• PRO

Інна

Головний бухгалтер, 50 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер

from 03.2022 to 06.2022 (3 months)
ПСП Бук-КООП-Торг, Чернівці (Роздрібна торгівля)

Телефон для зв'язку [open contact info](look above in the "contact info" section)
Повне ведення бухгалтерського обліку магазинів продуктових товарів. Мережа магазинів КЛАСІК в місті Чернівці (тимчасово проживаючи в Чернівцях під час активних бойових дій - в червні 2022 року повернулися до Києва на роботу в фінансову компанію ТОВ ІЗІ Фінан з якої звільняюся у зв'язку з тим що компанія не працює, оскільки надавала послуги з випуску гарантій, туристичних та тендерних що є неактуальною діяльністю на даний час ). В Чернівцях діяльність компанії - Магазини роздрібної торгівля продуктів харчування та підакцизних товарів, а саме алкоголь та цигарки. Обов’язки : контроль та облік магазинів (16 магазинів) в Чернівецькій області. Кількість ведення 5 ТОВ на загальній системі оподаткування, та 70 ФОП-на кожному магазині були оформлені ФОП, загалом сітка міні маркетів налічувала близько 70-ти магазинів по Чернівецькій області. В обов'язки входили наступні операції : Щоденний облік оборотів товарів та оплат, РРО касові апарати, формування податкових накладних (6000шт податкових за місяць), контроль інвентаризацій та повне ведення звітності. Програми 1с 7.7 та 8.2. Медок.Податковий облік та подання звітності. Декларацій акцизу, ПДВ, статистика -щомісячно та щоквартально. Створення та реєстрація касових апаратів. Ведення СРМ системи загального обліку сітки магазинів. Відкриття та автоматизація нових торгових точок( супровід бухгалтерського обліку) контроль ведення обліку товарів та підпорядкування керуючих магазинів. Нарахування заробітнлї плати та контроль касових операцій. Управлінський облік доходів та витрат. Планування ПДВ зобов'язань та ПДВ кредиту та оптимізація податків. Для зручності товари без ПДВ обліковувалися но ФОП , а з ПДВ на ТОВ. Бухгалтерія складалася з 12 бухгалтерів, з яких колегою головним бухгалтером- було поділено магазини на дві ТОВ-залежно від регіону де знаходився магазин. Бухгалтери, які виконували функції : бухгалтер з нарахування заробітної плати 2-ві людини, бухгалтер-фінансист 3-ри людини з оплат по банку та проведень банківських виписок, бухгалтер з первинної документації -2-ві людини,контролю прихідних накладних на ТОВ та на ФОП (оприбуткування товарів здійснювали зав.магазинами , бухгалтер тільки контролював прихід документів до офісу , та проведення актів звірок до 10 числа кожного місяця), бухгалтер-касир,-контроль за готівковим оборотом,(інкасації та своєчасне проведення по касі готівки). Фінансовий директор- розподіл обов'язків та бюджетування обороту компанії. Бухгалтер складського обліку- контроль за поставками товару, відвантаженнями та поверненнями товару, а також переміщення між складами -3-ри людини. Загальна кількість трацівників від 250 і більше (зав.магазинами, касири, охоронці, мерчендайзери, водії, та офісних співробітників більше 50-ти чоловік). Окремий відділ обслуг. ІТ та касових апаратів, контроль над зміною касових апаратів та терміналів, окремий відділ по закупівлі, відділ по продажах-опт та гуманітарні відгрузки товарів по регіонах.

Головний бухгалтер

from 02.2018 to 05.2025 (7 years 3 months)
ТОВ ІЗІ ФІНАНС, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Сайт компанії : https://paylater.com.ua/
ТОВ ФК Фангарант Груп.Повний облік 3-х фінансових компаній. Ліцензійна діяльність фінансових компаній - факторинг, гарантії, позики за рахунок власних коштів. Випуск гарантій туристичних та тендерних.Облік за МСФЗ , звітність до Національного Банку України по новим формах, черех кабінет сайта НБУ. Звітність до НБУ -по формах LR1 LR2 LR3 LR4 LR5 LR6 LR7 LR9 LR10 LR11 LR12 FR0-звітність за МСФЗ.
Створення та подання звітів з фінансового моніторингу операцій фінансових компаній. Маю діючий сертифікат фахівця з фінансового моніторингу операцій та клієнтів фінансових компаній. Специфіка фін.компаній полягає в великому обігу грошових коштів, фінансуванні клієнтів - оплата за товари та послуги взяті в кредит за договорами.
Звітність за МСФЗ (поквартально, та щорічно 5 форм) :
- Форма №1, Форма №2, Форма №3, Форма №4, Форма №5 Примітки до звітності з МСФЗ і Облікової політики компаній;
Звіти по IFRS. XBRL річна та скорочена щоквартальна звітність
Проходження обовязкового аудиту щороку з розміщенням інформації на сайті компанії та подачі до НБУ.
Звіти в податкову та статистику :
- ЄСВ (8 компаній), 4-ДФ (8 компаній), звіт про капітальні інвестиції, Звіт по капіталу нерезидента .
Кадровий облік, зі штатом працівників 50 чоловік.
Щомісяцний бюджет для керівництва центрального офісу до 10 числа кажного місяця.
Бюджетування в програмі 1с 8.3 УПП.
Ведення одночасно в 4-х базах Програм 1-С різних конфігурацій .
Ведення додатково ТОВ на загальних підставах оподаткування та Асоціації -не прибуткова організація .
В підпорядкуванні 2-ва бухгалтера та менеджери процесинг центру по заявках на позику.
Маю можливість вести віддалено,або по можливості частково в офісі. Ноутбук і програми для ведення бухгалтерії віддалено наявний.

Головний бухгалтер по сумісництву (віддалено) з 04.2019 по 03.2025 ТОВ Смарт Безпека ЛТД, Київ (Відео нагляд -підключення та продаж техніки)
Сайт компанії :https://smart-bezpeka.com/uk/o-kompanii
ТОВ на загальних підставах, специфіка компанії купівля та встановлення відео спостереження, а також контролю доступу (шлагбаумів), терміналів. ТОВ на загальних підставах, Платник ПДВ.
Посада -єдиним бухгалтером. Ведення обліку первинної документації (рахунки, видаткові накладні, акти виконаних робіт, реєстрація податкових в ЄДР, вимоги накладні, списання товарів у виробництво, ведення обліку 1С 8.3 УПП). Невеликий штат, кадровий облік, нарахування зарплати, сплата податків, робота в Клієнт банку. Електронний документообіг через МЕДОК і ВЧАСНО( а також програма Бітрікс. Реєстрація податкових - в Медку, звірка Дт і Кт заборгованості, облік основних засобів, облік ПММ(на балансі є авто). Обов'язки :
- Ведення обліку по випуску та комплектації товарів;
- платежі в Кліент банку, проведення банку в 1-С;
- акти звірок з клієнтами ;
- інвентаризація ТМЦ щомісячно і списання в випуск ТМЦ.
Здача звітів в контролюючі органи : ДПІ, Статистика. Зарплатний проект з виплатою 2-ва рази в місяць. Авансові звіти,

Головний бухгалтер групи компаній

from 11.2016 to 03.2018 (1 year 4 months)
Грифон Аудит консалтинг, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Сайт компании http://gryphongroup.com.ua/ru/
Повне ведення бухгалтерського обліку клієнтів, здача звітності, перевірка компаній різних напрямків діяльності.
Проведення аудиту фінансових компаній.
Подтримка і консалтинг клієнських баз.
Ведення обліку виробничих компаній, перевізників - логістичних компаній, на загальній системі оподаткування, а також на єдиному податку 3-ї групи, 2-ї групи.
ПДВ планування, Бюджетування, реєстрація податкових в єдиному реєстрі. Експорт та імпорт товарів. ВЕД.
Проведення валютних операцій, платежів в клієнт банку. Формування та подання звітності ЕСВ, ПДВ, Декларація з податку на прибуток квартальна.
Аналіз та формування Балансів 1,2 М, 5 форм звітності за МСФЗ. Підтримка та консультація клієнтів віддалено.
Повне ведення обліку фінансових компаній, формування звітності в Нацкомфінпослуг фінансових компаній.
Аудиторський висновок -складання та аналіз, перевірка документації згідно вимог, експрес аналіз бухгалтерского та управлінського обліку.

Головний бухгалтер

from 04.2014 to 05.2015 (1 year 1 month)
ТОВ КУА Піоглобал Україна, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Ведення в повному обсязі 2-х КУА с фондами(КІФ, ЗНВПІФ). ТОВ на загальній системі оподаткування, платники ПДВ.
Обов'язки : проведення оплат в Клієн банку (30 клієн банків в різних банках), облік цінних паперів на балансі КУА (купівля-продаж ЦП через брокера, котирування та списання вартості ЦП. Подача звітів до НКЦПФР (Національної Комісії Цінних Паперів Фондового Ринку), Податкову, Статистику. Планування фінансових операцій.Ведення обліку цінних паперів :акцій, облігацій, інвестиційних сертифікатів .

Головний бухгалтер

from 01.2013 to 09.2016 (3 years 8 months)
ТОВ"ФАУСТ ІСП", Київ (IT)

Сайт компании :https://www.faust.net.ua/
Віддалена работа (звітність та звірка по закриттю періоду). Діяльність - інтернет - провайдера(5 тис.фіз.осіб + 300 юр.осіб-клієнтів) ТОВ на загальній системі оподаткування.2 підприємства включають надання послуг, проведення ліній інтернет звязку Києва та передмістя. Спец. звітність по радіочастотах. У підпорядкуванні 2 помічники , які вели первинний облік документів.
Посада - Фінансовий директор
с 06.2013 по 10.2014 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "ДВМ", ТОВ Віп Транс Газ, Киев (Оптова торгівля меблями і роздрібна торгівля газом)
ТОВ"ВІП ТРАНС ГАЗ" + ПДВ підприємство з ВЕД. (6 місяців)
Фінансовий директор (з обов'язками Головного бухгалтера) ТОВ на загальній системі з ПДВ.
Оптова та роздрібна торгівля скрапленого газу. Будівництво нових заправочних об'єктів по Києву.
Запуск підприємства з нуля. Програми : 1С 8,2 УТП, Медок, ЕхсеІ, Outlook, Internet, Ліга-Закон, Word.
-ведення бухгалтерського обліку ТОВ на загальних підставах (1 підлеглий по первинній документації),звітність в Податкову, Статистику, будівельні работи (нові заправочні комплекси)

Головний бухгалтер

from 11.2008 to 01.2012 (3 years 2 months)
ОСББ ЖК Віденський, Київ (Приватні особи)

Адреса ОСББ https://starmax.ua/ru/complexes/show/ky-vvedenskiy
Ведення бухгалтерського обліку ОСББ на Печерську -комплекс складав 8 будинків (250 квартир та 16 офісних приміщень 1-го поверху). Впровадження 1с для комунального підриємства.
Подання даних в ГІОЦ.
Бухгалтерський, податковий та статистичний облік комунального підприємства - статус ТОВ неприбуткове. Склад та розрахунок і затвердження тарифів гарячої та холодної води , розрахунок калькуляцій при переведенні гігокалорій в метри кубічні (опалення та гарячої води)а також послуг ОСББ (обслуговування ліфтів та прибудинкової території). Нарахування і виплата заробітної плати касовим методом, розрахунок і виписка квитанцій мешканцям та офісним приміщенням. Офісні програми : word, exsel, outlook, кліент банк, 1С, Медок, Ліга Закон. Подання звітності ЄСВ, 1ДФ, Декларація не прибуткового підприємства, Баланс М. Перевірка та зняття показників лічильників мешканців . Ведення обліку карток та договорів на обслуговування квартирного обліку мешканців комплексу.

Помічник головного бухгалтера

from 11.2006 to 06.2008 (1 year 7 months)
ТОВ Будматеріали, Бершадь (Гірнича промисловість)

Товариство займалося видобутком граніту в гранітному карєрі Вінницької області та відвантаженням на ж-д вагони по Україні. Обовязки : проведення реалізації, авансових звітів, створення ТТН, оприбуткування матеріалів та запасних частин, списання ПММ для Білазів, які знаходилися у власності та використовувалися у діяльності виробництва. Нарахування заробітної плати по путівних листах кожного водія, нарахування амортизації основних засобів, в програмі 1С 7.7 Проведення банківської виписки, створення звітів в фонди (ФССз ТВП, ФСС НВ, ФСС Безробіття). Персоніфікований облік. Загальна кількість працюючих 50 чоловік.Нарахування лікарняних, відпусток, відряджень, закриття авансових звітів. Ведення каси в частині виписки РКО по заробітній платі та витрат виробництва.Програми : Бест Звіт, 1с 7.7, Word, Excel.

Бухгалтер ремонтних майстерень (та нарахування з-п)

from 01.2005 to 11.2007 (2 years 10 months)
ВАТ РП Агромаш, Бершадь (Сільське господарство, агробізнес)

Сільхозтехніка -підприємство, яке займалося ремонтом сільськогосподарської техніки, вузлів та агрегатів, а саме тракторів Т-150, К-700, Комбйнів Дон, Нива та ін. самохідні машини сільськогосподарського призначення. Загалом робітничого персоналу налічувалося 60чоловік (слюсарі, токарі, механіки) які працювали в 4-ох майстернях різного призначення. Кожна майстерня відповідала за той чи інший ремонт, наприклад майстерня №3 ремонтквала КПП, №2 - ремонт ходової частини с/г техніки. Окремо був автопарк авто (Зіл, Маз, Краз та ін.), який надавав транспортні послуги с/г виробництва. Обов'язки були слідуючі: створення дефектнив актів ремонту, внесення в програму, створення наряд-заказів ремонту та на підставі нарахування з-п співробітникам ремонтних майстерень (60 чоловік) Нарахування з-п відбувалося при закритті місяця з кожним зав.майстернею овремо (4-зав.майстерн.)На підставі наряд-заказів-створювалися документи Акти виконаних робіт та виписання податкових накладних. Програма ДОС, спеціалізована для ремонтних майстерень.На початку кожного місяця-виплата заробітної плати по відомостях, готівкою. Створення персоніфікації та подання на дискетах інформації до податкової інспекції. Звітування головному бухгалтеру про закриття місяця та проведення виплат.Нарахування відпусток та лікарняних працівникам. Окремо штат ІТР налічував 30 чоловік (бухгалтери, касири, зав.майстерніми, головного бухгалтера та керівників). Кожного понеділка збори та звітування по діяльності та складання планів на наступні дні. А також списання запасних частин на підставі даних, які надходили від зав.складів зап.частин-у виробництво, для ремонту с-г техніки. Всі процеси бухгалтерії автоматизовано- через діючі програми на той час.

Бухгалтер с-г підприємства

from 03.2004 to 02.2005 (11 months)
ПСП Добробут, Бершадь (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення первинної документації приватного сільськогосподарського підприємства.Ведення обліку оприбуткування та списання кормів для тварин, обліку оприбуткування та списання запасних частин, відвантаження продукції с-г підприємства, облік с-г продукції на складах. Виконання доручень головного бухгалтера. Заповнення звітів під контролем головного бухгалтера та подання в Статистику та податкову. А також облік видачі на паї с-г продукції після оприбуткування урожаю. Заповнення ОСВ на підставі первинних документів.

Education

ВФЕУ

Облік і аудит, Вінниця
Higher, from 2007 to 2012 (5 years)

Вінницький Фінансово-Економічний Університет факультет "Облік і аудит", заочна форма навчання.

Заболотненське ВПТУ ім. Д.К. Заболотного

Облік і аудит, бухгалтер, молодший спеціаліст, с. Заболотне
Specialized secondary, from 1996 to 2000 (4 years)

Середня спеціальна освіта вищого професійно-технічного коледжу, напрямок бухгалтерський облік в сільськогосподарських підприємствах.

Additional education and certificates

НКЦПФР(Головний бухгалтер КУА)

2018 - 5 дней,

Київський інститут підвищення квалифікації Головних бухгалтерів ломбардів

2016 -5 дней

Київський інститут підвищення квалифікації Головних бухгалтерів фінансових компаній

2020 - 5 дней,

Київський інститут підвищення квалифікації Директорів фінансових компаній

2017

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • M.E.Doc
  • Користувач Internet
  • Клієнт-Банк
  • MS Outlook
  • 1С УТП
  • 1С УВП
  • Вчасно
  • Нарахування зарплати
  • Ведення звітності
  • Кадровий облік
  • ЗЕД
  • БЕСТ
  • Документообіг
  • Бюджетування
  • МСФЗ
  • Імпортні операції
  • Експортні операції
  • Аудит

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

References

Эдуард Сергеевич

Эдуард Сергеевич

Финансовый директор, ООО "КУА"П Е М"

Contact details are hidden

Additional information

БУХГАЛТЕРСЬКИЙ С Т А Ж 21 рік.
ОСВІТА
1996 - 2000 рр. Коледж ім. Д.К. Заболотного (ВПТУ)
Спеціалізація – бухгалтерський облік.
2007 – 2012 рр. Вінницький Фінансово-Економічний Університет
Заочний факультет, спеціалізація – бухгалтерський облік та аудит.
Діти:1 дитина 23 роки.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Енергійна , цілеспрямована , відповідальна , комунікабельна .
Наявність авто, водійського посвідчення категорія А1(скутер), В, С.
КВАЛІФІКАЦІЯ
1 С 7.7 8.2 УТП. Медок WORD .EXCEL. Outlook .Бест звіт. Internet. Клієнт банк. Спец.звітність до НБУ. спеціалізація – бухгалтерський облік і аудит.
Наявні сертифікати :
1) Головного бухгалтера фінансової компанії,
2) Директора фінансової компанії,
3) Фахівця з первинного фінансового моніторингу,
4)Головний бухгалтер КУА,
5)Головний бухгалтер ломбарду.
Навички работи з компьютером, ПО 1 С 7.7 8.2 УТП. 8.3, BAS бухгалтерія. Медок WORD EXCEL, Outlook, Бест звіт. Internet. Працювала та маю стаж в різних сферах діяльності, а саме :
виробництво, торгівля, комунальна сфера, фінансова сфера, комерційні структури (оптові та роздрібні).

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: