• File

Валерія

Адміністратор

Considering positions:
Адміністратор, Пакувальник
Age:
31 years
City:
Kropyvnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Дубровська Валерія
м. Кропивницький, [open contact info](look above in the "contact info" section), [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета
Посада адміністратора, менеджера-консультанта.

Досвід роботи

Флорист (продавець не продуктових товарів)__________
17.02.2021 р. – 09.11.2021 р. ФОП Костенко О.В.

• Прийом товару та догляд за квітами і робочим простором.
• Консультація клієнтів, прийом оплат готівковим та безготівковим способами, організація доставок за адресою замовлення.
• Оформлення флористичних композицій та букетів.

Адміністратор, менеджер з продажів__________
19.01.2022 - 06.2023р. ПО ПЗПО «Мозаїка»

• Робота з клієнтами – прийом та обробка вхідних дзвінків та повідомлень, зустріч клієнтів, консультація існуючих та потенційних клієнтів стосовно послуг та їх вартості, призначення зустрічей для очних консультацій та проведення консультацій, призначення пробних занять та підготовка матеріалів для них , організація зустрічей з керівництвом школи. Вирішення спірних питань на рівні моїх повноважень. Видача замовлень по перекладам, прийом вхідних заявок на переклад документів.

• Робота в межах офісу – допомога з використанням офісної техніки, друк освітніх матеріалів, допомога в комунікації працівників з клієнтами, допомога в організації та проведенні заходів, корпоративних зустрічей та тімбілдінгу, Замовлення необхідних канцелярських та господарських товарів, організація доставок. Забезпечення технічної підтримки та обслуговування офісної техніки.

• Робота з оплатами – здійснення службових видач, прийом готівкової оплати, видача чеків, допомога клієнтам по оплатам за IBAN, ведення фінансової відомості та оплатних таблиць.

• Робота з кореспонденцією – друк заяв, довідок та договорів, прийом та реєстрація вхідної документації, формування та реєстрація вихідної документації, укладання та реєстрація договорів з клієнтами, оформлення та реєстрація наказів, робота з особовими справами учнів.

• Інші обов’язки – робота в чатах компанії, прийом і відправлення пошти, фіксація поштових чеків, виконання інших повсякденних завдань в офісі.

Освіта
КПЛСП
Кіровоградський професійний ліцей сфери послуг.
01.09.2011 р. – 31.01.2013 р. спеціальність: перукар–модельєр, візажист, візажист–стиліст.

Навички та особисті якості
Користувач ПК, Microsoft Word, Google таблиці, каса ПРРО, робота з терміналом.
Комунікабельність, відповідальність, порядність, дисциплінованість, тактовність, чесність, стресостійкість, пунктуальність, уважність.
Наявність організаторських навичок, досвід командної роботи. Здатність швидко та легко навчатись.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: