- File
Оксана
Бухгалтер, менеджер по продажам
- Considering positions:
- Бухгалтер, менеджер по продажам, Бухгалтер з первинної документації
- Age:
- 40 years
- City of residence:
- Horodok (Lviv Region)
- Ready to work:
- Lviv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11341307/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 15.05.1985 р.
Місце проживання: м. Городок, Львівська обл.
Тел. моб.: [
e-mail: [
Освіта: Вища
Ціль: претендентка на вакансію бухгалтер,
фінансист, управлінець (менеджер)
Досвід Роботи
з 26.11.2007 р.-16.11.2012 р.
Управління Державної казначейської служби України у Теофіпольському районі Хмельницької області
Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності з операцій виконання бюджетів
◦ Формування та складання фінансової та бюджетної звітності розпорядників та одержувачів, які отримують кошти місцевих бюджетів.
◦ Знання програми КЛІЄНТ-БАНК, інших фінансових документів.
◦ У межах своїх повноважень виконання попереднього та поточного контролю, пов’язаного із дотриманням єдиних правил ведення бухгалтерського обліку,складання звітності про виконання кошторисів бюджетних установ та внесенням в облік і звітність усіх операцій, пов’язаних з надходженням та здійсненням витрат місцевих бюджетів.
◦ Звіряння отриманих виписок по реєстраційних рахунках розпорядників коштів із первинними документами, видача їх розпорядникам коштів.
◦ Приймання і перевірка місячних, квартальних та річних фінансових звітів установ та організацій, які отримують кошти місцевих бюджетів відповідно до Порядку складання місячної, квартальної та річної фінансової та бюджетної звітності у відповідному році.
◦ Виконання інших казначейських операцій.
Уповноважена особа із соціального страхування
• Прийняття рішення про призначення або відмову в призначенні матеріального забезпечення (допомоги по тимчасовій непрацездатності (включаючи догляд за хворою дитиною), вагітності та пологах, на поховання) і передає його роботодавцю для проведення виплат, здійснення розрахунків тощо;
• Здійснення контролю за своєчасним направленням до робочих органів відділень Фонду заяв-розрахунків про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення.
з 19.11.2012 р.
11.02.2014 р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Нафтуся»
м. Львів
Бухгалтер
• Внесення в бухгалтерську програму 1C БУХГАЛТЕРІЯ 7.7. та проведення банківських виписок.
• Внесення в бухгалтерську програму 1C БУХГАЛТЕРІЯ 7.7. та проведення розхідних та податкових накладних по реалізації продукції.
• Веденням касових операцій та на рахунках в банку, облік на рахунку 311, 301.
• Складання авансових звітів.
• Внесення прихідних накладних в 1С:бухгалтерію.
• Проведення інвентаризації активів і зобов'язань, оформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки й псування активів підприємства.
• Оформлення, контроль та облік розрахунків по оренді транспортних засобів.
• Забезпечення проведення зустрічних перевірок з контрагентами, підписання актів звірок, прийняття заходів та усунення розбіжностей.
• Оформлення та ведення обліку представницьких витрат, складання актів на їх списання.
• Оформлення та реєстрація договорів.
• Ведення кадрового обліку.
• Оформлення наказів по підприємству.
• Оформлення, видання та збір шляхових листків та відомостей на заправку.
• Щомісячний розрахунок нормативних та фактичних витрат палива в картках обліку витрат автомобілів.
• Ведення реєстру капітальних та профілактичних ремонтів автотранспорту, періодичність їх техогляду та страхівки.
з 14.02.2014 р.
по цей час
Департамент з питань культури, національностей та релігій ЛОДА
Головний спеціаліст відділу програм, заходів та фінансово-планової роботи (провідний спеціаліст при реорганізації)
• Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності бюджетної установи та складення звітності.
• Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами.
• Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію
таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності.
• Опрацювання документів в програмному комплексі “Фіндокументи” шляхом внесення даних(кошториси, помісячні плани асигнувань, довідки змін до кошторису, зміни до плану асигнувань, зведення показників спеціального фонду, реєстри юридичних та фінансових зобов’язань, платіжні інструкції, інші операції)
• Імпорт та оплата платіжних інструкцій в програмі СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство".
• Ведення меморіальних ордерів №2, №6, №8 та ін.
• Здійснення відшкодування витрат по авансових звітах.
• Подання звітності по виплаті заробітної плати.
• Опрацювання та відправлення вхідних, вихідних листів, розпоряджень, службових записок в програмі електронного документообігу “Мегаполіс”.
• Виготовлення сертифікатів відкритого ключа електронного підпису або печатки згідно заявок про надання доступу до системи дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства – Казначейство».
• Створення витягу з єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів РРК з СДО для внесення в мережу.
• Виготовлення сертифікатів відкритого ключа електронного підпису або печатки згідно заявок про надання доступу до системи дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства – Казначейство».
• Подання звіту за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги.
• Здійснення реалізації державного майна шляхом аукціону.
• Подання відомостей про державне нерухоме майно.
• Ведення обліку основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, МШП, інших запасів та матеріалів по державному та обласному бюджетах.
Освіта
2008-2010 рр.
Хмельницький університет управління і права
Факультет: управління і економіки з фінансів
Спеціальність: управитель (менеджер) з адміністративної діяльності
Диплом магістра менеджера (управителя) з адміндіяльності
2002-2007 рр.
Хмельницький економічний університет
Факультет: фінанси
Спеціальність: фінансист
Диплом спеціаліста фінансів з відзнакою
1991-2002 рр.
Навчання в НВК школи-гімназії №3
с.м.т. Теофіполь Хмельницької області
Особисті якості:
- вміння працювати в команді;
- наполегливість;
- стресостійкість;
- відповідальність;
- самоорганізованість, ініціативність, комунікабельність.
Навики та хобі:
- 2002 р. ПК «Омега», курси ПК;
- вільний користувач ПК, пакет програм Microsoft Office, Інтернет браузери та ін.;
- знання 1С 7.7. Бухгалтерії, 1С 8.2 Підприємство;
- іноземні мови: англійська мова;
- вирощування та розведення квітів.
More resumes of this candidate
Similar candidates
-
Менеджер з продажу, збуту металоконструкцiй, виробiв з металу
Lviv, Vinnytsia , more 8 cities -
Менеджер з продажу
Lviv, Dnipro , more 4 cities -
Менеджер з продажу
20000 UAH, Lviv -
Менеджер з продажу, нерухомості, закупівлі
30000 UAH, Lviv, Vinnytsia , more 7 cities -
Візовий менеджер, адміністратор, спеціаліст з продажу
Lviv, Remote -
Спеціаліст комерційного відділу
Lviv, Remote