Анна

Асистент керівника, 25 000 UAH

Considering positions:
Асистент керівника, Турецька мова
Employment type:
full-time
Age:
31 years
City of residence:
Other countries
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор кафе

from 01.2023 to now (2 years 7 months)
Jasper cafe, Туреччина, м. Испарта (Готельно-ресторанний бізнес)

Суміщення функцій директора кафе, перекладача з/на турецьку мову, особистого та бізнес-асистента, а також спеціаліста з контенту.
•Запуск кафе з нуля.
•Загальне керівництво кафе, контроль за операційною діяльністю, дотриманням стандартів якості та безпеки.
•Організація та управління командою: підбір, навчання, мотивація персоналу.
•Проведення ділових зустрічей, співбесід, нарад, зборів.
•Вирішення конфліктних ситуацій.
•Замінювання кухаря/бариста у форс-мажорних ситуаціях.
•Контроль за бюджетом, ведення звітності, участь у процесі закупівлі продуктів та інвентарю.
•Розрахунок заробітної плати персоналу.
•Розробка та впровадження нових страв, адаптація та управління меню.
•Складання калькуляцій та опрацювання технологічних карт.
•Взаємодія з постачальниками та контроль за якістю поставлених товарів.
•Забезпечення високого рівня обслуговування гостей, вирішення конфліктних ситуацій та моніторинг задоволеності клієнтів.
•Співпраця з кур’єрськими службами та онлайн-платформами доставки їжі.
•Розробка та реалізація рекламних акцій та програм лояльності.
•Робота з відгуками та пропозиціями клієнтів, ведення комунікації через соціальні мережі та інші канали.
•Здійснення комунікації власника кафе з турецькомовним персоналом, підрядниками, постачальниками, супровід у державні установи.
•Підтримка власника кафе в управлінні бізнесом, виконання персональних та бізнес-завдань.
•Організація зустрічей, нарад, координація ділових поїздок.
•Оформлення документів, звітів та іншої необхідної документації.
•Моніторинг виконання завдань та підтримка зв’язку з різними відділами й зовнішніми партнерами.
•Створення та управління контентом для соціальних мереж кафе, включаючи написання постів, підготовку фото- та відеоматеріалів.
•Монтаж відео та створення рекламних і розважальних роликів для просування кафе.
•Розробка дизайну рекламних матеріалів, таких як пости, банери та афіші.
•Аналіз ефективності контенту та рекламних кампаній у соціальних мережах, оптимізація стратегії просування.

Персональний асистент власника бізнесу

from 07.2022 to 01.2024 (1 year 6 months)
ІП Лагунов, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

•Ведення календаря керівника.
•Взаємодія з усіма підрозділами компанії (передача та контроль виконання доручень і завдань керівника).
•Планування, організація та протоколювання зустрічей, нарад, переговорів.
•Пошук та обробка інформації у всіх доступних джерелах.
•Виконання особистих завдань керівника, складання детальних інструкцій, допомога в оформленні документів.
•Складання порівняльних таблиць.
•Аналітика знайденої інформації з конкретного завдання.
•Пошук співробітників та участь у співбесідах.
•Family-підтримка.
•Travel-підтримка.
•Здійснення синхронного перекладу з/на турецьку мову.

Підприємець

from 05.2021 to 01.2024 (2 years 8 months)
Власна, Туреччина, м. Испарта (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Надання повного спектру послуг, пов’язаних із переїздом до Туреччини:
•Послуги перекладача з/на турецьку мову;
•Допомога в оформленні ВНП Туреччини;
•Пошук і супровід угод з оренди/купівлі нерухомості та автотранспорту;
•Надання важливих контактів;
•Вирішення побутових питань;
•Супровід і синхронний переклад на зустрічах, переговорах, у державних установах, клініках;
•Пошук і виклик необхідного спеціаліста;
•Онлайн та офлайн консультування з усіх питань, пов’язаних із переїздом та адаптацією в Туреччині.

Диспетчер

from 11.2016 to 04.2021 (4 years 5 months)
Opti, Житомир (Транспорт, логістика)

•Розподіл замовлень між водіями відповідно до їхнього місця розташування та доступності.
•Координація водіїв для ефективного виконання замовлень.
•Контроль за виконанням рейсів і дотриманням графіку роботи.
•Прийом і обробка заявок від клієнтів
•Занесення даних про замовлення в систему.
•Інформування клієнтів про статус їхніх замовлень та орієнтовний час прибуття авто.
• Прорахунок міжміських замовлень
•Вирішення конфліктних або спірних ситуацій між водіями та клієнтами.
•Надавання водіям необхідної інформації (адреси, деталі замовлення тощо).
•Повідомлення технічних служб про несправності транспортних засобів.
•Контроль за станом комунікаційного обладнання та програмного забезпечення.
•Організація заміни водіїв у разі форс-мажору.
•Прийняття скарг від клієнтів і передача їх у відповідні відділи.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 01.2014 to 11.2021 (7 years 10 months)
Магазин шкіри на Хутра, Туреччина, м. Аланія (Роздрібна торгівля)

• Пошук клієнтів
• Консультування та комунікація з клієнтами
• Супровід придбання шкіряних та виробів із хутра

Підприємець

from 01.2013 to 01.2014 (1 year)
Власна, Житомир (Роздрібна торгівля)

Оператор call-центра

from 10.2012 to 04.2013 (6 months)
Телеконтакт (Житомир), Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

• Прийом вхідних дзвінків
• Оформлення замовлень
• Комунікація з клієнтами
• Вирішення спірних та конфліктних ситуацій
• Робота з CRM-системами

Knowledge and skills

  • Пунктуальність
  • Комунікабельність
  • Ресторанне обслуговування
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • MS Excel
  • MS Office
  • Організованість
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Оперативність
  • Ведення соціальних мереж

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • Turkish — fluent
  • English — average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: