• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/11663853/

Заступник директора

Considering positions:
Заступник директора, SMM-менеджер
City:
Odesa

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Каменська Вікторія Валеріївна
Заступник директора, керівник відділу
SMM
Дата народження: 23.10.1992 р.
Громадянство: Україна
Місто: Одеса
Моб. тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
2014 р. здобула кваліфікацію бакалавр з права (Житомирський національний агроекологічний університет, диплом з відзнакою).
2016 р. здобула кваліфікацію юриста, ступінь магістр (Національна академія внутрішніх справ)
Досвід роботи:
13.01.2015 р.- 30.06.2015 р. Юрисконсульт у Будинкоуправлінні №3 Житомирської КЕЧ району:
- ведення претензійно-позовної роботи;
- робота з боржниками;
- видача приписів;
- робота з договорами.

01.07.2015 р. – 18.11.2016 р. Переведена на посаду юрисконсульта у Квартирно-експлуатаційний відділ м. Житомир:
- робота з договорами;
- ведення претензійно-позовної роботи у різних судових інстанціях;
- роботи з виконавчими службами;
- надання юридичних консультацій;
- ведення документообігу та архіву.
- складання усіх видів процесуальних документів.
31.01.2017 р. – 15.06.2017 р. Менеджер по роботі з клієнтами ТОВ «Бодо Україна» у м. Київ:
- робота в CRM-cистемі;
- прийняття замовлень, обробка запитів, супровід клієнта на всіх етапах;
- консультування клієнтів;
- комунікація з партнерами;

11.05.2018 р. – 05.09.2019 р. Інспектор відділу звернення громадян ТОВ «Керуюча компанія «Суворовський» м. Одеса:
- особистий прийом громадян;
- організація роботи за допомогою програми Jira;
- відпрацювання звернень від громадян, організацій, установ, адвокатських, депутатських запитів та підготовка відповідей на них;
- відпрацювання звернень громадян до Єдиного центру звернень громадян.

05.09.2019 р. – 01.10.2020 р. Переведена на посаду начальника відділу звернень громадян ТОВ «Керуюча компанія «Суворовський»:

- організація роботи відділу звернень громадян;
- контроль строків відпрацювання звернень/скарг;
- взаємодія з іншими підрозділами підприємства щодо отримання інформації для відповідей;
- взаємодія з департаментами міста, адміністраціями та ін. установами, організаціями.

01.10.2020 р. по 01.03.2023 р. Переведена на посаду начальника виробничо-технічного відділу та відділу звернень громадян ТОВ «Керуюча Компанія «Клевер» (раніше ТОВ «Керуюча компанія «Суворовський»):
- організація роботи інженерів ВТВ та інспекторів відділу звернення;
- підготовка планів поточного та капітального ремонту об’єктів, які перебувають в управлінні компанії;
- створення креслень в AutoCad;
- підготовка графіків обслуговування об’єктів, які перебувають в управлінні товариства;
- взаємодія з іншими підрозділами підприємства;
- взаємодія з департаментами міста, адміністраціями та ін. установами, організаціями.

01.03.2023 р. по теперешній час – Заступник генерального директора ТОВ «Керуюча Компанія «Клевер»:
- особистий прийом громадян;
- організація роботи виробничо-технічного відділу та відділу звернення громадян та забезпечення ефективної взаємодії з усіма підрозділами компанії;
- ведення направлення SMM: соціальні мережі у facebook та instagram;
- розробка і погодження з керівником планів на поточний та наступний рік;
- контроль списання витрачених матеріалів згідно планів;
- взаємодія з департаментами міста, адміністраціями та ін. установами, організаціями.
- збір та обробка інформації щодо постраждалих об’єктів, які перебувають в управлінні підприємства.

Особисті якості:
• стресостійкість,
• робота з великим обсягом даних в режимі багатозадачності;
• легко переключаюсь між задачами;
• впевнений користувач офісних програм;
• навики роботи з 1C, CRM-системами, AutoCad
• швидко навчаюсь новому, постійно намагаюсь розвивати свої вміння та навики.

Додатково: маю диплом SMM-спеціаліста та AІ- спеціаліста:
• розробка стратегій, написання контент-планів, навики копірайтингу;
• створення зображень та відео за допомогою нейромереж, навики написання промптів та сценаріїв, оптимізація роботи за допомогою chatGPT.

Similar candidates

All similar candidates