• File

Ілона

Менеджер з продажу

Age:
31 years
City:
Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Костючко Ілона Володимирівна

Дата народження:
20 Жов 1993

Регіон:
Луцьк

Телефон (и):
[open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Менеджер зі збуту

    Досвід роботи


Ведення підприємницької діяльноті у поєднанні із декретною відпусткою
Тра 2020 - по сьогодні (4 роки 7 міс)
фоп
Торгівля роздрібна / Retail       

Менеджер гуртового продажу
Тра 2018 - Вер 2019 (1 рік 5 міс)
Луцькфармація, ТзОВ
Фармацевтика       
-ведення та комунікація із набутими клієнтами
-пошук нових гуртових клієнтів
-координація замовлень та робота дебіторкою
-виконання планів продажу

Менеджер по роботі з клієнтами, помічник керівника.
Лют 2016 - Лют 2018 (2 роки 1 міс)
Бахіл-трейд, ТОВ
до 20 співробітників    Промисловість та Виробництво       

•створення клієнтської бази (холодні дзвінки);
•підтримка та розвиток відносин з набутими клієнтами;
•ділові відрядження та зустрічі;
•створення та коригування цінової політики;
•підбір персоналу та організація його ефективної роботи;
•створення стратегії розвитку підприємства в короткостроковому та довгостроковому періодах.

Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності
Чер 2015 - Січ 2016 (8 міс)
Конкурент-Л
Послуги для бізнесу - інше       
- організація та ведення кадрового діловодства (оформлення трудових договорів та договорів матеріальної відповідальності, заповнення трудових книг, ведення журналу обліку трудових книг, заповнення особових карток та особових справ працівників);
- робота з постачальниками (замовлення товару, узгодження цін та кількості товару, введення замовленого асортименту в базу даних, ціноутворення продукції);
- робота з клієнтами (прийом та координація замовлень, виписка рахунків, видаткових та податкових накладних, формування актів звірок);
- ведення журналів вхідної та вихідної документації;
- виконання поставлених доручень керівника;
- підтримка життєдіяльності офісу.

Секретар керівника
Вер 2014 - Тра 2015 (9 міс)
ПП "Пелікан"
від 20 до 50 співробітників    Торгівля роздрібна   
1. Відкриття(закриття) офісу.
2. Прийом відвідувачів та організація зустрічей.
3. Ведення телефонних перемовин із партнерами компанії4. Ведення вхідної(вихідної) кореспонденції.
5. Підтримка життєдіяльності офісу.
6. Виконання поточних доручень керівництва.
7. Ведення табелю обліку робочого часу працівників

Освіта


Луцький нацыональний технічний уныверситет (м. Луцьк)
рік закінчення 2016
Управління персоналом та економіка праці магістр

Луцький національний технічний університет (Україна, м. Луцьк)
рік закінчення 2014
Управління персоналом та економіка праці бакалавр

Володіння мовами


Англійська - середній
Польська - вільно

Додаткова інформація


Особисті якості:
Комунікабельність, стресостійкість, відповідальність, цілеспрямованість, активна життєва позиція, не конфліктність. Маю здатність швидко адаптовуватись в нових умова та готова швидко навчатись.

   

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: