- File
Світлана
Асистент керівника, помічник директора, адміністратор, виконавчий директор
- Considering positions:
- Асистент керівника, помічник директора, адміністратор, виконавчий директор, Операційний директор, Бухгалтер, Фінансист
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11763969/
Uploaded file
The file contains 1 more page.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Світлана
Богданівна
Адреса: м. КиЇВ
Телефон: [
e-mail: [
Мета: можливість застосування свого професійного досвіду на пocaдi керівника фінансового
віділу, асистента керівника (директора), економіста, адміністратора, виконавчого директора
• Професійні навички: повне ведення бухгалтерського та податкового обліку ТОВ, повне
ведення бухгалтерського та податкового обліку ФОП, повне ведення бухгалтерського
та податкового обліку неприбуткових організацій, досвід автоматизації бухобліку на
базі 1C: Бухгалтерія 8.2, 8.3, BAS знання «Клієнт-Банк», впевнене володіння MS Excel,
iiko (Айко), Finmap, Дах, знання бухгалтерського та податкового законодавства України,
організація та ведення управлінського обліку.
Досвід роботи:
травень 2022 року- жовтень 2024 року- асистент комерційного директора Місто-курорт "HOME
RESORT" в поєднанні обов’язків економіста (бухгалтера), виконання завдань пов’язаних з
організацією бізнес-інкубатору Home Resort.
(Київська обл, Бучанський р-н, с.Нова Березівка )
Функціональні обов'язки:
• повне ведення управлінського обліку в програмі iiko (Айко), Finmap, Дах
• робота з первинною документацією;
• складання та підписання Договорів оренди/суборенди , різного плану Договорів
господарчого призначення;
• звірка i взаєморозрахунки з постачальниками i покупцями;
• проведення банківських операцій;
• підготовка i здача звітності в державні фонди;
• ведення кадрового діловодства;
• розрахунок i нарахування заробітної плати; складання фінансових звітів для керівництва;
• складання управлінської звітності для керівництва;
• організація зустрічей різнопланових;
• побудова фінансових, бухгалтерських та господарських відоносин з новими
орендарями/суборендарями від умов ведення діяльності до контролю за роботою,
прийняттям звітності та звірки даних;
• Звіти Сash flow, P&L, Balance
Досягнення: мінімізація податків i витрат. Вміння організувати та поєднати різні напрямки та
види діяльності партнерів для складання консолідованої звітності для інвесторів проекту,
створення звітів з використання Google таблиць.
травень 2010 року — квітень 2022 року — головний бухгалтер, фінансовий директор, директор
ресторану заміського відпочинкового комплексу
«Українське село», діяльність музеїв, готельно-ресторанного бізнесу, діяльність ФОП,
неприбуткових організацій, організація роботи виїзної торгівлі, роздрібна торгівля тютюновими
виробами та алкогольними напоями.
(Київська обл, Києво-Святошинський р-н, с.Бузова )
Функціональні обов'язки:
• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмі 1C: Підприємство 8.2;
• повне ведення управлінського обліку в програмі iiko (Айко)
• робота з первинною документацією;
• звірка i взаєморозрахунки з постачальниками i покупцями;
• проведення банківських операцій;
• підготовка i здача звітності в державні фонди;
• ведення кадрового діловодства;
• розрахунок i нарахування заробітної плати; складання фінансових звітів для керівництва;
• складання управлінської звітності для керівництва.
Досягнення: зниження податків компанії на 12%за 2018
березень 2019 року — квітень 2022 року — директор, ТОВ «УC Бай Степанович», оптово-
роздрібна торгівля тютюновими виробами та алкогольними напоями.
(Київська обл, Києво-Святошинський р-н, с.Бузова )
Функціональні обов'язки:
• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмі 1C: Підприсмство 8.2;
• робота з первинною документацією;
• звірка i взаєморозрахунки з постачальниками i покупцями;
• проведення банківських oпepaцiй;
• підготовка i здача звітності в державні фонди;
• ведення кадрового діловодства;
• розрахунок i нарахування заробітН0Ї плати; складання фінансових звітів для керівництва;
• складання управлінсьК0Ї ЗВіТНості для керівництва.
Досягнення: мінімізація податків i витрат.
вересень 2011 року — вересень 2019 року — директор, ТОВ «Стенд Пласт», рекламно-
поліграфічної Компанії
(м.Київ)
Функціональні обов'язки:
• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмі 1C: Підприємство 8.2;
• робота з первинною документацією;
• звірка i взаєморозрахунки з постачальниками i покупцями;
• проведення банківських oпepaцiй;
• підготовка i здача звітності в державні фонди;
• ведення кадрового діловодства;
• розрахунок i нарахування заробітН0Ї плати; складання фінансових звітів для керівництва;
• складання управлінсьК0Ї ЗВіТНості для керівництва;
• організація виробничих пpoцeciв при роботі поліграфічного обладнання;
• організація виробничих пpoцeciв про роботі рекламного відділу.
Досягнення: мінімізація податків i витрат.
квітень 2002 року — липень 2006 року — бухгалтер фінансового відділу AT «KABC «КИЙ ABIA»
(м.Київ)
Функціональні обов'язки
- матеріальний участок (відділення Києва та філій ПО Україні)
• робота з первинною документацією;
• звірка i взаєморозрахунки з постачальниками;
• контроль за своєчасною оплатою рахунків постачальників;
• введення податкових накладних та підготовка даних для здачі звітності;
• проведення інвентаризацій на складах;
• контроль за використанням пального автомобілями підприємства;
• облік спецодягу, контроль за строками служби i поповнення новими поспупленнями;
• підготовка даних для квартальної та річної податкової звітності, розрахунок коригувань по
матеріалах для податкової звітності;
- участок робота з господарськими договорами (відділення Києва та філії по Україні)
• робота з первинною документацією;
• контроль за своєчасним отриманням звітів від філій i опрацювання інформаціЇ;
• звірка i взаєморозрахунки з постачальниками;
• контроль за своєчасною оплатою рахунків постачальників;
• введення податкових накладних та підготовка даних для здачі звітності;
• підготовка даних для квартальної та річної податкової ЗВіТНості;
• проведення банківських oпepaцiй;
• підготовка i здача статистичН0Ї ЗВіТНості по використанні паливно-мастильних матеріалів
Досягнення: приймала безпосередню участь в налаштуванні нового програмного забезпечення
матеріального участку та участку по роботі з господарськими договорами, при потребі підміняла
бухгалтерів, які у відпустку чи на лікарняний старалась вникнути у всі бухгалтерські процеси
підприємства.
червень 1995 року — липень 2001 року — бухгалтер, Бориславського виробничого управління
водоканалу
Функціональні обов'язки:
• робота з первинною документацією;
• звірка i взаєморозрахунки з постачальниками i покупцями;
• проведення банківських опepaцiй;
• підготовка i здача звітності в державні фонди;
• розрахунок i нарахування заробітної плати; складання фінансових звітів для керівництва;
• складання управлінської звітності для керівництва;
Досягнення: мінімізація податків i витрат.
серпень 1992 року — червень 1995 року — бухгалтер, Централізована бухгалтерія
МЕДОБ'ЄДНАННЯ в м. Борислав
Функціональні обов'язки:
• робота з первинною документацією;
• звірка i взаєморозрахунки з постачальниками i покупцями;
• проведення банківських oпepaцiй;
• підготовка i здача звітності в державні фонди;
• розрахунок i нарахування заробітН0Ї плати; складання фінансових звітів
Досягнення: мінімізація податків i витрат.
Освіта:
- 1990-1992 pp., Самбірський технікум інформатики та обчислювальної техніки,
факультет Облік i аудит, диплом спеціаліста.
- 1995-2000 pp., Дрогобицький державний педагогічний університет ім. I.Франко, факультет
менеджменту i маркетингу, диплом спеціаліста.
- з 2024 р- навчаюсь у Київській академії праці, факультет -соціальна робота,
магістратура.
Додаткова освіта:
• грудень 2015, ІНСТИТУТ СЕРТИФІКОВАНИХ ФІНАНСОВИХ МЕНЕДЖЕРІВ
ПРО ГРАМА PFM. Квал іфікаqія “Професій ний Фінансови й Менер›кер” (Dip
PFM , ICFM UK) Professional Financial Manager
Диплом «МСФЗ i Фінансовий облік»
• липень 2017, ІНСТИТУТ СЕРТИФІКОВАНИХ ФІНАНСОВИХ МЕНЕДЖЕРІВ
ПРО ГРАМА PFM . Квал іфікаqія “Професі йни й Ф iна нсови й М енедже р” (D ip
Р F М, IC F М UК) Рrofes sio n al F i n an cial М an ag er
Диплом «Фінансовий менеджмент i фінансовий аналіз »
• приймаю участь в Стратегічних фокус — rpyпax ICFM UK 2020 з Юрісм
Наврузовим по організації та веденні бізнесу «Після вірусний
дизайн — бізнесу. Навколишнс середовище Вазливі зміни в
діяльності»
• відвідую семінари ТОВ «Центру ділового розвитку «Акqент», слідкую за
змінами в законодавстві та фінансовому та бухгалтерському обліку.
копії дипломів додаю.
Similar candidates
-
Офіс-менеджер
Kyiv -
Секретар
20000 UAH, Kyiv, Baryshivka, Boryspil -
Адміністративний менеджер
Kyiv -
CEO
Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Адміністратор, куратор, реєстратор
35000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 2 cities -
Керівник адміністративно-господарського забезпечення
Kyiv, Dnipro , more 4 cities