• PRO

Gennady

Операційний директор, operations, project manager, керівник проєкту

Considering positions:
Операційний директор, operations, project manager, керівник проєкту, Operational manager
Employment type:
full-time
Age:
51 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Операційний директор / Operations Manager (Trucking insurance)

from 11.2022 to now (2 years 9 months)
U Trust Insurance Agency LLC (USA market, remote), Інші країни (Фінанси, банки, страхування)

Розвиток і оптимізація бізнес-процесів:
Аналіз і опис робочих процесів компанії за допомогою створення блок-схем, що дозволило значно підвищити ефективність операцій на 20% протягом першого року.

Впровадження та управління політиками і процедурами:
Розробка та впровадження операційних стандартів, політик і процедур для ключових підрозділів, що забезпечило уніфікацію роботи і зменшення помилок на 15%.

Управління відділом обслуговування клієнтів і щоденними операціями: Керівництво командою з 10+ осіб, включаючи підбір та навчання персоналу, контроль виконання завдань, організація робочих графіків. Створення відділу обслуговування клієнтів з нуля, впровадження стандартів обслуговування, метрик і дешбордів для контролю якості послуг, що дозволило збільшити швидкість вирішення запитів клієнтів на 30%.

Координація роботи між відділами:
Забезпечення ефективної взаємодії між різними підрозділами (продажі, фінанси, обслуговування клієнтів), що сприяло поліпшенню комунікації та пришвидшенню робочих процесів.

Впровадження CRM-систем і інших інструментів:
Успішне впровадження та оптимізація CRM-систем (Salesforce, Asana, Zendesk), що дозволило підвищити швидкість обробки заявок і покращити взаємодію з клієнтами.

Аудит якості та ефективності:
Регулярний аудит якості наданих послуг, виявлення та усунення «вузьких місць», що сприяло підвищенню рівня задоволеності клієнтів на 18%.

Керівник відділу клієнтського сервісу та підтримки

from 03.2019 to 12.2021 (2 years 9 months)
A2B Direct UA, Київ (Транспорт, логістика)

Побудова та організація роботи відділу з нуля. Підбір, навчання та атестація персоналу. Забезпечення роботи з пошуку потенційних клієнтів, робота з існуючими клієнтами та організація вихідних дзвінків (холодні та теплі дзвінки) відповідно до корпоративних стандартів компанії. Постановка цілей і керівництво командою, аудит системи надання інформації та продажу послуг, контроль якості. Покращення навичок спеціалістів відділу, впровадження стандартів продажу, KPI, дешбордів. Організація і контроль роботи відділу, постановка цілей та завдань, дотримання графіка роботи та виконання обсягів продажів (щотижня, щомісяця). Регулярне збільшення продажів у своєму секторі (в середньому на 10% щомісяця). Аудит якості наданої інформації та проведення індивідуальних коучинг-сесій. Забезпечення взаємодії відділу з іншими підрозділами (ІТ, маркетинг) для ефективної роботи платформи. Проведення регулярних тренінгів для всіх працівників компанії, які працюють з клієнтами, щодо роботи платформи. Впровадження ІТ-рішень для тестування знань. Підготовка навчальної програми для зовнішніх клієнтів по використанню платформи.

TNT Express Project Manager/Керівник відділу розвитку міжнародних клієнтів

from 03.2015 to 11.2018 (3 years 8 months)
Meest Express / Міст Експрес, Київ (Транспорт, логістика)

Організація та щоденне управління проєктом з доставки та очищення вантажів TNT Express з Європи в Україну, а також подальшої дистрибуції по країні. Оптимізація існуючих операційних процесів згідно зі стандартами якості TNT. Переговори з клієнтами, оформлення договорів, підготовка і погодження тарифних пропозицій для різних продуктів. Координація роботи служби обслуговування клієнтів TNT з підрозділами диспетчеризації та доставки. Регулярна підготовка та розсилка інструкцій з обробки вантажів TNT. Навчання та контроль за правильністю роботи співробітників з документацією TNT (оформлення вантажів, доставочні листи, авіанакладні та ін.). Координація роботи TNT з сервісними службами: бухгалтерією, ІТ, контролю якості, юридичним відділом та співробітниками інших підрозділів Meest Group, залучених до проєкту. Забезпечив досягнення ефективності проєкту з маржинальністю 10% та вище, підвищив рівень якості доставки з 68% до 84%.

Керівник відділу зовнішніх комунікацій та реклами

from 11.2012 to 12.2014 (2 years 1 month)
Керівник відділу зовнішніх комунікацій та реклами, Київ (Транспорт, логістика)

Адміністрування загальної маркетингової, рекламної та комунікаційної діяльності. Розробка, запуск і просування нових продуктів на ринку (щоквартально). Підготовка та проведення кампаній по ДМ-розсилці. Маркетингова підтримка відділу продажу і участь у процесі продажу. Сегментація клієнтів та аналіз структури продажів. Підготовка і розрахунок тарифів для основних послуг (2 рази на рік). Порівняльний аналіз роботи компанії та конкурентів на ринку. Адміністрування веб-сайту. Підготовка регулярних щомісячних міні-тренінгів для відділів продажу та обслуговування клієнтів. Підготовка і контроль виконання бюджету відділу.

Директор, Marketing operations

from 04.2010 to 10.2011 (1 year 6 months)
MIRATECH, member of EDB group, Київ (IT)

Відповідав за щоденну операційну маркетингову діяльність компанії. Забезпечення правильного використання бренду, участь у розробці бренд-бука та матеріалів для внутрішнього і зовнішнього використання. Підготовка матеріалів для кейсів та історій успіху. Організація loyalty-івентів для партнерів і співробітників. Підготовка і контроль виконання бюджету відділу.

Виконавчий директор

from 11.2008 to 02.2010 (1 year 3 months)
ADVERTISING EXPERTS UKRAINE Ltd., Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Адміністрування операційної діяльності і реорганізація роботи рекламного агентства. Реструктуризація відділу продажів, сегментація портфелю клієнтів. Написання процедур повсякденної роботи відділів та їх взаємодії. Підготовка мотиваційних схем для співробітників. Організація та проведення навчальних програм для персоналу.

Керівник відділу зовнішніх комунікацій та реклами

from 10.1994 to 09.2008 (13 years 11 months)
DHL INTERNATIONAL UKRAINE, Київ (Транспорт, логістика)

Запуск, розвиток і просування нових продуктів та послуг на ринку. Розробка, підготовка та здійснення рекламних кампаній (щоквартально). Підготовка і проведення кампаній по ДМ-розсилці (щомісяця). Маркетингова підтримка відділу продажу та участь у процесі продажу. Підготовка прес-конференцій, брифінгів і PR-заходів (щоквартально). Підготовка прес-релізів та статей для преси. Участь у розробці тарифної політики DHL в Україні, підготовка тарифних планів (2 рази на рік). Активна участь у ряді внутрішніх проєктів. Кампанії з брендингу та ребрендингу. Порівняльний аналіз роботи компанії та активності конкурентів на ринку. Адміністрування веб-сайту. Підготовка і контроль виконання бюджету відділу.

Education

Київський Державний Лінгвістичний Університет

Факультет англійської мови та літератури, Київ
Higher, from 1990 to 1995 (5 years)

Викладач англійської та німецької мов та літератури

Knowledge and skills

  • Комунікабельність
  • Уміння аналізувати
  • Управління командою
  • Впровадження системи KPI
  • Ведення CRM
  • Управлінські навички
  • Продаж B2B
  • Розробка мотиваційних профілів
  • Операційний менеджмент
  • Систематизація процесів
  • Ведення ділових переговорів
  • Operational management
  • Analytical thinking
  • Salesforce CRM Analytics
  • Business Process Management

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — fluent
  • German — beginner
  • Italian — beginner

Additional information

• Досвід та здатність продуктивно організовувати роботу колективу в умовах віддаленого режиму роботи
• Здатність брати на себе відповідальність, приймати рішення і досягати їх виконання.
• Навички успішного вирішення конфліктних ситуацій.
• Здатність працювати в кризових та стресових умовах.
• Більше 10 років досвіду ведення переговорів та участі в ланцюгу продажів.
• Досвід управління колективом.
• Значний досвід проведення рекрутингу, зокрема співбесід при прийомі на роботу.
• Просунутий користувач ПК, різноманітне програмне забезпечення.
• Спеціалізовані програми: EPIC APPLIED, MESH VI, ASCEND, Zendesk, Asana, Salesforce.
• Досвід організації різноманітних PR-заходів, спеціальних подій, а також побудови відносин з рекламними агентствами та представниками преси.
• Пройшов більше 10 різних курсів тривалістю від 3 до 14 днів у сфері продажів, маркетингу, проєктного менеджменту, реклами та зв'язків з громадськістю.
• Переклади з/на українську, російську та англійську мови.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: