• File

Ольга

Офіс-менеджер, діловод

Considering positions:
Офіс-менеджер, діловод, Direct менеджер, Оператор комп'ютерного набору, Організатор
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Ім‘я, по батькові, прізвище: Дяченко Ольга Михайлівна
Домашня адреса: Київ, вул. Регенераторна 4, кв. 5-351.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна адреса: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
2003 – 2006 рр. - Київський електромеханічний технікум залізничного транспорту ім. М. Островського, спеціальність " Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології".

Вища освіта:
2006 - 2010 рр. - Державний економіко-технологічний університет транспорту, спеціальність "Автоматика та автоматизація на транспорті"( ступінь магістр).
Досвід роботи:
2007- 2009рр. - політичний оглядач прес- служби Української народної партії.
Обов'язки:
• Моніторинг ЗМІ
• Наповнення контенту інтернет сайтів
• Розсилка ентарів та новин на електронні адреси ЗМІ
• Робота з архівами аудіо та відео матеріалів
2009 - 2015 рр. - політичний оглядач прес- служби Української народної партії, помічник-консультант народного депутата України.
Обов'язки:
Участь у виборчих компаніях президента України, органів місцевого
самоврядування (2010 рік) та в ВРУ (2012 рік)
• Організація прес- турів керівника (координація з прес-службами обласних та районних організацій партії)
• Супровід керівника на теле-радіо ефірах.
• Узгодження текстів новин та коментарів з керівником
• Шифрування аудіо матеріалу
• Розміщення інформаційних матеріалів в друкованих ЗМІ
• Моніторинг ЗМІ
• Оплата теле-радіо ефірів.
• Допомога керівнику у редагування книги “Історія ядерного роззброєння”
Вересень 2019 - січень 2020 р.р- офіс-менеджер в ТОВ “ Коммодіті Маркет".
Обов'язки:
• Відправка документації, взаємодія з особистими кабінета Нової пошти та Укрпошти; відправка документації міжнародного сполучення
• Робота в CRM- системі, з 1С, Exсel
• Аналіз, систематизація, контроль інформації, яка потрібна для різних відділів компанії.
• Допомога керівникові в пошуку кандидатів на вакантні посади, робота з job- сайтами, первинна телефонія
• Допомога HR- менеджеру в організації корпоративних заходів та наповнення контента сайту, соціальних сторінок.
• Забезпечення життєдіяльності офісу
• Реєстрація та ведення обліку вхідної та вихідної документації
Жовтень 2020 - листопад 2020 - Оператор електронно обчислювальних та обчислювальних машин «Національний медичний університет імені О. Богомольця».
Обов’язки:
• Ведення документації в паперовому та електронному варіанті ( бази даних, Exel), комунікація зі студентами.
Березень 2021 – травень 2022 рр.- Офіс- менеджер в ТОВ « Про мобільність».
Обов’язки:
• забезпечення внутрішнього документообігу та управління вхідною та вихідною кореспонденцією;
• забезпечення безперебійного функціонування оргтехніки та пристроїв;
• організація та контроль за своєчасними поставками канцтоварів, рекламних матеріалів, обладнання та продуктових товарів;
• організація та контроль за своєчасними поставками канцтоварів, рекламних матеріалів, обладнання та продуктових товарів;
• планування та контроль витрат на управління офісом;
• співпраця та укладання договорів з підрядниками та субпідрядниками у межах компетенції
Лютий 2024- травень 2025 по. Асистент концептуально- аналітичного відділу ТОВ « Капелоу».
• Підготовка комерційних пропозицій та специфікацій.
• Відправка документації Укрпоштою.
• Забезпечення офісу канцтоварами та хозтоварами,
• Вирішення інших організаційних питань пов’язаних з організацією роботи офісу.
Липень 2024- серпень 2024 р.р. менеджер з адміністративної діяльності.
• Забезпечення документообігу компанії
• Забезпечення офісу канцтоварами та хозтоварами.
Грудень 2024- травень 2025 рр. Організатор діловодства в ТОВ « ЕК ІНСОЛ».
• Відправка документів, взаємодія з особистими кабінетами Укрпошти та Нової пошти.
• Забезпечення життєдіяльності офісу

Професійні занння та навички: впевнений користувач ПК, знання CRM-cистеми, 1С, робота з програмами Word, Excel, Outlook, PowerPoint та ін.
Особисті якості: стараннісь, відповідальність, комунікабельність, вміння працювати в команді
Володіння іноземними мовами: українська, англійська – базовий рівень.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: