- File
Світлана
CEO, COO
- Age:
- 48 years
- City of residence:
- Other countries
- Ready to work:
- Kyiv, Other countries
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11735025/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
СЕО/ СОО
Телефон: [
Whatsapp, telegram: [
E-mail: [
Моя місія:
«Прожити щасливе життя, допомагаючи людям продавати і купувати
легко, радісно і з задоволенням".
Досвід у сферах діяльності:
Продукти харчування; меблі; вікна, двері; підлогові та настінні
покриття; кондиціонери; світло; декор; текстиль; одяг; взуття;
товари для дітей.
Основні компетенції:
✓ Навички роботи з цілями та цінностями компанії;
✓ Навички ефективних зовнішніх і внутрішніх комунікацій;
✓ Ситуаційне керівництво;
✓ Оцінка ресурсів компанії та раціональне їх розподілення;
✓ Бюджетування та планування;
✓ Аналіз та оптимізація бізнес-процесів;
✓ Створення стандартів відповідальності;
✓ Делегування, мотивація та натхнення співробітників;
✓ Досвід відкриття магазинів з «0» (онлайн та офлайн);
✓ Досвід проведення тренінгів;
✓ Експерт з обслуговування клієнтів.
Досвід роботи:
Листопад, 2022 – Грудень 2024
Операційний директор Snacks And Dried Fish Sp. z o.o. (Польща) мережа магазинів продуктів “Best market”,
інтернет-магазин, дистрибуція, ресторан “Łódź”. Кількість співробітників:250+
В прямому підпорядкуванні 11 керівників відділів (юридичний, фінансовий, HR, закупівлі, склад і логістика, IT,
ціноутворення, маркетинг, продажі, розвиток, ресторан)
✓ Розроблена організаційна структура компанії
✓ Оптимізовані бізнес-процеси
✓ Розроблені та впроваджені бюджетування та планування
✓ Розроблена та впроваджена система управлінського обліку
✓ Вібудована система контролю фінансових витрат
✓ Вібудована система звітності
✓ Розроблена та впроваджена система мотивації для роздрібних магазинів
✓ Впроваджено контроль відповідності компанії нормам законодавства
✓ Розроблена маркетингова стратегія
✓ Підвищення популярності Торгової марки “Best Market” та позитивний імідж (середня оцінка Google-
відгуків усіх магазинів 4,3)
✓ Компанія масштабована (у 2024 році відкрито 10 роздрібних магазинів, ресторан та дистрибуцію)
✓ Втрати від списань та інвентаризацій знижено з 2% від обороту до 0,6%
✓ % операційних витрат знижений у 2 рази,
✓ % витрат на експлуатаційні матеріали знижено в 3 рази
✓ Період оборотності товару зменшено з 69 до 36 днів.
✓ Збільшено дохід Компанії (приріст у 2023 році до 2022 року + 67%, У 2024 році до 2023 року +144%)
Листопад 2020 - Січень 2022
Зам. директора з розвитку Компанія «Domberg» виробництво меблів, вікон та дверей з натурального дерева.
Кількість співробітників 30+
✓ Розроблено та впроваджено організаційну схему
✓ Оптимізовані бізнес-процеси відділу продажу та виробництва
✓ Розроблено та впроваджено систему звітності
✓ Оптимізована система обліку
✓ Налагоджено комунікацію між відділами, впроваджено планерки та збори
✓ Оптимізовано систему контролю виконання замовлень
✓ Розроблено та впроваджено систему контролю якості
✓ Написані регламенти для відділів
✓ Вибудовано систему сервісу та комунікації із замовниками
✓ % претензій від клієнтів знижено з 80% до 10%
Червень 2019 – Жовтень 2020
Виконавчий директор "Капітал меблі". 2 магазини + Інтернет-магазин www.capitalmebel.com. Кількість
працівників: 10
✓ Розроблений бренд, єдиний стиль та позиціонування на ринку;
✓ Розроблена організаційна структура Компанії, система обліку та контролю, система мотивації, система
звітності та планування;
✓ Написаний кодекс Компанії, посадові інструкції, правила та системні документи;
✓ Вібудовано систему навчання торгового персоналу, стандарти обслуговування;
✓ Впроваджено 1С, Бітрікс-24;
✓ Запущено з «0» Інтернет-магазин;
✓ Незважаючи на пандемію та закриття магазинів, оборот за серпень 2020 р. зріс на 50% порівняно з серпнем
2019 р.
Червень 2018- Червень 2019
Проектна робота
✓ Аудит бізнес-процесів;
✓ Складання та впровадження регламентів, посадових інструкцій, стандартів для продавців, стандартів
сервісного обслуговування;
✓ Підбір персоналу (топ-менеджери, торговий персонал та робочі спеціальності);
✓ Проведення тренінгів із продажу.
Лютий 2017 - Травень 2018
Директор з развитку. “Rimini Company”. 8 салонів luxury: Одеса, Київ, Харків. В Одесі салон «Сапсан»- 1500
м.кв. В2С: Меблі, світло, текстиль, декор.
✓ Створено та впроваджено систему навчання нових співробітників;
✓ Впроваджена систему регулярних зборів та планерок, систему обліку клієнтів, аналітичні звіти з продажу
та груп товарів;
✓ Розроблени стандарти обслуговування клієнтів;
✓ Розроблени скрипти для менеджерів під час спілкування з дизайнерами на презентаціях;
✓ Оптимізувано базу дизайнерів.
✓ Конверсію з продажу збільшено з 10% до 54%.
Липень 2015 - Січень 2017
Керуючий брендом "UNICO" (Виконавчий директор). Кількість працівників: 10 (Фінансовий відділ, відділ
закупок, відділ маркетингу та збуту, служба сервісу, 2 салони). В2В, В2G, В2С: Кліматичне та вентиляційне
обладнання, канц. товари, світло, будівельні матеріали, меблі.
✓ Укладени договори з новими постачальниками та значно розширила асортимент;
✓ Розроблени 28 системних документів (в т.ч. стандарти обслуговування покупців, стандарти служби
логістики та служби сервісу, алгоритм взаємодії між службами та ін.);
✓ Впроваджено CRM та 1С;
✓ Розроблено систему контролю та обліку, систему звітів;
✓ Залучени нови корпоративних клієнтів.
✓ Конверсію за іменами доведено до 90%, Конверсію за контактами до 48%, Конверсію з продажу до 33%;
✓ За рік оборот збільшено у 3 рази, зі збільшенням націнки у 2 рази.
Вересень 2005 - Квітень 2015 та Лютий 2000-Травень 2002
Керуючий магазином, антикризовий менеджер. Національна мережа магазинів «Стіл та Стілець»
✓ Стабільна прибуткова робота довіреного підрозділу (в різний час була керуючим у 4х магазинах у різних
регіонах);
✓ Оптимізація бізнес-процесів;
✓ Виявляла слабкі місця магазинів (регіони Херсон, Миколаїв, Одеса). Усувала слабкі та посилювала сильні
сторони у роботі магазинів;
✓ Брала участь у відкритті філій та нових магазинів (регіони Херсон, Миколаїв, Одеса);
✓ Брала участь у виставках та ТБ-передачах.
✓ Успішний підбір кадрів, навчання та наставництво -6 моїх підлеглих стали найкращими керуючими
магазинами;
✓ Всі магазини, якими керувала, входили стабільно до 5 найприбутковіших магазинів мережі (і після мого
переведення в інший магазин у тому числі).
Жовтень 2003 - Серпень 2005
Керівник виробництва металопластикових конструкцій. Концерн "Металіст". Кораблебудування, морські
вантажоперевезення, будівництво, деревообробка.
Представник українсько-аджарської фірми "Інтер-Меркурі". Взаємна торгівля між країнами.
✓ Організація з «0» виробництва металопластикових конструкцій та збуту готової продукції (В2В та В2G).
Виробнича площа 1700 м. кв. (Капітальний ремонт приміщення, закупівля обладнання в Туреччині,
технологічна карта виробництва, підбір персоналу). Продуктивність – 60 вікон за зміну;
✓ Купівля літаків ЯК-40 для подальшого перепродажу;
✓ Пошук компаній-партнерів для подальшого постачання їх товарів до Аджарії;
✓ Пошук дилерів (металопластикові конструкції) та клієнтів для морських вантажоперевезень;
✓ Брала участь у переговорах із вищими чиновниками України, Аджарії та Марокко.
✓ За рахунок вигідно укладених контрактів на комплектуючі в Туреччині та Болгарії, правильно вибудуваній
технологічній лінії, собівартість металопластикових конструкцій була найнижчою в Україні.
Освіта – вища економічна
Керченський Державний Морський Технологічний Університет
Курси, тренінги, сертифікати
Рік закінчення 2021: Диплом «Проджект-менеджмент» (освітня платформа LABA)
Рік закінчення 2020: "Антикризовий менеджмент" (Одеса), "СЕО-Маркетинг" (Київ), "Тайм-менеджмент" (Одеса).
Рік закінчення 2019: Академія Тренерів (Київ), Ніндзя конфліктів (Одеса), Універсальні ключі управління.
Делегування» (Одеса), "Таємниця посадових інструкцій" (Одеса).
Рік закінчення 2017: Тренінг Hastens Academy (Швеція), Курси «Ораторське мистецтво та риторика» (Одеса).
Рік закінчення 2016 року: «Секрети мотивації продавців. Аналіз KPI у CRM», «Як утримати клієнта без знижки»,
«Скрипти телефонного продажу», «Оптимізація Бізнес-процесів»).
Рік закінчення 2015: "Управління в кризу" (Одеса), Курси "Система 5S-Упорядкування", "Бережливе виробництво"
(Дніпро).
Комп'ютерні навички:
1С, ERP, PC-Market, Бітрікс-24, Pyrus, Metron, Microsoft Office.
Є рекомендації.
Similar candidates
-
Директор підприємства
Kyiv, Sumy , more 2 cities -
Операційний директор
Kyiv -
Директор підприємства
Kyiv -
Директор с/г підприємства
100000 UAH, Kyiv, Poltava , more 3 cities -
Руководитель предприятия (продажи, закупки, с/х направление)
80000 UAH, Kyiv -
Генеральний директор
Kyiv, Dnipro , more 3 cities