• PRO

Яна

Помічник керівника, менеджер з продажу

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
34 years
City:
Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керуючий проектом

from 07.2020 to 02.2022 (1 year 7 months)
АВТОЗАЗ-АЗОВ, Запоріжжя (Готельно-ресторанний бізнес)

Керування готелем, розміщення гостей закладу, оформлення супровідної документації, РРО, розрахунки з контрагентами та бюджетом. Укладання угод та повний документальний супровід по ним. Планування видатків на поточний та майбутні періоди. Управлінські звіти власнику. Фінансовий контроль.

Керівник проєкту, секретар

from 02.2019 to 10.2022 (3 years 8 months)
Громадська організація, Запоріжжя (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Ведення діяльності громадської організації, комунікація з усіма державними органами та з населенням. Ведення бухгалтерського обліку неприбуткових організацій.

Офіс-менеджер, помічник керівника, секретар

from 11.2017 to 12.2024 (7 years 1 month)
Запорожспецслав, Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)

Ведения бухгалтерської та управлінської звітності. Реєстрація вхідної/ вихідної документації. Замовлення необхідної канцелярії. Координація видатків на корпоративні заходи. Ведення бухгалтерського обліку, виконання поточних завдань керівника . Ведення звітності в Гугл- таблицях та інших офісних та срм- програмах. Укладання угод та повний документальний супровід по ним. Розрахунки з контрагентами з поточних рахунків підприємства. Організація банкетів до корпоративних заходів. Замовлення жд/ авіа квітів та інше. Програми : 1 С, 1 С КУПП, БАНК- КЛІЄНТ та інші.

Education

ЗДІА

Менеджмент та фінанси, Запоріжжя
Higher, from 2006 to 2010 (4 years)

Фінанси підприємств, бухгалтерській облік

Additional education and certificates

Психологія

2020, 2 роки

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Ведення документації
  • Організованість
  • Привітність
  • Відповідальність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Користувач 1С
  • Оперативність
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Знання офісних програм
  • Ведення CRM

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • Russian — fluent

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: