• File

Ірина

Адміністратор

Considering positions:
Адміністратор, Адміністратор рецепції, Адміністратор магазину, Івент-менеджер
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сидорчук Ірина Вікторівна

Дата народження: 25.08.1981
Місто: Ірпінь
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль: Заміщення вакантної посади офіс-менеджера.
Освіта:
вересень 1996 р. – червень 1999 р., Український фінансово-економічний інститут,
факультет “Бухгалтерський облік”, спеціальність «бухгалтерський облік і контроль»,
диплом молодший спеціаліст бухгалтера (денна форма навчання).

вересень 1999 р. – червень 2001 р., Академія державної податкової служби України
факультет “Економіка та підприємництво”, диплом бакалавра з обліку та аудиту
(денна форма навчання).

вересень 2001 р. – червень 2002 р., Академія державної податкової служби України
факультет “Облік та аудит”, диплом спеціаліста з обліку та аудиту (денна форма
навчання).

Досвід роботи:

Продавець-касир-товарознавець
жовтень 2001 р. – жовтень 2010 р. компанія «Текстиль Дизайн Компані», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
– обробка бухгалтерських документів;
– ведення товарообігу;
– прийом, розподіл, продаж товару, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
– виконання доручень керівника та головного бухгалтера;
– ведення електронного документообігу.

Менеджер з продажу
жовтень 2010 р. – вересень 2017 р., ФОП Федотова І.Ю. – мережа магазинів жіночого
одягу
Функціональні обов’язки:
– виконання особистих доручень керівника;
– робота з клієнтами ;
– робота з кур’єрською службою;
– підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
– прийом заявок по телефону;
– прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
– складання договорів по шаблонах;
– замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення
життєдіяльності офісу;
– облік роботи співробітників;
– контроль чистоти і порядку в офісі.
Помічник директора

жовтень 2017 р. – вересень 2023 р., ТОВ «Б.К.С.»
Функціональні обов’язки:
– виконання особистих доручень керівника;
– робота з клієнтами ;
– робота з кур’єрською службою;
– підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
– прийом заявок по телефону;
– прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
– замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення
життєдіяльності офісу;
– контроль чистоти і порядку в офісі.

Професійні навички:
– уміння працювати з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point,
Word, WordPad);
– знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
– грамотна усна і письмова мова;
– знання основ діловодства та документообігу;
– досвід організації нарад, зустрічей та переговорів;
– навички забезпечення життєдіяльності офісу;
– знання іноземних мов: українська – рідна; російська – вільно володію; англійська –
початковий рівень.

Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність,
ініціативність, гарне почуття гумору.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: син та дочка, 19 та 6 років.
Шкідливих звичок немає.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: