• PRO

Олена

Регіональний директор

Considering positions:
Регіональний директор, Виконавчий директор, Менеджер проєктів
Employment type:
full-time
Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник генерального директора з комерційних питань та матеріально-технічного постачання

from 03.2024 to 07.2024 (4 months)
Техномайн інжиніринг, ТОВ, Київ (Гірнича промисловість)

Впровадженням комерційної стратегії, спрямованої на підвищення доходів і рентабельності. Аналіз ринкових тенденцій, конкурентного середовища для своєчасного реагування та прийняття відповідних рішень. Організація та контроль за постачанням матеріалів, обладнання та інших ресурсів, необхідних для діяльності компанії.
Співпраця з постачальниками, ведення переговорів щодо умов постачання, укладання контрактів. Планування бюджету для комерційної діяльності та матеріально-
технічного забезпечення, контроль за витратами. Підготовка за запитом звітів про фінансові результати. Коммунікація з підрозділами компанії.
• Планування та організація своєї роботи
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• я отримаю задоволення від процесу досягнення мети і завжди доводжу розпочату справу до кінця.

Виконавчий директор. Керівник проектів

from 11.2021 to 01.2024 (2 years 2 months)
Комунальне підприємство, Київ (Державні організації)

Формулюванням та впровадження цілей і стратегічних планів розвитку підприємства.
Контроль за фінансовими показниками
підприємства, мотивація та розвиток ключових співробітників, оптимізація внутрішніх процесів, дотримання нормативних вимог.

Планування, виконання та завершення проектів у встановлені терміни, в межах бюджету та з досягненням заданих цілей.
Визначення цілей проекту, розробка детального плану, розподіл ресурсів, коммунікація з підрозділами підприємства.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Я завжди рухаюсь до мети і ніколи не здаюся.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 05.2021 to 11.2021 (6 months)
ТОВ Нетвейв Сервіс, Київ (IT)

Спілкування з клієнтами для виявлення їх потреб в роботі з облвднвнням, ПЗ. Вирішення запитів, проблем клієнтів, підготовка
комерційних пропозицій та договорів.
• Ведення переговорів з клієнтами
• Підтримка існуючих клієнтів
• Ведення комерційної документації
• Аналіз потреб клієнтів
• Організація зустрічей
• Звітність перед керівництвом
• Контроль якості обслуговування

Директор підприємства

from 06.2016 to 02.2021 (4 years 8 months)
ТОВ Верна Сервіс Плюс, Київ (IT)

Тім-лід проектів аутсорсингу. Розподіл завдань, визначення приорітетів, контроль виконання,
вирішення конфліктів, коммунікація з іншими відділами. Допомога коллкгам у вирішкнні складних
завдань, наставництво, розвиток навичок членів команди. Відстеження результатів, аналіз виконаної
роботи, звлротній зв?язок.
• Управління загальною діяльністю і ресурсами організації
• Прийняття ключових управлінських рішень
• Координація роботи всіх відділів
• Забезпечення досягнення фінансових цілей
• Встановлення ефективної взаємодії з партнерами і акціонерами

Менеджер з логістики відділ сервісного обслуговування

from 05.2008 to 06.2016 (8 years 1 month)
ТОВ Верна, Київ (IT)

Робота з первинними документами (рахунки-фактури, акти виконаних
робіт), планування та контроль за
переміщенням облвднення до клієнта,
контроль підмінного обладнання та комплектуючих, забезпечення своєчасної доставки необхідного
обладнання.
• Планування та організація своєї роботи
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Фахівець – аналітик із дослідження товарного ринку у групі аналітиків

from 07.2004 to 01.2008 (3 years 6 months)
ТОВ АлМар, Київ (Гірнича промисловість)

Ведення переговорів та договірної роботи з клієнтами, робота з первинними документами: рахунки-
фактури, акти виконаних робіт, дебіторська заборгованость.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Education

Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана Київ економічний

Фінанси, Київ
Higher, from 1999 to 2004 (5 years)

Knowledge and skills

  • Управління підприємством
  • Управління командою
  • Стресостійкість
  • Управлінські навички
  • Ведення CRM
  • Ведення переговорів
  • Уважність

Additional information

Виконавчий директор із 19-річним досвідом управління компаніями у сферах промисловості, ІТ і державного сектору. Експерт у стратегічному плануванні, оптимізації бізнес-процесів, управлінні командами та постачанням. Володію досвідом розробки та впровадження комерційних стратегій, розвитку проєктів та забезпечення фінансової стабільності підприємств. Орієнтована на результат, володію навичками антикризового управління і розвитку бізнесу.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: