• PRO

Наталія

Керівник відділу, 100 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
41 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Brovary, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Консультант, бізнес-коуч, гіпнопрактик

from 04.2025 to now (4 months)
ФОП Костюк Наталія Валеріївна, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Приватні консультації, бізнес-коучинг, гіпнотерапія, МЛП, кризовий менеджмент.
Маю ФОП 3 групи, працюю з юр.особами.

Коуч, гіпнопрактик

from 06.2023 to 08.2024 (1 year 2 months)
ФОП Батушкіна Наталія Валеріївна, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Приватні психологічні консультації, коучинг, гіпнотерапія

Менеджер з якості, Уповноважена особа

from 01.2018 to 10.2023 (5 years 9 months)
ТОВ "САНАКЛІС", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Налаштування та обслуговування складських приміщень та обладнання (валідація та кваліфікація);
Налаштування та підтримка QMS/eQMS
Оцінка та вибір постачальників та контроль ефективності;
Ведення та супровід переговорів;
Проведення презентацій/тренінгів для персоналу;
Управління змінами/ Оцінка ризиків/ Впровадження CAPA та подальші дії
Розробка та перевірка робочих інструкцій і стандартних операційних процедур для складу та відділу забезпечення якості ;
Допомога в перегляді та оновленні Керівництва з якості
Зовнішні (GMP/GDP, ISO та PSCI)/внутрішні аудити та інспекції (підготовка, допомога, виконання)
Контроль якості при поводженні з ДЛЗ/МКД/КЛЗ (отримання, підготовка відправлення, розподіл, повернення, термінове відкликання, вторинне маркування, вхідний/вихідний випуск, знищення);
Робота в WMS/IVRS/IWRS

Менеджер Складу, Уповноважена особа

from 09.2012 to 12.2017 (5 years 3 months)
ТОВ "САНАКЛІС", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Підтримка клієнтів, спілкування та звітність
Налаштування та обслуговування складських приміщень та обладнання (валідація та кваліфікація);
Оцінка та контроль ефективності постачальників;
Управління контролем змін/ Оцінка ризиків/ Впровадження CAPA та подальші дії
Поводження з ДЛЗ/МКД/КЛЗ (отримання, підготовка відправлення, розподіл, повернення, термінове відкликання, вторинне маркування, вхідний/вихідний випуск, знищення);
Підтримка центрів і комунікація;
Підготовка робочої інструкції проекту; Налаштування та обслуговування файлів проектів;
Робота в WMS/IVRS/IWRS

Головний Менеджер із зберігання

from 04.2009 to 08.2012 (3 years 4 months)
Представництво "СанаКліс с.р.о.", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

з січня 2010 по серпень 2012 - дикретна відпустка
Налаштування та обслуговування складських приміщень та обладнання (валідація та кваліфікація);
Обробка IMP/CTS (отримання, розподіл, повернення, термінове відкликання, знищення); Контроль підготовки відправлення IMP/CTS;
Підготовка посадових інструкцій для персоналу та проведення тренінгів для персоналу;
Підготовка робочої інструкції проекту; Налаштування та обслуговування файлів проектів; Архівація дослідження;
Внутрішні та зовнішні аудити/перевірки.

Менеджер із зберігання

from 08.2006 to 03.2009 (2 years 7 months)
Представництво "СанаКліс с.р.о.", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Облаштування та обслуговування складських приміщень (валідація та кваліфікація);
Обробка IMP/CTS (отримання, підготовка відправлення, розподіл, повернення, термінове відкликання, вторинне маркування, знищення);
Налаштування та обслуговування файлів проектів;
Робота в IVRS/IWRS.

Асистент менеджера із зберігання

from 05.2005 to 07.2006 (1 year 2 months)
Представництво "СанаКліс с.р.о.", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Контроль температури/вологості;
Отримання досліджуваних лікарських засобів (ДЛЗ) від постачальників;
Зберігання ДЛЗ відповідно до вимог Спонсора/GxP/місцевого законодавства;
Розповсюдження ДЛЗ на клінічні бази;
Складання систем холодної доставки для перевезень ДЛЗ (холодовий ланцюг);
вторинне маркування;
Робота в IVRS/IWRS
Отримання поверненого/відкликаного ДЛЗ

Фармацевт, помічник провізора

from 08.2003 to 04.2005 (1 year 8 months)
ТОВ Оріон-Альфа, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Обробка та розповсюдження медичних виробів і лікарських засобів відповідно до законодавства України;
контроль температури/вологості зберігання;
прийом медичних виробів від постачальників;
контроль вхідних вантажів;
вторинне маркування;
фармацевтична допомога.

Education

Національний Медичний Університет імені О.О.Богомольця

Фармацевтичний факультет, фармація, Київ
Higher, from 2001 to 2006 (5 years)

Диплом з відзнакою

Additional education and certificates

CRISIS MANAGEMENT IN THE COMPANY, CERTIFICATE OF COMPLETION, Центр Персонального Розвитку у Вроцлаві

2024, 30 академічних годин
Certificate

«HR-менеджер», Сертифікат, міжнародна освітньо-консалтингова компанія "Бізнес-Конструктор"

2024, 8 тижнів
Certificate

MiniMBA in Hypnocoaching, Diploma, Online University of Human Potential LIFT and Open European Academy of Economics & Politics

2023, 232 академічні години
Certificate

Integrated Management Systems, Internal auditor acc. to standards ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, Cert. SGS Sk

2022, 21 hours
Certificate

Система управління якістю: огляд принципів і вимог стандарту ISO 9001:2015, Сертифікат, УкрМедСерт

2020, 6 годин
Certificate

Організація і проведення зовнішніх/внутрішніх аудитів відповідно до вимог належних практик GxP і ліцензійних умов

2018, 6 годин
Certificate

RTT Practitioner, Certified Hypnotherapist, Certificate, The School of Rapid Transformational Therapy (RTT, Marisa Peer)

2021-2022, 18 місяців
Certificate

«ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЇ», Міжнародна тренінгова компанія «Основа»

2024, 70 академічних годин
Certificate

Системні розстановки, Міжнародна Школа Психології “WOMEN’S COMPASS SCHOOL”

2025, 5 тижнів
Certificate

Knowledge and skills

  • Здатність до навчання
  • Ведення переговорів
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати
  • Управління персоналом
  • Аналітичне мислення
  • Нестандартне мислення
  • Вміння систематизувати знання
  • Лідерство
  • Комунікабельність
  • Цілеспрямованість
  • Стресостійкість
  • Гнучкість
  • Надійність
  • Ведення WMS
  • Варіативність мислення
  • Емпатійність
  • Вмотивованість
  • Відповідальність
  • Проактивність
  • Самомотивація
  • Ініціативність

Language proficiencies

  • English — advanced
  • French — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: