• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/11525841/

Менеджер роботи з персоналом

Considering positions:
Менеджер роботи з персоналом, Адміністратор
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
П.І.Б. Дзюбко Альона Володимирівна
Дата народження: 15.08.1988
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Адреса: Солом’янський р-н.
Освіта: повна вища, спеціаліст.
2005р. – 2010р. – Національний авіаційний університет, інститут міжнародних відносин, факультет міжнародної інформації та права, спеціальність – країнознавець.
Навчання та практика:
1.Державне агентство України з туризму та курортів Держтуризмкурорт;
2.Українский державний центр Туризму и Країнознавства учнівської молоді України.
Досвід роботи:
2010р. – 2021р. – ВАТ «Меридіан».
Посада: інспектор відділу кадрів.
Професійні обов’язки:
1. документообіг (вхідна/вихідна документація);
2. облік рабочого часу в програмі STOP-NET;
3. баланс робочого часу;
4. формування та ведення особових справ робітників, внесення в них змін та доповнень, пов’язаних з трудовою діяльністю (прийом, переведення, звільнення і т.д.)
5. видача довідок з місця роботи за місцем вимоги;
6. видача довідок для пенсійного фонду;
7. заповнення трудових книжок;
8. формування особових справ співробітників;
9. підготовка наказів;
10. оформлення лікарняних листів;
11. робота з архівними документами підприємства;
12. робота з офісною технікою;
13. виконня різних службових доручень.
Відділ діловодства:
1. ведення докуметообігу;
2. робота з оргтехнікою (принтер, сканер, факс міні-атс);
3. обробка телефонних дзвінків;
4. облік та зберігання документів відповідно до номенклатури та нормативних актів;
5. робота з архівами документів;
6. отримання, відправка та реєстрація пошти; відправлення документів, листів, договорів, рахунків та актів Укрпоштою, електронною поштою;
7. ведення реєстру договорів.
Знання мов:
8. українська – вільно;
9. російська – вільно;
10. англійська – середній розмовний рівень.
Особисті якості:
1. комунікабельність;
2. працьовитість;
3. стресостійкість;
4. відповідальність.
Шкідливі звички: не має.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: