• File

Катерина

Головний економіст

Age:
35 years
City of residence:
Kalush
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Петрушова Катерина Олександрівна

Тип роботи: Повний робочий день
Бажана зарплата: 15000-20000 грн

Особиста інформація
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Місто проживання: Калуш
Освіта: вища
Дата народження: 01.05.1990 р
Стать: жіноча
Сімейний стан: незаміжня, дітей немає

Досвід роботи
З 02.08.2011 по 14.07.2023 у компанії: АТ "Райффайзен Банк", м. Херсон
Посада: Головний Економіст відділу обслуговування клієнтських операцій
Функціональні обов'язки:
- відкриття та технічне супроводження / подовження терміну дії тестових платіжних карток / корпоративних карток для працівників Банку у ТС Трансмастер;
- відкриття та технічне супроводження КР для юридичних осіб, фізичних в тому числі і для фізичних осіб підприємців.
- відкриття та пакетне обслуговування КР зарплатним та приватним клієнтам за запитами від відділень та відповідальних структурних підрозділів Банку;
- обслуговування запитів відділень Банку (в тому числі підготовка відповідей на запити структурних підрозділів Банку при письмових зверненнях клієнтів (скарги) та розв'язання конфліктних ситуацій в межах повноважень);
- відкриття та супроводження рахунків по клієнтах міжрегіональних зарплатних проектів ЦО;
- перевірка даних клієнтів на відношення до списків FiSa/PEP;
- надання до ДФС за допомогою ПЗ Medoc в електронному вигляді повідомлень про відкриття / закриття рахунків клієнтів що зареєстровані як юридичні або фізичні особи підприємці;
- повторна ручна відправка рахунків клієнтів при виникненні технічної проблеми з рахунком;
- підтримка високих стандартів якості при обслуговуванні;
- написання інструкцій, SOP по процесу, надання коментарів щодо погодження процедур по процесу, участь у конференціях (в межах компетенції) та вирішення питань по покращенню та оптимізації процесів;
- побудова та запровадження нових процесів та Пз у Банку (до початку повномасштабного вторгнення).
- виконуюча обов’язки начальника відділу на період його відпустки.
З 27.02.2023 по 02.01.2024 (за сумісництвом) продавець у компанії «Височанка».
З 15.01.2024 по 06.11.2024 адміністратор торгового залу у корпорації АТБ.

Освіта
Навчальний заклад: Міжнародний Університет Бізнесу і Права
Дата закінчення: 2007-2011 бакалавр
2013-2014 магістр
Спеціальність: Економіка та підприємництво; Фінанси і кредит

Іноземні мови і комп'ютерні навички
Aнглійська: Базовий
Українська: Вільно володію
Рівень володіння комп'ютером: впевнений користувач

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: