• File

Наталія

Бізнес-асистент, керівник, заступник керівника відділу

Considering positions:
Бізнес-асистент, керівник, заступник керівника відділу, Керівник відділу
Age:
37 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Фенова Наталія Миколаївна

Дата народження: 28 серпня 1987 року.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна адреса: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Адреса: Одеська область, Одеський район.
Сімейний стан: одружена.
Графік роботи: повна зайнятість.

ОСВІТА
2008-2013 р.р. – Одеський державний університет внутрішніх справ і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Правознавство» та здобула кваліфікацію бакалавра правознавства.
2007-2008 р.р. - Національний університет державної податкової служби України і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Облік і аудит» та здобула кваліфікацію магістра з обліку і аудиту.
2005-2007 р.р. – Національний університет державної податкової служби України і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Економіка і підприємництво» та здобула кваліфікацію бакалавра з обліку і аудиту.
2002-2005 р.р. – Автомобільно-дорожній технікум Одеського національного політехнічного університету за спеціальністю «Бухгалтерський облік» і здобула кваліфікацію молодшого спеціаліста з бухгалтерського обліку.

ДОСВІД РОБОТИ

Лютий 2025р. – ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ»
Керівник Департаменту взаємодії з клієнтами – з лютого 2025р. по теперішній час.

Січень 2019р. – серпень 2024р. ТОВ «O деська O бласна E нергопостачальна K омпанія»
Юрисконсульт – з січня по березень 2019р.
Заступник начальника відділу по роботі з боржниками – з березня 2019р. по вересень 2021р.
Начальник Центрів обслуговування клієнтів Департаменту з продажів та клієнтського сервісу з клієнтами В2В та В2С з вересня 2021р.
• Забезпечення та контроль над діяльністю Центрів обслуговування клієнтів (в подальшому - ЦОК). Організація, планування, забезпечення, координування роботи підпорядкованих працівників.
• Контроль укладення та виконання договорів про реструктуризацію заборгованості з клієнтами;
• Отримання та обмін даними між оператором системи розподілу та постачальником послуг комерційного обліку про обсяги спожитої електроенергії споживачами.
• Контроль та аналіз ефективності направлення клієнтам рахунків для оплати спожитої електричної енергії.
• Організація та контроль виконання своєчасних заходів з погашення заборгованості споживачами, у тому числі в судовому та позасудовому порядку.
• Прийняття своєчасних заходів (подання заявок оператору системи розподілу) щодо припинення електропостачання споживачів на підставах, передбачених законодавством.
• Контроль розгляду скарг, заяв, претензій споживачів та надання на них відповіді.
• Контроль виконання доведених Товариством щомісячних планів (завдань) та складання і надання в служби, групи, відділи та департаменти апарату управління Товариства звітності відповідно до діючих наказів, розпоряджень, вказівок та запитів.
• Створення та втілення інструментів в роботі із вдосконалення методів та систем розрахунків за електроенергію.

Жовтень 2017р. – грудень 2018р.
Юрисконсульт 18-ої військової майстерні при Військово-Морських Силах Збройних Сил України
• Супровід тендерних процедур в системі PROZORRO.
• Організація претензійно-позовної роботи.
• Представництво інтересів Товариства в судах загальної юрисдикції всіх інстанцій, в інших державних, адміністративних, правоохоронних органах, органах Державної виконавчої служби, органах, що здійснюють державну реєстрацію прав.
• Представництво інтересів в Державній виконавчій службі управління юстиції.
• Супровід тендерних процедур в системі PROZORRO.

Березень 2017р. – вересень 2017р.
Директор Житлово-управляючої компанії житлового комплексу «ОСТРОВА» при Будівельній компанії KONA
• Забезпечення повноцінного функціонування житлових будинків житлового комплексу та вирішення питань в роботі обладнання та персоналу, технічне та матеріальне забезпечення потреб об’єкту та персоналу.
• Підбір та організація роботи персоналу.
• Дотримання вимог щодо ефективності та економності обслуговування та утримання об'єктів
(Планування бюджету, аналіз результатів, вироблення заходів та їх реалізація для досягнення і поліпшення показників).
• Розробка бізнес-планів, стратегічних планів розвитку, комерційних планів підприємств.

Серпень 2016р. – березень 2017р.
Заступник начальника Житлово-комунального господарства Чорноморської селищної ради

Серпень 2005р. – липень 2016р.
ПАТ «Енергопостачальна компанія «Одесаобленерго»
Інженер по роботі з побутовими споживачами Комінтернівского РЕМ
• Організація претензійно-позовної роботи.
• Представництво інтересів Товариства в судах загальної юрисдикції всіх інстанцій, в інших державних, адміністративних, правоохоронних органах, органах Державної виконавчої служби, органах, що здійснюють державну реєстрацію прав.
• Досвід в роботі з отримання судових рішень, виконавчих документів, подачі вищевказаних документів в виконавчу службу, контролі за ходом їх виконання, організації та сприяння в сумісних виїздах (з державними виконавцями) за адресами боржників (виявлення їх місця проживання, майна, участь у процедурі опису майна тощо).
• Складання супровідної документації, контроль за своєчасним виконанням кореспонденції, яка знаходиться на контролі з виконання, координація роботи.
• Надання відповідей на скарги, звернення, ведення листування.
• Робота з Управлінням соціального захисту населення, відділом субсидій та Фінансовим управлінням на предмет роботи з пільговиками, ведення процедури взаємозаліків, складання актів-звірок та спільних протокольних рішень тощо.
• Розробка наказів, положень, посадових інструкцій та інших внутрішніх документів.
СПЕЦІАЛЬНІ ЗНАННЯ ТА НАВИКИ
ПК – MC Office (Excel, Word), 1С, Програмний комплекс АВК, оргтехніка (факс, модем, сканер, копіювальне обладнання тощо), Інтернет – упевнений користувач, українська мова – вільно, англійська мова – базова (переклад зі словником).
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Комунікабельність, енергійність, наполегливість, працездатність, відповідальність, вміння працювати в команді, швидко вчусь новому.
ХОББІ
Кулінарія, читання.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: