• File

Андрій

Начальник IT-відділу

Age:
28 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Турбай Андрій

Дата народження:
27 липня 1997

Регіон:
Полтава

Можливість переїзду:

Телефон (и):
[open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Соціальні мережі:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Telegram: turbay
Skype: DP270797TAG

Системный администратор 35 000 грн.

(оновлено 18 Лис 2024)
    Ключова інформація


•Управление ПК ManageEngine Servise Desk Plus;
•Управление ПК ManageEngine DesktopCentral Plus;
•Конфигурирование (управление) Jira Service Desk, Jira Software
•Администрирование Atlassian Jira, Confluence и Bitbucket
•Администрирование рабочих станций на базе Windows 7/8.1/10 в доменной среде;
•Создание/управление пользователями в MS Active Directory;
•Администрирование MS CRM 2011 ;
•Разработка новых и редактирование\улучшение\исправление ошибок в бизнес процессах MS CRM 2011;
•Администрирование и конфигурирование MS Dynamics 365 CRM;
•Описание процессов в ПК Aris Business Architect;
•Администрирование UBUNTU Server;
•Работа с системами мониторинга OPM и APM    (ManageEngine)- устранения алертов мониторов) ;
•Управление Zabbix, Grafana, Cacti

Досвід роботи


Керівник відділу ІТ
Тра 2023 - по сьогодні (1 рік 7 міс)
УЕБ, ТОВ
Товарна біржа / Фінансова компанія       

•Адміністрування корпоративної мережі головного та регіональних офісів;
•Побудова та керування віртуальною інфраструктурою компанії;
•Побудова DRaS для критично важливих для бізнесу інформаційних систем;
•Адміністрування Windows та Linux (debian) based серверів;
•Адміністрування кластеризації Proxmox VE;
•Впровадження, адміністрування та формування планів для Proxmox Backup Server;
•Активна участь у формуванні, актуалізації та виконанні BCP, DRP планів;
•Впровадження service desk системи на базі GLPI;
•Впровадження CMDB на базі GLPI Inventory;
•Побудова наземної Active Directory, керування GPO, тощо;
•Керування антивірусним програмним забезпеченням: розгортання, створення та адаптація політик;
•Активна участь у впровадженні DLP рішення;
•Впровадження XDR рішення;
•Активна участь у тестуванні та впровадженні SIEM системи;
•Адміністрування та розвиток Microsoft Office 365 на підприємстві;
•Адаптація нових співробітків;
•Адаптація та навчання нових системних адміністраторів;

Администратор системы
Січ 2021 - Кві 2023 (2 роки 4 міс)
ТОВ "УУБ"
Товарна біржа / Фінансова компанія       

•Адміністрування корпоративної мережі головного та регіональних офісів;
•Побудова та керування KVM віртуалізацією компанії;
•Побудова наземної Active Directory, керування GPO, тощо;
•Керування антивірусним програмним забезпеченням: розгортання, створення та адаптація політик;
•Адміністрування Microsoft Office 365;
•Побудова та адміністрування DFS;Як окремий проект можна відзначити міграцію Google Workspace на Microsoft Office 365

•Планування та організація своєї роботи
•Постійне навчання та розвиток професійних навичок
•Дотримання корпоративної культури та цінностей
•Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
•Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Спеціаліст підтримки користувачів
Жов 2020 - Січ 2021 (4 міс)
Астарта-Київ
АПК (Агропромисловий комплекс)       

•Приймання інцидентів\запитів на інформацію - розв'язання проблем, передача в разі потреби на подальші рівні обслуговування;
•Управління користувачами в MS Active Directory;
•Контроль локальних інцидентів McAfee і Fortigate;
•Контроль та облік ТМЦ ІТ відділу підрозділу;
•Підтримка користувачів на місцях;
•Ведення документообігу за тендерами та договорами співпраці (пройдери інтернету, стільникового зв'язку, постачальники ТМЦ);

Спеціаліст служби HelpDesk; Адміністратор систем інформаційно-технічного відділу
Кві 2016 - Тра 2020 (4 роки 2 міс)
Саламандра, Страхова компанія
Страхування       

•Приймання інцидентів\запитів на інформацію - розв'язання проблем, передача в разі потреби на подальші рівні обслуговування;Управління користувачами та GPO в MS Active Directory;
•Підтримка та управління Dynamics 365 CRM
•Розробка нових компонентів Dynamics 365 CRM (без зовнішніх скриптів);
•Контроль терміну виконання тікетів;
•Управління ПК ManageEngine Service Desk Plus (Управління шаблонами тікетів, активами, замовленнями\закупівлями в ПК);
•Контроль і заповнення CMDB;
•Ведення обліку договорів з ІТ контрагентами;
•Робота з системами моніторингу OPM і APM (ManageEngine) - встановлення алертів моніторів);
•Робота з Confluence в якості корп ІТ Вікі;
•Робота з Jira;
•Розуміння роботи DNS, налаштування даної служби;
•Розуміння роботи DHCP;
•Адміністрування серверних: CentOS, Ubuntu, Windows Server 2012 r2, 2016,2019;

Освіта


ПДАА (Полтава)
рік закінчення 2019
Финансы, банковское дело и страхование

АКУП ПДАА (Полтава)
рік закінчення 2018
Информационная деятельность предприятия

Володіння мовами


Английский - базовый
Русский - свободно
Можу проходити співбесіду на цій мові
Украинский - родной
Можу проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати


Trellix робота з EDR(Київ)
рік закінчення 2024
Робота з хмарним EDR від Trellix. Розслідування кіберінцидентів

Trellix DLP - базове налаштування(Київ)
рік закінчення 2024
Налаштування базових політик та правил розпізнавання конфіденційної інформації

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: