- File
Анна
Юрист, тендерний спеціаліст
- Age:
- 34 years
- City of residence:
- Mykolaiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11688888/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Іскяндарова Анна Фаіківна Дата народження: 09.11.1990 р.
Адреса проживання: м. Миколаїв,
вул. Київська, 2, кімн.39
Телефон: [
[
Освіта: 2008 - 2013 рр., Національний університет "Одеська юридична академія" Миколаївський інститут права, кафедра прокуратури-слідства дисциплін, спеціальність: правознавство, диплом спеціаліста.
2015 - 2018 рр. Одеський регіональний інститут державного управління при Президентові Україні кафедра, факультет державного управління
Професійні навики: досвідчений користувач ПК: MS Word, MS Excel, Internet, користування «Ліга», знання законодавства.
Знання мов: Українська – вільно, Російська – вільно, Англійська – базовий рівень.
Додаткова інформація: Під час навчання приймала участь у діяльності "Юридичної клініки" на посаді юриста при МК НУ "ОЮА", а саме надавала безкоштовну юридичну допомогу соціально незахищеним верствам населення. Під час роботи в клініці я отримала досвід складання юридичних документів (позовні заяви, заяви у державні органи і органи місцевого самоврядування). Ця робота допомогла мені отримати практичні навички по багатьом юридичних дисциплін.
Також, під час навчання проходила практику у Транспортній прокуратурі міста Миколаєва (4 тижні), Жовтневій районній прокуратурі Миколаївської області (6 тижнів), Заводській районній прокуратурі міста Миколаєва (12 тижнів).
Особисті якості: відповідальність, ініціативність, уважність, посидючість, логічне мислення, аналітичні здібності, доброзичливість, здатність швидко навчатися, комунікабельність, працьовита та цілеспрямована (бачу мету, не бачу перешкод).
Місце роботи: 11.12.2013 за 22.05.2015 рр. державний виконавець Відділу ДВС Миколаївського РУЮ, 22.05.2015 по 11.04.2018 головний державний виконавець Центрального ВДВС м. Миколаїв ГТУЮ в Миколаївській області, 12.04.2018 по 20.07.2018 начальник Баштанського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області.
28.11.2018 року по 07.03.2019 юрисконсульт ДП «Миколаївський бронетанковий завод» Правове забезпечення і забезпечення господарської діяльності. Визначення потрібних документів і дій, формування і оформлення документів необхідні для: укладення і виконання договорів, отримання і різних дозвільних договорів. Своєчасне та якісна підготовка всіх необхідних процесуальних документів для подачі в суд, участь в судових засіданнях, оформлення аналітичних довідок по наявним судовим справам, ведення реєстру судових справ підприємства. Представництво інтересів компанії в суді, в органах виконавчої служби.
11.03.2019 по 23.11.2020 року юрисконсультом Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” моніторинг (пошук) тендерів, підготовка повного пакета документів для участі в конкурсних торгах, участь в аукціонах (в тому числі оскарження результатів), отримання необхідних довідок, укладенння договорів, підготовка звітності, аналіз тендерів, комунікація з іншими відділами.
25.11.2020 року по 16.02.2021 фахівець з публічних закупівель МКП «Миколаївводоканал» публікація договорів, оголошення публічних закупівель, проведення публічних закупівель, взаємодія з іншими відділами.
В посадові обов’язки виходило: Приймає участь у складанні та публікації річного плану, додатків до нього, згідно законодавства; Приймає участь у виборі процедури закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та проводить її у відповідності до затвердженого річного плану через електронну систему закупівель ProZorro (прямі договори, договори COVID-19); Приймає заявки установленої форми від підрозділів, здійснює підготовку документів для публікації закупівель у системі ProZorro; Забезпечує підготовку інформації для публікації закупівлі уповноваженою особою на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований майданчик відповідно до вимог чинного законодавства у сфері закупівель; Надає керівнику в установлений строк необхідні документи та відповідні пояснення щодо закупівлі, згідно чинного законодавства; Здійснює моніторинг змін у законодавчому і нормативному забезпеченні функціонування системи публічних закупівель в Україні; Виконує функціональні обов’язки у відповідності з вимогами ОП і ТБ; Виконує вимоги нормативних документів з охорони праці та промислової безпеки, по захисту комерційної таємниці підприємства, дотримується виробничої та трудової дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку та правил дорожнього руху, антирокупційного законодавства; Економно та ефективно використовує енергоресурси, сировину, матеріали, техніку та обладнання, сприяє збереженню матеріальних цінностей в межах своєї компетенції; Не допускає розголошення у будь-який спосіб персональних даних, які Працівнику було довірено або які йому стали відомі у зв’язку з виконанням посадових обов’язків (крім випадків, передбачених законодавством); Дотримується термінів виконання затверджених планів робіт, вказівок та розпоряджень керівника і забезпечує якісну підготовку матеріалів і документів; Доповідає безпосередньому керівнику про всі порушення та недоліки, що були виявлені в процесі роботи; В межах своєї діяльності, систематизує, аналізує та обробляє інформацію, вживає заходи щодо усунення виявлених недоліків.
17.02.2021 по квітень 2022року моніторинг (пошук) тендерів, підготовка повного пакета документів для участі в конкурсних торгах, участь в аукціонах (в тому числі оскарження результатів), отримання необхідних довідок, укладенння договорів, підготовка звітності, аналіз тендерів, комунікація з іншими відділами, введення реєстрів договорів, перевірка та аналіз інших договірних відносин підприємства.
З 23.03.2023р. по теперішній час інженер 1 категорії на МКП «Миколаївводоканал» завдання та посадові обов’язкивходить: забезпечувати повну організацію та супроводження допорогових закупівель; забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечувати розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований майданчик відповідно до вимог чинного законодавства у сфері закупівель; надавати в установлений строк необхідні документи та відповідні пояснення; здійснювати моніторинг змін у законодавчому і нормативному забезпеченні функціонування системи публічних закупівель в Україні; забезпечувати у необхідних випадках листування з питань укладання договорів в порядку проведення процедур, передбачених чинним законодавством у сфері закупівель; здійснювати заходи щодо протидії корупції та контроль за додержанням посадовими особами установи вимог антикорупційного законодавства при проведенні процедур, передбачених Законом «Про публічні закупівлі»; проведення відкритих торгів з особливостями.
29 червня 2023 року пройшла курс навчання «Закупівлі робіт з капітального ремонту: від теорії до практики» з навчальною програмою для спеціалістів у сфері здійснення публічних закупівель і успішно склала тест.
З 28.06-02.07.2024 року пройдено навчання на авторському практикумі «Підвищення професійного рівня в публічних закупівлях – продажах» у консультанта з публічних закупівель (юрист) Ярослави Дубрової.
З 24.09 по 25.09.2024 року пройдено тренінг по темі «Управління проектами».
More resumes of this candidate
- Business card
25 000 UAH
Mykolaiv, Remote
Full-time, part-time
РЕЗЮМЕ Іскяндарова Анна Фаіківна Дата народження: 09.11.1990 р. Адреса проживання: м. Миколаїв, вул. Київська, 2, кімн.39 Телефон: Освіта: 2008 - 2013 рр., Національний університет "Одеська юридична...
Similar candidates
-
Адвокат, керівник юридичного відділу, юрист підприємства
Remote, Dnipro , more 6 cities -
Юрист
Remote, Lviv -
Юрист
Remote, Rivne , more 3 cities -
Юрист
Remote -
Юрист
Remote -
Юрист
Remote