- PRO
Вадим
Product owner, Project manager
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 36 years
- City of residence:
- Cherkasy
- Ready to work:
- Cherkasy, Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number, email and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11371574/
Work experience
Product manager
from 07.2023 to 11.2024
(1 year 4 months)
Together Networks, Дніпро (IT)
Досягнення:
•Знайдено, обрано і імплементовано 2 нових сервіса/продукта.
•Проведена автоматизація одного із поточних сервісів для супорту.
•Розроблено і описано з нуля взаємодії з новим продуктом нейромережею.
Досвід:
•Аналіз ринку і продуктів для підтримки (VoIP, chat, chat bot, neural network, AI) A-B тестування.
•Пошук та аргументація вибору продукту.
•Комунікація з зовнішніми партнерами, ведення переговорів.
Створення roadmap. Блок схем взаємодій. Опис user story, user case
•Оцінка фінансової складової продукту.
•Взаємодія зі стейкхолдерами, збір та структурування вимог для розробки, підтримки та розвитку систем.
•Формування загальної стратегії розробки, підтримки та розвитку систем.
•Розширення функціоналу і автоматизації поточних систем та додатків.
•Визначення обсягу роботи для команди розробки та формування його у беклог;
•Розставити пріоритети та визначити кінцевий обсяг роботи
•Розподіл ролей в команді і пріоритетів
•Планування та відстеження релізів і версійності.
•Ведення документації проекту, оновлення, звітність. Розробка технічних завдань.
Керівник відділу підтримки
from 01.2021 to 07.2023
(2 years 6 months)
4bill (FinTech напрямок), Київ (Фінанси, банки, страхування)
Співробітники у прямому підпорядкуванні: 16 осіб (2 окремих проекти: b2b та b2c)
Досягнення:
•Організовано з нуля дві команди підтримки для різних проектів: b2b та b2c.
•Налагоджено процес навчання та адаптації співробітників.
•Проведено пошук, аналіз та імплементовано нестандартне рішення для фіксації, контролю та обробки звернень технічною підтримкою.
•Запропоновано та описано більше 15 алгоритмів/процедур взаємодії з такими відділами як IT, антифрод, конверсія, операційний.
Досвід:
•Проведення співбесід. Підбір персоналу. Навчання та адаптація.
•Взаємодія з тех. підтримкою постачальників послуг (банки та посередники).
•Розробка технічних завдань. Консультації по інтеграція з API.
•Участь у створення roadmap. Блок схем взаємодій. Опис user story, user case
•Участь у визначення обсягу роботи для команди розробки та формування його у беклог.
•Участь у планування та відстеження релізів і версійності.
•Створення і адміністрування телеграм ботів, chat bot.
•Аналіз невідповідності даних у реєстрах, розслідування їх причин та подальше вирішення;
•Взаємодія з фін та it відділами з питань складнощів, які виникли внаслідок збоїв/помилок в роботі шлюзу, а також вжиття заходів щодо мінімізації втрат компанії у таких ситуаціях.
•Адміністрування внутрішніх систем для підтримки.
•Планування (технічне, фінансове).
Керівник контакт-центру
from 08.2018 to 08.2020
(2 years)
Укртелеком, АТ, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)
Співробітники у прямому підпорядкуванні: 170 осіб
Досягнення:
•Покращено роботу контакт центру, за показниками якості та продуктивності колл центр піднявся з 5-го на 2-е місце серед всіх колл центрів компанії.
•Retention L1 збільшено з 8% до 26%.
Досвід:
•Робота з великою кількістю персонала.
•Контроль якості роботи.
•Аналітика вхідних звернень в Call Center L1, L2.
•Розробка технічних завдань.
•Створення та удосконалення систем мотивації, як аутсорс так і штат.
•Формування звітності підрозділу, підготовка презентацій за результатами роботи.
•Розробка та удосконалення внутрішніх процедур і алгоритмів.
•Закупівлі і планування, бюджетування, технічно-матеріальні господарські питання.
Керівник контакт-центру
from 12.2016 to 07.2018
(1 year 7 months)
ТОВ Рейкарц Хотел Менеджмент, Черкаси (Готельно-ресторанний бізнес)
Співробітники у прямому підпорядкуванні: 20 осіб
Досягнення:
•З нуля розроблена систему стажування та навчання нових співробітників.
•SLA по якості покращено з 20% до 80%.
•Розроблено схема та алгоритм роботи IVR.
Досвід:
•Проведення співбесід.Підбір персоналу. Навчання та адаптація.
•Контроль якості роботи.Створення та удосконалення систем мотивації.
•Формування звітності підрозділу, підготовка презентацій за результатами роботи.
•Розробка та удосконалення внутрішніх процедур і алгоритмів. Розробка технічних завдань.
•Налаштування і удосконалення телефонії (Call Center): розробка скриптів діалогів.
•Навчання /до навчання з технік спілкування, технік ведення конфліктів і продажів по телефону.
•Створення алгоритмів прогнозування поведінки клієнтів.
Аналітик контакт центру / Фахівець з контролю якості 2ї лінії підтримк
from 07.2012 to 11.2016
(4 years 4 months)
Київстар, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)
Співробітники у не прямому підпорядкуванні: 65 осіб
Досягнення:
•Покращено автоматизацію процесів обробки звернень L2 з 16% до 65%.
•Підвищено якість обробки звернень на 8%.
Досвід:
•Аналітика вхідних звернень в Call Center L1, L2.
•Контроль якості tech support L2.
•Розробка та удосконалення внутрішніх процедур і алгоритмів L2.
•Розробка точок контролю працівників.
•Створення та удосконалення систем мотивації.
•Систематичні звіти, робота з великим масивом даних.
•Формування звітності підрозділу, підготовка презентацій за результатами роботи.
Education
Черкаський державний технологічний університет
Електронних Технологій/ Інженер радіотехнік, Черкаси
Higher, from 2008 to 2012 (4 years)
Knowledge and skills
- Scrum
- Kanban
- Waterfall
- Agile
- Ризик-менеджмент
- Планування бюджету
- Управління бюджетами
- Комунікабельність
- Створення технічних завдань
- Складання управлінської звітності
- Аналіз ринку
- Тестування продуктивності
- Ведення CRM
- Уміння аналізувати
- Управлінські навички
- Управління ІТ-проєктами
- Trello
- Slack
- Jira
- Адміністрування CRM
- Creation of chat bots
- Troubleshooting
- Neural network
- AI
- Аналітичне мислення
- Критичне мислення
- Розподіл ролей в команді
- Створення roadmap
- Написання user story
- User case
- A-B тестування
- Нестандартні рішення
- Комунікація з партнерами
- Ведення переговорів
- Системи автоматизації
- Автоматизація
- Ініціативність
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — above average
Additional information
Ключові навички:
•Управління проектами за методологіями Agile, Scrum, Kanban, Waterfall.
•Планування та управління бюджетом проекту.
•Ризик-менеджмент, виявлення потенційних ризиків і оцінка їх впливу.
•Комунікація з зовнішніми партнерами, ведення переговорів.
•Ведення документації проекту, оновлення, звітність. Розробка технічних завдань.
•Аналіз ринку, A-B тестування.
•Створення roadmap. Блок схем взаємодій. Опис user story, user case
•Формування загальної стратегії розробки, підтримки та розвитку.
•Розширення функціоналу і автоматизації поточних систем та додатків
•Визначення обсягу роботи для команди розробки та формування його у беклог;
•Планування та відстеження релізів і версійності.
•Розподіл ролей в команді і пріоритетів.
•Аналітичне та критичне мислення.
•Аналіз і оцінка ефективності процесів (як технічних так і бізнес)
•Глибока оцінка з подальшою автоматизацією процесів.
•Розробка і підтримка систем автоматизації процесів.
•Впровадження та супровід телефонії, IVR, як стороннього провайдера, так і внутрішніх систем.
•Впровадження та супровід чат/CRM систем (CRM, chat, chat bot, neural network, AI)
•Робота з аналітичною та регулярною звітністю, уміння працювати з великим масивом даних
•Вміння знаходити нестандартні підходи, рішення.
More resumes of this candidate
- PRO
Kyiv, Cherkasy
Higher education · Full-time
- Product manager, Together Networks, 1 year 4 months
- Керівник відділу підтримки, 4bill (FinTech напрямок), 2 years 6 months
- PRO
Kyiv, Cherkasy
Higher education · Full-time
- Product manager, Together Networks, 1 year 4 months
- Керівник відділу підтримки, 4bill (FinTech напрямок), 2 years 6 months
Similar candidates
-
Project manager
Kyiv, Odesa -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, B2C супровід існуючих клієнтів та адміністрування, E-commerce)
32000 UAH, Kyiv -
Project Manager, Stakeholder Engagement Manager, Product Manager (CivicT)
35000 UAH, Kyiv -
Продакт-менеджер
Kyiv -
Project-менеджер
50000 UAH, Kyiv, Remote -
Project-менеджер (IT)
Kyiv, Remote