• File

Олексій

Директор підприємства

Considering positions:
Директор підприємства, Директор філії, Фахівець зі звітності
Age:
46 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Лисачук Олексій Васильович
Дата та місце народження: 07 вересня 1978 року, Хмельницька обл., місто Красилів.

Місто проживання: Житомир

Громадянство: Українець

Сімейний стан: Одружений

Діти: Донька та син

Контактна інформація
Адреса: місто Житомир , провулок Огурцова, будинок № 61.

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section).
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи

з 03.2023 по 06.2025 ( 2 роки 3 місяців)

За сумісництвом: Начальник виробництва

ТОВ « Поліссябіоресурс»

• розробка стратегії розвитку та реалізації проектів із закупівлі сировини для
виробництва паливної тріски з подальшою реалізацією готової продукції
,заключення договорів із споживачами;
• управління, реалізацією виробничих процесів;
• контроль термінів поставок , розрахунків та документації;

• участь у підготовці тендерної документації , проведення тендерів;
• організація технічного нагляду якості підрядних робіт;
• розробка та контроль виробничої діяльності (у розрізі: рік, квартал, місяць);
• забезпечення підприємства матеріальними цінностями: техніка,сировина,
запчастини, ПММ та ін ;
•організація та контроль ведення діловодства відповідно до законодавства та
звітності.

з 02.2020 по нині ( 5 років 4 місяці )

Основне місце роботи : Директор підприємства

ТОВ « Агрорент »

• планування кількості техніки та обладнання з виконання регіональних робіт ;
управління командою та мотивація працівників;
• моніторинг ефективності та якості роботи команди та техніки;

• підготовка звітності для засновників; пошук нових постачальників та замовників ,
введення нових позицій та технологій обробітку грунту;

• контроль за постачанням, використанням запчастин та ПММ; складання планів
підприємства;
• складання управлінських звітів;
• координація дій з іншими виробничими площадками та замовниками; розробка
планів ремонтів та реконструкцій техніки;

•контроль за додержанням працівниками виробничої і трудової дисципліни,
виконання поставлених задач , правил і норм охорони праці, виробничої санітарії
та протипожежного захисту ;

•презентації, переговори, укладання договорів контроль за виконанням робіт-
поставок.

• підготовка комерційних пропозицій та презентацій;

•пошук та залучення нових клієнтів , організація логістики підприємства;
•впровадження роботи системи дистанційного контролю сільськогосподарських угідь –
оперативний моніторинг стану посівів та обробітку грунту – Cropio, впровадження системи
GPS моніторингу та контроль пального у Wialon;
• підбір та проведення співбесід та інструктажів для обслуговуючого персоналу.

з 02.2018 по 02.2020 ( 2 роки)

Начальник відділення №1 (м. Житомир)

АТ « Райффайзен банк Аваль »

• забезпечення загального керівництва та стабільної роботи відділення у
відповідності із статутом банку;
• організація роботи відділення, що базується на встановлених перспективних та
поточних завданнях, а також концентрація на покращенні показників
ЄСП відділення;
• аналіз, оцінка та контроль викононня нормативів,планових показників
працівниками, а також розподіл між ними обов'язків;
• забезпечення організації обслуговування клієнтопотоку, проведення
масовороз'яснювальної та рекламно-інформаційної роботи;
• проведення работи, направленої на запобігання випадків нанесення шкоди
відділенню;
• забезпечення збереження довірених грошових засобів, ТМЦ банку;
• виконання представницьких функцій по-за межами відділення банку, пошук та
залучення нових корпоративних клієнтів на обслуговування в банк;
• забезпечення якісного обслуговування внутрішніх корпоративних клієнтів, •
организація зустрічей, проведення презентацій, вирішення поточних питань і
проблем клієнтів;

• проведення коучингів та тренінгів працівників відділення; виконання особистих
нормативів;

• контроль касових операцій відділення;
• контроль за здійсненням активних продажів банківських продуктів;
• моніторинг ризикових операцій, контроль за дотриманням законодавства у
банківській сфер;

• за виконання річних планих показників та високої якості обслуговування клієнтів
відділення було відзначено подякую та отримало 1 місце серед відділень регіону.

з 03.2016 по 02.2018 ( 1 рік 11місяців)

Начальник відділу Базового відділення (м. Житомир)

АТ « Райффайзен банк Аваль »

•участь у пошуку та підборі персоналу, навчання та мотивація співробітників;
формування та організація успішної, ефективної команди;
• організація роботи з розширення та підтримки існуючої клієнтської бази;
ведення переговорів, повний контроль угоди;
•забезпечення збереження довірених грошових засобів, ТМЦ банку;
•безпосередня робота з ключовими клієнтами та партнерами;
• розвиток бізнесу споживче кредитування у банку;
• контроль за дотриманням вимог НБУ щодо видачі кредитів;
• виконання планових показників відділу та відділення.
з 09.2003 по 03.2016 ( 12 років 6 місяців)

Головний економіст роздрібного та мікробізнесу Базового відділення (м. Житомир)

АТ « Райффайзен банк Аваль »

• залучення клієнтів на споживче кредитування (B2C) та ( В2В)
• оформлення та супровід кредитів;
• реалізація небанківських продуктів та послуг;
• формування портфеля з дотриманням умов ризикованості та прибутковості;
• контроль рівня NPL;
• ведення звітності ;
• щоденний контроль виданих кредитів;
• розвиток бізнесу споживче кредитування у банку;
• щоденний контроль виданих кредитів;
• розвиток бізнесу споживче кредитування у банку;
• оцінка ефективності та аналіз доцільності укладання договорів;
• аналітика видачі споживчих кредитів;
• запровадження угод із споживчого кредитування;
• проведення операцій, спрямованих на запобігання та/або протидії шахрайству;
• виконання показників бізнес-плану підрозділу, дотримання KPI.

• за виконання планових показників та високого рівня якості кредитного портфелю
неодноразово отримував грамоти та відзнаки від голови правління банку.

Освіта

Житомирський Агроекологічний університет
факультет « Бухгалтерський облік та аудит » друга

вища освіта за спецільністю: бухгалтер- економіст.

з 07.2002 по 08.2003 ( 1 рік 1 місяць)

Київський Національний Аграрний університет
факультет « Ветеринарна медицина » вища освіта за

спеціальністю: лікар ветеринарної медицини.

з 09.1998 по 06.2002 ( 4 роки)
Немішаєвський Аграрний технікум
факультет « Ветеринарна медицина » за спеціальністю: фельдфер

ветеринарної медицини.

з 09.1995 по 06.1998 ( 3 роки)

Професійні та інші навички
• відповідальність, лідерство, урівноваженість, культура, проактивність, здатність до
самостійного прийняття рішень, вміння критично оцінювати, аналізувати та
знаходити рішення в складних ситуаціях.
• швидко навчаюсь новому. Виявляю ключові цілі і засновані на них завдання,
вмію систематизувати процеси та зберігати ресурси.
• вміння брати відповідальність за людей та активи.
• доступність 24/7
• старанність, комунікабельність, цілеспрямованість, пунктуальність,стресостійкість.
• Вміння ставити мету та завжди досягати позитивного результату.

Додаткова інформація

• досвідчений користувач ПК; англійська – середній рівень знань;
• захоплююсь мистецтвом, займаюсь спортом, введу активний спосіб життя,
обожнюю прогулянки та мандрівки, подобається читати, а особливо книги по
психології та історії;

• маю житеве хобі бджільнитво;

• маю власну справу - виготовлення корпусних меблів;
• ціную правила та завжди їх дотримуюсь;
принциповий в питаннях довіри та відповідальності;
• займаюсь волонтерством, є членом громадської організації "Код Нації
Відродження"
• маю посвідчення водія категорії А,В,С та досвід керування автомобілем з 1995
року та власне авто.

Моє життєве кредо: Іти завжди вперед, і бути щирим , чесним та справедливим.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: