Лариса

Бухгалтер по первичной документации, 20 000 UAH

Considering positions:
Бухгалтер по первичной документации, Бухгалтер, Головний бухгалтер
Employment type:
full-time, part-time
Age:
42 years
City of residence:
Bila Tserkva
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер по первичной документации

from 06.2002 to 12.2024 (22 years 6 months)
ФОП, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Маю великий досвід роботи в бухгалтерії, програма 1С 7 та 8 версії.
Була оператором 1С в ювелірному магазині 8 років
-ставила на приход товари, на той час було 14 магазинів по Україні
-проводила інвентаризації по всім магазинам
-робила звірки з постачальниками
-нараховувала всім працівникам ЗП (вн.)
-рахунки, касові чеки, банківські виписки (вся первинна документація)

• Введення та обробка даних у програмі 1С
• Ведення обліку та фінансової звітності
• Підготовка документів та звітів за допомогою 1С
• Контроль за актуальністю інформації в базі даних
• Консультування співробітників з питань роботи з програмою
• Вирішення технічних питань та помилок у роботі з 1С
• Співпраця з програмістами для удосконалення програмного забезпечення
• Проведення інструктажу та навчання персоналу роботі з програмою Маю досвід роботи в бухгалтерії, деякий час, працювала в компанії з продажу та перевезення паливо мастильних матеріалів.

Також декілька років працювала помічником головного бухгалтера в ТОВ БЦ «ДЦ Україна» магазин “Watsons”

Останні місця роботи це:
1. Бухгалтер з первинної документації, оператор 1С, товарознавець в ювелірному магазині

2. Власний інтернет магазин з продажу дитячого одягу, в грудні зачинила)

3. На даний момент працюю менеджером з продажу в інтернет магазині сувенірної продукції. Мене попередили, що дана робота тимчасова (сезонна) на період свят, максимум до 8 Березня. Тому продовжую пошук постійної та стабільної роботи.
Основні обовʼязки: приймати замовлення через Sitniks, обробка замовлень через сайти в Key Crm, телефонія, до продажі по скриптах. Створення ТТН в Key Crm

Готова до навчання, коли повністю вливаюсь в курс діла, впевнено виконую свої обов’язки. Завжди зацікавлена в результаті, швидко приймаю та обробляю замовлення.

Knowledge and skills

  • Інвентаризація
  • 1С:Підприємство
  • Користувач 1С
  • MS Excel
  • Клієнт-Банк
  • 1С:Бухгалтерія
  • Ведення CRM
  • Наполегливість
  • Користувач Бітрікс24
  • Пунктуальність
  • Здатність до навчання
  • Організованість

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: