• PRO

Ліна

Начальник пересувного відділення, 20 000 UAH

Considering positions:
Начальник пересувного відділення, Продавець-консультант, Адміністратор, Офіс-менеджер, Адміністратор стоматологічної клініки, Керуючий магазином, Менеджер з персоналу
Employment type:
full-time
Age:
26 years
City of residence:
Borodianka
Ready to work:
Bucha

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор магазину

from 12.2024 to 02.2025 (2 months)
Outlet Tardi, Буча (Роздрібна торгівля)

Приймання товару, ведення касових операцій, реалізація товару, зустріч клієнтів. Вирішення адміністративних питань. Ведення звітності, робота за касою, управління персоналом.

Начальник пересувного відділення

from 05.2021 to now (4 years 3 months)
Укрпошта, Бородянка (Транспорт, логістика)

На даній посаді працювала з готівкою, працювала з клієнтами, займалась вирішенням різних питань. Також маю досвід управління персоналом, так як мені підпорядковувалися люди, такі як листоноші та водій. Маю досвід працювати з документацією.також на цій посаді займалась прийманням товару за накладними, та здійснювала реалізацію товару. Вела повну звітність по відділенню. Проводила оплату платежів. Надавала фінансові послуги.

Діловод. Помічник керівника

from 01.2021 to 04.2021 (3 months)
«Проектний простір», Ірпінь (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Працювала помічником керівника діловодом, у компанії яка займалась, будівництвом прибудинкових територій, будівництвом мостів. Працювала з документацією.

Менеджер з кредитування

from 11.2020 to 02.2021 (3 months)
Кредит маркет, Бородянка (Фінанси, банки, страхування)

Займаюсь веденням документації, та оформленням кредитів. Працювала з клієнтами. Консультувалае клієнтів згідно даного договору.

Education

Київський професійно-педагогічний коледж імені А.Макаренко

Юрист, Київ
Higher, from 2015 to 2021 (6 years)

Knowledge and skills

  • Робота з клієнтами
  • Організованість
  • Організація роботи персоналу
  • Організаторські здібності
  • Проведення касових операцій
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Комунікабельність
  • Послідовність
  • Оцінка ризиків
  • Пунктуальність

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: