• PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/11487000/

Менеджер з підтримки клієнтів, 15 000 UAH

Considering positions:
Менеджер з підтримки клієнтів, Фахівець із соціальної роботи, Оператор чата, Менеджер по роботі з клієнтами
Employment type:
full-time
City of residence:
Nosivka
Ready to work:
Brovary, Kyiv, Nizhyn, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фінансовий консультант

from 12.2024 to 03.2025 (3 months)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)

Обов’язки на вхідній лінії:
- прийом вхідних дзвінків на гарячій лінії Банку,
- консультація клієнтів по діючим банківським продуктам та питаннях обслуговування банку Пумб,
- при необхідності, фіксація пропозицій, подяк та скарг,
- при необхідності, здійснення вихідних дзвінків клієнтам,
- пропозиції клієнтам додаткових банківських продуктів (офферів) при дзвінках на вхідну лінію.
Досягнення: пунктуальність, відповідальність до поставлених цілей, уміння працювати мультизадачно.

Фахівець відділу обслуговування телефонних звернень

from 05.2018 to 10.2024 (6 years 5 months)
Укропошта, Дистанційно (Транспорт, логістика)

Обов’язки на вихідній лінії:
-Здійснення вихідних дзвінків клієнтам щодо звернень, які були зареєстровані на 1 лінії;
-Вирішення питань і ситуацій клієнтів в телефонному режимі по факту опрацювання кожного звернення: здійснення вихідних дзвінків, електронних запитів до відділень зв’язку Укрпошти, територіальних менеджерів відділень, заступників керівників області, де виникла проблемна ситуація);
-Надання зворотньо зв’язку клієнтам щодо результатів опрацювання проблемних звернень і подяк;
-Надання додаткової консультаційної допомоги при опрацюванні окремих видів звернень.
Обов’язки на вхідній лінії:
- прийом вхідних дзвінків,
- реєстрація проблемних звернень, пропозицій,
- консультаційно-інформаційна підтримка клієнтів діючих та нових Укрпошти

Менеджер з проведення соціологічних опитувань

from 10.2016 to 04.2018 (1 year 6 months)
страхова компанія British auto club, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов’язки:
- проведення соціологічних опитувань по заданому сценарію;
- здійснення вихідних дзвінків;
- робота з холодною базою;
Додаткові проєкти в СК “British auto club”(страхова компанія “Талісман”):
- проведення консультацій, продаж базових пакетів технічної допомоги автомобілістам (пакети BASE);
- робота з діючими клієнтами, теплою базою за програмою Welcome PACK;
- презентація знижок і подарунків для клієнтів в телефонному режимі;
- запис клієнтів для участі в програмі Welcome PACK;
- пошук актуальних кандидатів на сайтах Work.ua, rabota.ua та запрошення на співбесіду в компанію, помічник HR.

Оператор call-центру

from 07.2016 to 10.2016 (3 months)
Contactis, аутсорсинговий контакт-центр, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки:
- здійснення вихідних дзвінків;
- проведення опитувань за заданим сценарієм (робота з різними проєктами щодо оцінки якості обслуговування і покращення сервісу банківських установ)

Секретар

from 09.2014 to 06.2016 (1 year 9 months)
Носівська загальноосвітня школа I-III ступенів №1, Носівка (Освіта, наука)

Обов'язки:
- отримання і оперативне виконання доручень від директора школи;
- прийняття і передача телефонограм, повідомлень, доведення їх до відома директора;
- здійснення підготовки загальних зборів працівників школи: нарад, педради;
- ведення документації, оформлення справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення
їх збереження і передача у визначенні терміни в архів;
- прийняття кореспонденції, що надходить на ім'я дирекції, її систематизація відповідно до
прийнятого порядку;
- організація прийому відвідувачів;
- здійснення документального забезпечення кадрової роботи в школі: ведення і збереження книги наказів, журналу обліку трудових книжок та іншої номенклатури шкільного закладу.

Фахівець із соціальної роботи

from 07.2012 to 06.2014 (1 year 11 months)
Носівський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, Носівка (Державні організації)

Обов'язки:
- виявлення та соціальний супровід сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах;
- організація з надання психологічних, соціально-педагогічних, юридичних, інформаційних, соціально-економічних, соціально-медичних послуг відповідно до вимог чинного законодавства вразливим категоріям дітей і сім'ям з дітьми;
- організація в наданні своєчасної допомоги сім'ям, дітям та молоді шляхом взаємодії зі структурними підрозділами місцевих державних адміністрацій та місцевого самоврядування, навчальними та дошкільними закладами, закладами та відділеннями охорони здоров'я, внутрішніх справ, громадських об'єднань.

Провідний спеціаліст відділу з виплати пенсій

from 03.2011 to 12.2011 (9 months)
Управління Пенсійного Фонду в Носівському районі, Носівка (Державні організації)

Обов'язки:
- дотримання законодавства про пенсійне забезпечення;
- проведення роз'яснювальної роботи серед населення щодо законодавства про пенсійне забезпечення та виплати пенсій через вкладні рахунки, надання консультативної допомоги;
- облік і зберігання документів для виплати пенсій;
- ведення особистих рахунків пенсіонерів та їх збереження;
- припинення або відновлення виплати пенсій;
- відпрацювання документів по пенсіях і забезпечення своєчасності їх виплати.

Education

Чернігівський державний інститут економіки і управління (ЧДІЕіУ)

Юридичний факультет, спеціальність: соціальна робота., Чернігів
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)

Диплом спеціаліста із соціальної роботи.

Knowledge and skills

  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Організованість
  • Ведення CRM
  • Робота в команді
  • Робота з клієнтами
  • Знання офісних програм
  • Відповідальність
  • Уміння слухати
  • Адаптивність
  • Енергійність
  • Ерудованість
  • Уміння організувати свій робочий день
  • Доброзичливість

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — advanced
  • Russian — above average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: