• File

Дика

Адміністратор

Age:
24 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Марія Дика Олександрівна

Адміністратор
Повна зайнятість.
Вік:23 роки
Місто:Київ
Контактна інформація
Телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи

Кавʼярня "Тут буде" – Бариста, Адміністратор
Ресторан «Траторія» - Бармен-Касир, Офіціант
Освіта
Київський Університет Культури
Спеціальність: Готельно-ресторанна справа, Київ
Вища, Бакалавр, з 2018 по 2022 (4 роки)
Державний навчальний заклад "Професійний ліцей м. Українки"
Спеціальність: Адміністратор , Оператор компʼютерного набору
Середня, Диплом кваліфікованого робітника, з 2016 по 2019 ( 3 роки )

Знання і навички
Здатність до навчання, Неконфліктність. Вмію працювати з касовою системою, знайома з програмою Syrve.
Знаюся на кавових зернах, способах обробки, вмію визначати кавові модифікатори, швидко справляюся з налаштуванням помолу.

Також маю такі навички як:

• професійне обслуговування клієнтів, створення комфортної атмосфери та консультування щодо вибору напоїв.
• Створення оригінальних кавових композицій, декоративне оформлення напоїв (латте-арт);
• забезпечення безпеки та дотримання стандартів гігієни на робочому місці.;
• Надання інформації про послуги, продукти або розклад роботи;
• Обробка вхідних та вихідних документів (рахунки, накладні тощо);
• Формування щоденних або щотижневих звітів щодо доходів та витрат;
• Вміння вчасно реагувати на незадоволеність клієнтів і знаходити компроміси;
Знання мов:
Італійська - середній
Англійська - початковий
Українська - вільно

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: