• PRO

Мирослава

Інспектор з кадрів, діловод, помічник бухгалтера, 20 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
41 years
City:
Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Діловод

from 07.2024 to now (1 year 1 month)
Рівненська обласна дитяча лікарня, Рівне (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Робота з кореспонденцією, оновлення інструкції з діловодства, номенклатури справ, розробка інструкції про організацію роботи з документами "Для службового користування", виконання обов'язків архіваріуса

Старший інспектор, інженер-програміст відділу кадрів

from 12.2007 to 06.2024 (16 years 6 months)
Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне (Освіта, наука)

Ведення особових справ, внутрішньої бази даних студентів, робота в програмі M.E.Doc, на веб-порталі Пенсійного фонду, з програмами Microsoft Office, виконання обов'язків з призначення виплат по листках непрацездатності, допомоги на поховання

Education

Рівненський державний гуманітарний університет

Магістр, викладач фізики, Рівне
Higher, from 2001 to 2007 (6 years)

Additional education and certificates

Кадровий менеджмент. Організація роботи кадрових служб вищих навчальних закладів

2019, 2 дні, семінар-практикум

Створюємо архів юридичної особи

2024, вебінар

Номенклатура справ від початку до кінця

2024, вебінар

Основи бухгалтерського та податкового обліку

2024, продовжую навчання

Knowledge and skills

  • Уміння користуватися оргтехнікою
  • Робота з великими обсягами документації та інформації
  • Електронний супровід кадрової роботи
  • MS Office
  • MS Excel
  • MS Word
  • M.E.Doc
  • Робота з веб-порталом Пенсійного фонду
  • Діловодство
  • Номенклатура
  • Архівна справа

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

Водійське посвідчення категорії В, досвід водіння мінімальний

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: