• File

Єлизавета

Адміністратор

Considering positions:
Адміністратор, Адміністратор магазину, Керуючий магазином, Керівник інтернет-магазину, Керівник складу, Офіс-менеджер
Age:
32 years
City of residence:
Brovary
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Йилмаз Єлизавета Максимівна

Дата народження: 19.09.1992
Місто: Київ
Моб.телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль: Заміщення вакантної посади
Освіта:
Вересень 2011 – червень 2015 Київський Національний торговельно-економічний університет, факультет «Ресторанно - готельного та туристичного бізнесу», спеціальність «Менеджер туризму», диплом бакалавра (денна форма навчання).
Досвід роботи:
Член бригади ресторану
Листопад 2010 – липень 2011 ПІІ «Макдональдз Юкрейн ЛТД» , м.Київ
• Виконання обов’язків згідно посадової інструкції
Помічник менеджера туризму
Жовтень 2014 – травень 2015 ТОВ «Клуб Оздоровчого Туризму», м.Київ
• Спілкування з клієнтами, консультування, підбір турів
• Бронювання готелів та авіа-квитків в системах бронювання
Організатор дитячої фотостудії
Серпень 2015 – травень 2016 ТОВ «УкрФото», м.Київ
• Попередній діалог та представлення продукту директорам шкіл та дитячих садків
• Організація фотосесії, підготовка матеріалів та ведення самого процесу зйомки
Координатор волонтерської групи
Травень 2016 СПД «WePlay», м.Київ
• Проводження співбесід та підбір волонтерів, оформлення супровідної документації
• Розподіл волонтерів по групах та координування їх роботи на матчах та турнірах
Член бригади ресторану
Липень 2016 – червень 2017 ПІІ «Макдональдз Юкрейн ЛТД» , м.Київ
• Виконання обов’язків згідно посадової інструкції

Господиня залу
Червень 2017 – березень 2018 ПІІ «Макдональдз Юкрейн ЛТД» , м.Київ
• Виконання обов’язків згідно посадової інструкції
• Спілкування з гостями
• Залучення відвідувачів до користування новою програмою «Розкажи нам»
• Робота з гостями щодо користування кіосками самообслуговування
• Підготовка матеріалів (короткий словничок) для робітників сервісу, щодо спілкування з закордонними відвідувачами
• Підготовка до відкриття та флористичне оздоблення літньої тераси ресторану №6 «Літнє»
Інструктор з навчання
Березень 2018 - лютий 2019 ПІІ «Макдональдз Юкрейн ЛТД» , м.Київ
• Виконання обов’язків згідно посадової інструкції
• Допомога в провадженні нової культури обслуговування – робота на ресторанах EOTF
• Допомога менеджменту ресторанів у відділах: People –допомога в складанні замовлень на тренінг матеріали, складання звітності щодо заповнених КЛС на працівників; Profit – складання замовлення на уніформу для працівників ресторану, щотижнева інвентаризація наявності уніформи; LRM – складання актів списання на подарунки до дня народження працівників, допомога в організації мотиваційних заходів ресторану.
Секретар приймальної офісу
Лютий 2019 – Серпень 2022 ПІІ «Макдональдз Юкрейн ЛТД» , м.Київ
• Виконання обов’язків згідно посадової інструкції
• Реєстрація вхідної та вихідної документації
• Реєстрація госп.наказів
• Реєстрація та оформлення платежів
• Оформлення актів списання
• Щомісячна обробка звітності кур’єрських послуг
• Замовлення періодичних видань для працівників офісу
• Підтримка стоку витратних матеріалів, канцелярії, кондіментів;
• Обробка заявок на замовлення квитків та готелів
• Співпраця та перемовини з постачальниками
• Робота з кореспонденцією (відправка, отримання, розподіл, відстеження доставки)
• Складання аналітичної звітності з основних робочих процесів
• Навчання потенційних претендентів на позицію back-up

Відвідування класів та тренінгів:
• Клас GEL
• Клас SLT
• Тренінг « Програмa розвитку з Емоційного Iнтелекту, як інструменту управління без тиску»
• HR сніданок на тему «Time management: як навчитись планувати свій час»
• Семінар «Постановка цілей»
• Experience Sharing Platform for Hospitality & Tourism Sector: Meeting with Olga Goroschenko, Director on Tourism, PILOT Travel Agency
• Knowledge Seminar "How Best to Say USA"
• Тренінг «Розвиток лідера в собі»

Професійні навички
Володіння мовами: українська – вільно, російська – вільно, англійська – Intermediate, французька – початковий.
Високий рівень володіння Microsoft Office.
Середній рівень володіння Photoshop.
Вміння працювати з системами бронювання.

Особисті якості:
Цілеспрямованість, комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, стресостійкість, не конфліктність, ініціативність, вмію працювати в команді, працюю на результат, прагну до вдосконалення своїх знань та навичок, швидко навчаюсь, можу в короткий термін освоювати нові програми, вмію не відступати та долати труднощі, легко та з вдячністю сприймаю критику з подальшою роботою над собою.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: