управління
МЕТА
Розвиватися як керівник, який не просто виконує, а "будує систему з нуля". Цікавлять проєкти, де потрібні ініціатива, аналітика, стратегічне мислення і вміння “запустити з хаосу”.
Керівник call-центру
from 10.2022 to 09.2024
(1 year 11 months)
Вечір Телеком, ТОВ, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Почала свою професійну діяльність в компанії з оператора контакт-центру та за короткий час досягла високих результатів своєї діяльності і була підвищена до посади керівника.
До основних обов’язків під час роботи в контакт-центрі компанії входило: планування графіків роботи операторів враховуючи прогнози завантаженості лінії, прослуховування дзвінків та оцінка чатів, планування задач, написання скриптів та інструкцій, також планування річного бюджету підрозділу та звітності по нарахуванню заробітної платні.
Успішно здійснювала управління командою 16 операторів та 12 менеджерів ЦОА, оптимізувала робочі процеси, проводила навчання по продукту і клієнтоорієнтованості.
Підвищила показники якості обслуговування, забезпечила виконання КРІ відділу на 95%.
Впровадила посади Супервізор КЦ та Старший менеджер ЦОА, сформувала функціонал та систему мотивації.
Приймала участь в співбесідах та відборі кандидатів на посади операторів та менеджерів ЦОА, проводила вступні навчання та адаптацію нових співробітників.
Впровадила систему щомісячних атестацій всередині підрозділу.
Менеджер з продажу
from 06.2020 to 08.2021
(1 year 2 months)
СанТеплоЕнерго, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Щомісячне виконання планів продажів на рівні 110-120% завдяки ефективним холодним дзвінкам та високій конверсії переговорів
Створення власної бази клієнтів;
Підтримка показника утримання клієнтів через системну роботу з запереченнями та швидке вирішення проблемних питань;
Розробка стандартної презентації послуг компанії яка підвищила ефективність першого контакту.
Additional education and certificates
S.A.B.O.N.E Визначення критеріїв вибору клієнта
2024
Клієнтоорієнтований сервіс
2023
5 кроків успішного продажу
2022
Language proficiencies
- English — average
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
Комп'ютерні навички
Офісні пакети (MS Office - Word, Excel, PowerPoint);
Обробка даних та аналітика (Excel, Google Таблиці);
Система управління проектами Worksection;
1С.
Особисті якості
готовність брати на себе відповідальність та приймати складні рішення;
вміння активно слухати та розуміти потреби клієнтів і співробітників.
Similar candidates
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Керівник контакт-центру (клієнтський досвід)
Kyiv, Vyshneve (Kyiv Region), Remote -
Керівник call-центру
65000 UAH, Kyiv -
Керівник контакт-центру
70000 UAH, Kyiv -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 UAH, Kyiv -
Заступник керівника
80000 UAH, Kyiv, Kropyvnytskyi