• PRO

Юлія

Адміністратор

Age:
36 years
City:
Brovary

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Підприємець

from 02.2016 to 07.2019 (3 years 5 months)
ФОП Подолянець Ю.С., Бровари (Роздрібна торгівля)

Самостійно здійснювала підприємницьку діяльність, вела бухгалтерський облік ФОП 2 групи (з подальшим переходом на 3 групу).

Займалась оптовою закупкою взуття та здійснювала роздрібну торгівлю у точці збуту ТРЦ Даринок, а також на фестивалях Made in Ukraine.

Після народження дитини закрила ФОП

Бухгалтер

from 05.2015 to 10.2016 (1 year 5 months)
ФОП Бровченко В.В., Бровари (Легка промисловість)

Влаштувалась на посаду помічника бухгалтера, оператора ПК. Через тиждень лишилась єдиним бухгалтером

У мої обов'язки входило здійснювати облік розрахунків з постачальниками (українські компанії та іноземні) та оптовими покупцями; а також інвентаризації складу матеріалів, складу готової продукції; розрахунки по заробітній платі, собівартості продукції, доходи-витрати за касовою книгою та інші доручення.

Менеджер відділення

from 05.2012 to 06.2014 (2 years 1 month)
Надра банк, Бровари (Фінанси, банки, страхування)

Консультування клієнтів банку, залучення депозитів, обслуговування рахунків, залучення нових клієнтів на зарплатні проекти та нових клієнтів фізичних осіб.

Education

Київський національний торговельно-економічний університет

Обліково-економічний факультет, державний фінансовий контроль, Київ
Higher, from 2006 to 2012 (6 years)

Диплом бакалавра отримала за денною формою навчання

Диплом магістра - заочна форма навчання, так як паралельно працювала бухгалтером мережі ресторанів у Києві

Knowledge and skills

  • Клієнт-Банк
  • Бухгалтерський облік
  • Знання офісних програм
  • FreeZvit
  • 1С:Підприємство
  • Чесність
  • Посидючість
  • Ведення документації
  • Ведення бухгалтерського обліку
  • MS Excel
  • MS Word
  • Оперативність
  • Користувач 1С
  • Ведення складського обліку
  • Ведення первинної бухгалтерської документації
  • Ведення CRM
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Ведення архіву документів
  • Ведення кадрового обліку
  • Бухгалтерський облік (роздріб)
  • Здатність до навчання
  • Інвентаризація
  • Управління інтернет-магазином
  • R-Keeper
  • Комунікабельність

Language proficiencies

  • English — above average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: