- File
Антонина
Фінансовий директор
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11527554/
Uploaded file
The file contains 2 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Ім'я:
Ніколаєнко Антоніна Миколаївна
Адреса:
м. Київ, тел. [
ОСВІТА:
Період
Заклад
1988-1993
Дніпропетровський державний університет
Спеціальність: Економічна кібернетика. Управління підприємствами, економічний аналіз діяльності, автоматизація підприємств.
1999-2005
Сен'99-Мар'05 Київський інститут міжнародних відносин
Спеціальність: Міжнародне право (приватне), Магістр
2009
Мар'07-01.11.09. Бізнес школа КІБІТ (Київський інститут бізнесу та технологій).
МВА для фінансових директорів.
2009-2010
Інститут Професійних Фінансових Менеджерів IPFM, Великобританії),
Модуль «Фінансовий менеджмент», успішний іспит.
2010
03-04.10 Інститут Професійних Фінансових Менеджерів IPFM, Великобританії),
Модуль «Внутрішній аудит», успішний іспит.
2011
09-10.11 Інститут Професійних Фінансових Менеджерів IPFM, Великобританії),
Модуль «МСФЗ», успішний іспит.
ТРЕНІНГИ:
Період
Заклад
2004
Інститут управління проектами спільно з компанією "Спайдер Україна"
Тема: Технології управління проектами (розвиток нових проектів, нових напрямків діяльності, організація і контроль бізнес-процесів.
2012-2013
Повний курс бухгалтерського і податкового обліку на основі програми 1С: 8.2, включаючи програму головного бухгалтера і електронної звітності.
2016-2017 Центральноєвропейська Академія Навчань та Сертифікації (CEASC),
у співпраці з Університетом Суспільних наук (UNS), м. Лодзь, Польща, тренінг Фонди ЄС, підготовка проектів».
2017-2018
Центр бізнес-технологій Pro Business Center, навчання та сертифікація з кваліфікації «Управління проектами».
2018 Курси інтенсивного вивчення англійської мови.
ДОСВІД РОБОТИ:
10.23- по т.ч.. Приватна практика з фінансового консалтингу.
Були виконані невеликі проекти в області консалтингу. Компанія з виробництво соусів, Компанія з виробництва одягу, магазини роздрібної торгівлі, інтернет магазини, система E- commerce:
• Аналіз ситуації « як є».
• Аналіз роботи фінансового департаменту Компанії.
• Аналіз програмного забезпечення, яке використовувалось компанією.
• Аналіз проекту впровадження.
• Аналіз помилок при впровадженні.
• Надання рекомендацій.
• Аналіз функцій, оргструктури.
• Підготовка програми роботи з впровадження ERP –системи.
• Підготовка моделі консолідованої світності.
• Аналіз та підготовка єдиних довідників з витрат, статей доходів, статей руху грошових коштів та ін.
05.17- 01.22. Приватна практика з фінансового консалтингу та управління проектами.
Працює консультантом, координатором та керівником IT проектів з впровадження ERP – систем: 1С, BAS КУП.
Провела впровадження на 35 робочих місць Нафтового холдингу. Була реалізована задача: автоматизація консолідованої звітності, а також виконувались невеликі консалтингові проекти з іншими компаніями.
Були виконані наступні задачі:
• Вивчення ситуації «як є», підготовка рекомендацій;
• Підготовка плану виконання задачі.
• Щоденний Контроль виконання плану впровадження з графіком та відповідальними в CRM системі.
• Опис бізнес- процесів Холдингу.
• Аналіз та підготовка організаційної структури Компанії.
• Аналіз та підготовка бізнес- структури Холдингу.
• Постановка фінансового та управлінського обліку.
• Підготовка моделі консолідованої звітності.
• Підготовка алгоритму процесу консолідації.
• Підготовка ТЗ для автоматизації.
• Тестування задачі.
• Навчання.
• Консультації.
01.17- 05.17. Приватна практика в області фінансового консалтингу.
Працювала, як експерт з економічних питань компанії BDO Consulting LLC. Також, працювала консультантом та координатором проектів з партнерами IT – компаній з розробки та впровадження ERP – систем: 1С, SAP B1.
• Автоматизація бізнес-процесів компанії.
• Опис бізнес- процесів та підготовка ТЗ для автоматизації.
• Розробка регламенту з управління грошовими коштами Холдингу.
• Постановка технічних завдань з метою автоматизації обліку, підготовки фінансової та управлінської звітності.
• Постановка системи довгострокового планування і бюджетування в компанії.
• Аналіз та організація роботи фінансового департаменту.
• Ведення бухгалтерського обліку.
• Розробка стратегічного плану та постановка системи планування в компанії.
• Розробка облікової політики з управлінського та фінансового обліку;
• Розробка регламенту з бюджетування.
• Аналіз та організація роботи фінансового департаменту.
03.14 - 10.16 консалтинговий проект в Азербайджані з впровадження 1С на 150 робочих місць в системі.
• Проведення аудиту управлінської звітності.
• Діагностика системи управління і обліку Вивчення ситуації «як є».
• Підготовка рекомендацій, як побудувати систему обліку «з нуля», внутрішнього контролю та управління фінансовою системою в Холдингу.
• Підготовка Холдингу до автоматизації обліку: вивчення бізнес - процесів, підготовка організаційної структури Холдингу матричного типу, визначення функцій підрозділів, працівників.
• Побудова організаційної структури фінансового департаменту, департаменту казначейства, департаменту відділу внутрішнього аудиту.
• Підготовка облікової політики Компанії і розподіл облікових функцій по робочих місцях Холдингу. Облікова політика включала в себе необхідну аналітику по рахунках для автоматизації процесу обліку, необхідний набір довідників для ERP- системи, структуру консолідованої звітності, структуру бухгалтерії по функціям (завданням). Також, облікова політика включала і описувала усі теми обліку активів і пасивів, що використовуються в Холдингу, завершуючи фінансовою звітністю. Визначення кількості робочих місць в ERP системі з описом завдань кожного робочого місця. Аналіз необхідних залишків для внесення в ERР - систему. Розробка оціночних методик вартості активів, де це було необхідно. Наприклад, за основними засобами, запасами. Облікова політика, також включала в себе розробку і аналіз окремих бухгалтерських рахунків на предмет того, що є об'єктом обліку, так як в холдингу не вівся повний комплексний облік.
• Управління процесом впровадження ERP. Координація роботи ІТ-компанії, бухгалтерії, менеджменту Компанії, підготовка необхідних постановок, розробка та заповнення необхідних шаблонів для внесення інформації в ERP- систему. Координація та контроль проекту від стадії «вивчення і обстеження» до тестування готових блоків завдань.
• Організація навчання співробітників, консультації з бухгалтерського обліку, за розподілом функцій і обов'язків облікових працівників, контроль правильності внесення інформації в систему, аналіз отриманих даних.
• Розробка необхідних регламентів: про рух грошових коштів, про систему закупівель, про документообіг, про рух запасів по складах. Допомога у виборі програми.
• Постановка системи бюджетування в Холдингу.
• Підготовка шаблонів аналітичних управлінських звітів.
• Постановка процесу консолідації звітності Холдингу.
• Участь у тренінгах з навчання роботи з програмою. Уточнення, пояснення методології обліку в Компанії, як постановник.
07.11 - 09.13. «BDO- Консалтинг», консультант з економічних питань.
• Розробка методології з підготовки прогнозної звітності відповідно до МСФЗ фінансової компанії, оцінка фінансових ризиків,
• Розробка програми аналізу «слабких місць» і збиткових напрямків промислового підприємства,
• Розробка програми впровадження МСФЗ,
• Автоматизації процесу підготовки консолідованої звітності відповідно до МСФЗ,
• Розробка методики аналізу діяльності промислового підприємства,
• Розробка KPI - показників для промислового підприємства.
02.11 - 07.11. Радник президента Миколаївського суднобудівного заводу «Океан», Віце-президент з фінансів.
• Методологічна допомога у всіх бізнес-процесах заводу, якими безпосередньо керує президент заводу.
• Висловлення думки щодо організації роботи фінансової служби заводу:
◦ по обліковій політиці,
◦ пo системі планування довгострокового, включно зі стратегічним, і короткострокового,
◦ методологічна допомога фінансовій службі.
• Участь у переговорах з банками, з замовниками та іншими партнерами заводу.
• Підготовка звітів акціонерам.
• Розпочато процес організації системи планування, системи бюджетування та економічного аналізу діяльності заводу.
01.08 - 02.11 Фінансовий і управлінський консалтинг. Приватна практика.
• Залучення інвестицій для великих компаній, холдингів, будівельних корпорацій.
• Постановка системи бюджетування і контролю виконання ключових показників підрозділами компанії.
• Консультації по реорганізації фінансової служби компаній, аналіз оргструктури, рекомендації щодо змін.
• Розробка фінансової структури Холдингу, визначення ЦФО.
• Побудова системи збалансованих показників.
• Постановка управлінського обліку.
• Підготовка облікової політики.
• Аналіз системи внутрішнього контролю компаній.
• Допомога в залученні кредитів.
• Аналіз фінансової схеми роботи компанії, оцінка фінансових ризиків.
• Допомога в підготовці бізнес-планів.
• Аналіз роботи фінансової служби Холдингу.
• Побудова моделі стратегічного планування.
• Оцінка вартості компанії з урахуванням потенціалу персоналу, потенціалу бізнесу, матеріальних і нематеріальних активів компанії.
11.06 - 01.08 Роздрібна холдингова компанія «Евросеть» 500 магазинів по всій Україні, 6 філій в Україні.
Посада: фінансовий директор.
Службові функції:
• Управління фінансовою службою Холдингу. (125 осіб). Філії в шести регіонах України.
• Складання консолідованої звітності холдингу.
• Аналіз роботи фінансової служби Холдингу. Аналіз роботи програмного забезпечення. Аналіз залишків. Аналіз системи обліку і контролю. Аналіз обліку податків.
• Організація, управління процесом впровадження ERР – системи, 500 робочих місць в системі.
• Управління грошовими потоками Холдингу. Залучення кредитних коштів. Випуск облігацій з метою додаткового залучення грошових коштів.
Загальний обсяг залучених коштів склав 70 млн дол. У наданні кредитів брали участь ING банк, а також російські та українські банки. Інвесторами виступали іноземні, російські та українські фінансові компанії.
• Підготовка та проходження міжнародного аудиту з метою виходу на IPO.
• Управління процесом автоматизації бухгалтерського обліку.
• Постановка системи бюджетування в Холдингу.
• Контроль руху активів компанії (грошові, товарні, майно) їх оптимізація.
• Реструктуризація фінансової служби Холдингу.
• Підготовка та надання рекомендацій по оптимізації витрат і підвищення прибутковості Холдингу)
• Складання довгострокових і короткострокових бізнес планів Холдингу.
• Розробка стратегії Холдингу.
2006 Нафтовий Холдинг. ЗАТ «Вікоїл» (Укртатнафта)
Посада: директор департаменту внутрішнього аудиту.
Службові функції:
• Аналіз бізнес-процесів компанії. Аналіз внутрішнього контролю збереження активів.
• Підготовка облікової політики.
• Участь у впровадженні SAP R / 3.
• Підготовка положення по внутрішньому руху і контролю активів.
• Підготовка підприємства до зовнішнього аудиту.
• Перевірка звітності на відповідність міжнародним стандартам.
• Аналіз інвестиційних проектів. Аналіз планових і фактичних бюджетів.
• Підготовка методологічних матеріалів, регламентів.
2005 Холдинг «Чорноморський суднобудівний завод»,
Під контролем якого знаходиться: «Миколаївський машинобудівний завод», «Миколаївська малотоннажна верф», близько 10 підприємств супутнього бізнесу. Загальна чисельність персоналу близько 6000 чоловік.
Посада: Фінансовий директор
Службові функції:
• Представлення інтересів компанії в різних організаціях банках, в податковій інспекції, перед кредиторами, партнерами, захист бізнес-проектів, розробка і реалізація антикризових заходів по управлінню підприємством, участь в стратегічному управлінні заводом, визначення фінансової політики підприємства. Контроль над оперативним обліком по всьому холдингу.
• Розробка заходів по складанню консолідованої звітності.
• Аналіз і вибір програмного забезпечення для управління фінансами холдингу та ведення обліку.
• Організація процесу автоматизації обліку. Організація і контроль мережевого планування, бізнес - планування, бюджетування по всіх підприємствах і структурних підрозділах Холдингу.
• Підготовка загального перспективного бізнес-плану Холдингу. Аналіз діяльності структурних підрозділів та підприємств.
• Організація департаменту внутрішнього аудиту Холдингу.
• Аналіз і планування окремих угод, як підприємств, так і Холдингу в цілому. Розробка методики розрахунку точки беззбитковості заводу.
• Організація і контроль над проведенням комплексної інвентаризації Холдингу.
• Підбір кадрів.
• Внесення змін до інвестиційного проекту іншими для ВЕЗ. Відстоювання інтересів Холдингу під час перевірок Фондом держмайна. Контроль виконання інвестиційних зобов'язань заводу перед Фондом держмайна.
• Участь в програмі залучення коштів для будівництва корабля близько 200 млн дол. Ведення переговорів з банками з приводу створення консорціуму банків для кредитування довгострокового контракту в розмірі 200 млн дол під будівництво корабля на 3-5 років (Райффайзен банк, HVB банк, міжнародна страхова компанія). Підготовка планового руху грошей на 3-5 років з урахуванням надходжень за контрактом та розрахунком суми дефіциту грошей під будівництво і період часу, в якому виникне дефіцит.
2003-2004 Сталеводротово-канатний завод ВАТ "Сілур", група СКМ (6000 чоловік)
Посада: Фінансовий директор,
Службові функції:
• Представлення інтересів компанії в різних організаціях банках, в податковій інспекції, в Мінпромполітики, перед кредиторами, партнерами, захист бізнес-проектів, розробка і реалізація антикризових заходів по управлінню підприємством, участь в стратегічному управлінні заводу, визначення фінансової політики підприємства.
• Впроваджено систему бюджетування і контролю над використанням коштів. Податкове планування, система оперативного обліку.
• Вирішення питань щодо забезпечення заводу оборотними засобами. Розробка заходів по збільшенню потужності і обсягів продукції, що випускається (в 2р.). Проведено заходи по збільшенню вартості компанії: проведена переоцінка основних фондів, переглянута структура витрат, розпочато оцінку бізнесу, розпочато розробку програми стратегічного розвитку заводу з метою відновлення і поліпшення основних фондів, а також збільшення виробничих потужностей заводу на 20-30%. Розпочато роботу по залученню зовнішніх запозичень (випуск облігацій, ЄБРР, інвестфонди). Притягнуто 70 млн дол в наших і закордонних банках, в тому числі Райффайзен банк. Проведено аналіз збиткових контрактів і мінімізація їх впливу на діяльність компанії. Проведено заходи по оптимізації технологічних норм витрачання матеріалів і складових готової продукції.
• Проведено заходи щодо вдосконалення організаційної структури фінансового департаменту. Впроваджено системи управління персоналом (Balanced scorecard). Розроблено заходи щодо оптимізації кадрової політики в департаменті (більше 200 чоловік фінансовий департамент заводу). Забезпечення планової роботи заводу. Знайдена схема роботи з Райффайзен банком.
• Розроблено заходи щодо вдосконалення облікової політики підприємства, проводилося впровадження ERP - системи SAP R / 3.
• Управління процесом впровадження SAP R / 3, 500 робочих місць в системі.
• Впроваджені наступні модулі: фінанси (FI), контролінг (CO), управління основними засобами (АМ), управління матеріальними потоками (ММ), модуль збут (SD).
• Розроблено алгоритм роботи в Спайдер, як сумісної системи з SAP R / 3, для впровадження системи мережевого планування.
• Налагоджена система аналізу роботи окремих підрозділів. Ліквідовано збиткові підрозділи.
• У структурі Холдингу була будівельна компанія, фінанси якої були в управлінні фінансового директора.
2003 Первомайське державне підприємство "Хімпром" (2500 чоловік)
Посада: Заступник генерального директора з економіки та фінансів.
Службові функції: Представлення інтересів компанії в різних організаціях, банках, в Податковій інспекції, в Мінпромполітики, перед кредиторами, партнерами. Проведено захист плану досудової санації компанії в Мінпромполітики України на розширеному засіданні колегії за участю Міністерства фінансів, економіки, Податкової інспекції, Антимонопольного комітету. Керівництво та безпосередню участь в підготовці плану досудової санації підприємства, з перспективою розвитку на 5 років. Управління персоналом департаменту (70 чол.). Управління грошовими потоками. Постановка бухгалтерського і податкового обліку. Організація і правління процесом автоматизації обліку. Аналіз і планування діяльності. Підготовка підприємства до аудиторської перевірки. Підготовка і проведення комплексної інвентаризації. Розробка і пропозиція антикризових заходів по управлінню заводом.
2000-2003 Приватна практика
Зовнішній аудит, консалтинг (в тому числі обленерго, проводився під моїм керівництвом фінансовий консалтинг підприємства, впровадження програмного забезпечення SAP R / 3).
1996-2000 Полтаванафтопродукт Концерн "Нафтовий"
Посада: Фінансовий директор
Службові функції: управління грошовими потоками (більш десяти фірм), складання планового і фактичного руху грошей, робота із західними банками, ЗЕД. Складання консолідованої звітності. Розробка облікової політики. Впровадження програмного забезпечення з обліку і управління підприємством. Постановка і автоматизація обліку, переклад на міжнародні стандарти, бізнес-планування. Залучення грошових коштів, близько 10 млн дол в українських і російських банках.
1996 Концерн "Нафтовий"
Посада: Начальник планово-економічного відділу
Службові функції: розрахунки ТЕО по закупівлях і продажах, по переробці нафти, розрахунок беззбитковості, аналіз діяльності, поточний і довгострокове планування.
1993-1996 Аудиторська фірма BDO "Баланс-аудит"
Посада: Начальник відділу економічного аналізу, аудитор
Дякую за Ваш час та увагу.
З повагою,
Ніколаєнко Антоніна
More resumes of this candidate
Similar candidates
-
Фінансовий директор
Remote -
Фінансовий директор
Remote -
Фахівець з фінансової звітності
Remote -
Фінансовий менеджер
40000 UAH, Remote, Ternopil -
Фінансовий керівник
Remote, Lviv -
Эксперт по финансам (бизнес-услуга "Аутсорсинг-финансовый директор")
Remote, Odesa