• File

Ірина

Менеджер з продажу

Age:
33 years
City:
Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Контактна інформація:

Іщук Ірина Володимирівна
м. Луцьк
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата та рік народження: 04.04.1991 р.
Сімейний стан: Одружена

Освіта:

01.09.2012 – 30.06.2013 рр. – Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки «Інститут філології та журналістики», заочна форма навчання, здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня – спеціаліст.

01.09.2007 – 31.05.2012 рр. – Волинський національний університет імені Лесі Українки «Інститут філології та журналістики» освітньо-професійна програма підготовка бакалавра.

Досвід роботи:

Менеджер з продажу церковних товарів ПФ “Фавор”
липень 2023 р. - 05.04.2024 р.
Обов’язки:
- Обробка вхідних дзвінків
- Обробка замовлень із сайтів
- Консультування клієнтів в магазині
- Внесення замовлень в KeyCRM
- Виконання планових показників
- Ведення звітності
Агент торговельний з власним автомобілем Баядера Логістик
22.07.2023р по теперішній час
Обов’язки:
• Розвиток довіреної території
• Збір дебіторської заборгованості
• Заключення договорів з новими клієнтами
• Виконання планових показників

Менеджер з продажу + Старший продавець салону (з листопада 2020р)

16.06.2020р. – дотепер – ФОП Джура О.В. мережа меблевих салонів «Меблева кімната».
Обов’язки:
- Консультування клієнтів згідно стандартів та скриптів продажу компанії;
- Підбір (замовлення) виставкових меблів на вітрину;
- Переміщення товару зі складів на вітрини;
- Інвентаризація салону;
- Ведення звітності по основних засобах салонів;
- Навчання стажерів;
- Касова дисципліна, проведення вхідних та вихідних коштів згідно стандартів компанії.

Продавець непродовольчих товарів

19.03.2018 – 30.06.2019 рр. – ФОП Клімчук С.Д. мережа магазинів одягу та взуття « Єврошоп. Обнова люкс».
Обов’язки:
- Консультування покупців;
- Викладка товару на торговому залі;
- Сортування торгового залу по стандартах.

Директор будинку культури с. Годомичі

01.02.2015 – 31.05.2017 рр. – Відділ культури та туризму Маневицької районної адміністрації.
Обов’язки:
- Проведення концертів до різних свят та подій, вечорів відпочинку;
- Ведення гуртків самодіяльності дорослої та дитячої вікових груп при БК;
- Творчі звіти.

Агент торгівельний продуктова група товарів

Червень 2013 – 30.09.2014 рр. – ПП «СЕ-НАТ»
Обов’язки:
- Виконання плану продажів;
- Робота з дебіторською заборгованістю;
- Проведення переговорів з клієнтами;
- Робота з сітками та мережам;
- Відкриття нових ТТ;
- Ведення звітної документації.

Агент торгівельний продуктова група товарів

Січень 2013 – Червень 2013 рр. – ПП Грибовський О.В.
Обов’язки:
- Виконання плану продажів;
- Робота з дебіторської заборгованістю;
- Збільшення клієнтської бази;
- Робота з існуючою базою клієнтів;
- Ведення звітної документації.

Менеджер зі збуту в планово-господарчому відділі

20.04.2012 – 31.10.2012 рр. – ТзОВ «ВІРА-1»
Обов’язки:
- Виконання плану продажів;
- Налагодження співпраці по реалізації кормів для тварин;
- Реалізація кормів для тварин по всій мережі «Пан Курчак»;
- Звітність.
Консультант з гуманітарних програм

Лютий 2012 – 31.10.2012 рр. – Благодійний фонд Сергія Васильовича Мартиняка «Європейський вектор»
Обов’язки:
- Забезпечення людей похилого віку необхідними медикаментами та соцпакетами продуктової групи;
- Матеріальна допомога малозабезпеченим сім’ям;
- Робота на 5-ти районах Волинської області;
- Звітність.

Особисті якості: Комунікабельна, позитивна, вмію працювати на результат, швидко навчаюсь та сприймаю нову інформацію, відповідальна, пунктуальна, ініціативна, вмію виходити зі складних ситуацій та налагоджувати контакти з негативно налаштованими людьми.

Підвищення кваліфікації:
07.08.2020 - 09.08.2020 рр. – Тренінг « Технологія продажів»;
14.09.2020 – 10.01.2021 рр. – навчалася в «Міжнародному Меблевому Кадровому Центрі» та здобула звання «АС меблевих продажів 1 ступеня»

Інше: Word, Exel, 1C, One box (SRM), Internet.

Документи: посвідчення водія категорії «В», закордонний паспорт, зелений COVID-сертифікат.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: