• File

Mila

Sales, executive assistant, project manager

City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ЛЮДМИЛА МАРЧЕНКО-ЧЕНКОВА
вул. Михайлівська, 8/1, Одеса, Україна
Тел: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвідчений менеджер з продажу з великим досвідом роботи у сфері нерухомості та
управління. Більше десяти років досвіду у взаємодії з клієнтами, безпосередньою роботою з
керівництвом компаній, веденні переговорів та розробці стратегій продажу, зокрема у галузі
нерухомості. Доведена ефективність у веденні процесу продажу від першого контакту до
успішного завершення угоди, розвитку довгострокових відносин з клієнтами. Володію
навичками адміністративного управління та координації роботи команди, з досвідом у
документальному забезпеченні, фінансовому контролі, рекрутингу та стратегічному плануванні.
Вільно володію українською та російською мовами, англійська на рівні Upper Intermediate.

ОСВІТА

Одеський національний економічний університет
Фінансово-економічний факультет
Магістр, спеціалізація - фінанси (2003-2008)
Тема дипломної роботи: "Інспектування Державною контрольно-ревізійною службою як
форма фінансового контролю в Україні"

Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова
Факультет психології, спеціалізація у галузі організаційної психології
Спеціаліст, психолог і викладач психології (2016-2017)
Тема дипломної роботи: "Успішність як соціально-психологічний феномен"

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД

Менеджер з продажу нерухомості
OCEAN REAL ESTATE, Балі - віддалено (05/2024 – 12/2024)
• Управління процесом продажу нерухомості від першого дотика до укладення угод
(переважно англомовний ринок);
• Розвиток і підтримка міцних відносин з клієнтами;
• Підбір об`єктів, проведення презентацій нерухомості та надання детальної інформації про
об'єкти, включно з деталізацією щодо очікуваних інвестиційних показників (фінансових
моделей) та звітів щодо фінансових показників дохідності від керуючих нерухомістю компаній;
• Координація переговорів і підтримка документального супроводу угод;
• Співпраця з маркетинговою командою для ефективного просування об'єктів;
• Підготовка і надання клієнтам аналітичних даних ринку для прийняття обґрунтованих рішень
щодо придбання об`єктів нерухомостi.

Агент з продажу нерухомості та виконавчий асистент керівника
АГЕНЦІЯ НЕРУХОМОСТІ "ДОМІНАНТА", Одеса (11/2019 - 02/2022)
• Підготовка та реалізація угод з купівлі-продажу нерухомістю, включно новобудови та
вторинний ринок;
• Підготовка документації та організація зустрічей директора, самостійне ведення напрямку
роботи з партнерами агенції, підбір співробітників для команди;
• Організація консультацій з презентаціями для клієнтів і оглядів об'єктів;
• Посередництво у переговорах між клієнтами та будівельними компаніями, спеціалізація на
напрямку роботи з клієнтами на високий чек.

Фізична особа-підприємець, Одеса (10/2018 - по теперішній час)
• Посередництво у торгівлі будівельними матеріалами та сантехнікою;
• Оптова та роздрібна торгівля металопродукцією та сантехнікою у спеціалізованих магазинах;
• Адміністративні послуги, посередництво у торгівлі товарами для дому, меблями,
металопродукцією;
• Обслуговування промислового обладнання, будівництво житлових і нежитлових будівель.

Менеджер з адміністративної діяльності і виконавчий асистент керівника
ТОВ "МОГУЙ," ТОВ "МОГУЙ ГРУП," ТОВ "КРОКУС КО", Одеса – виробництво та експорт
органічних добрив в Іран (01/2017 - 03/2020)
• Управління документаційними процесами та організаційна підтримка діяльності керівництва
компанії;
• Участь у розробці бізнес-планів та рекрутингу;
• Підтримка виконання проектів;
• Координація зустрічей міжнародних делегацій;
• Контроль виконання керівних вказівок співробітниками компанії.

Менеджер з адміністративної діяльності
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕНКОВ І.В., Одеса - оптова та роздрібна торгівля товарами
для дітей (2013-2016)
• Управління операціями з інтернет-торгівлі та рекрутинг персоналу;
• Проведення переговорів з постачальниками та клієнтами, документальне адміністрування та
податкова звітність.

Аудитор, старший аудитор, головний аудитор
КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ, ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА
УКРАЇНИ (після реорганізації), Одеса (2008-2012)
• Розробка та контроль за виконанням планів роботи (проведення державних фінансових
перевірок - ревізій та аудитів) всіх структурних підрозділів управління в Одеській області;
• Створення та управління базою даних підконтрольних об’єктів в м. Одеса та у Одеській
області;
• Підготовка документації для адміністрації управління та засідань колегії, комунікація з
органами державної виконавчої влади та місцевого самоуправління, а також з
правоохоронними органами;
• Участь у державних фінансових аудитах - внутрішньовідомчий контроль структурних
підрозділів міністерств і відомств в Одеській області.

МОВИ

• Українська, Російська – вільно
• Англійська – Upper Intermediate
ТЕХНІЧНІ НАВИЧКИ

• Високий рівень володіння офісними та онлайн-інструментами для організації, аналітики та
візуалізації: Excel, Google Workspace, CRM, Trello, Canva, AI.

КЛЮЧОВІ СИЛЬНІ СТОРОНИ

• Високі організаційні здібності, аналітичне мислення, увага до деталей, орієнтація на
досягнення фінансових результатів;
• Уміння пріоритизувати завдання та оптимізувати робочі процеси, швидко навчатись з
фокусом на професійний розвиток та кар`єрне зростання;
• Відмінні навички проведення складних, довготривалих переговорів, побудова відносин з
клієнтами на довірчій довготривалій основі.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: